Fra stop med prævention til menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Filippa & Liva

Ja, det er super frustrerende!!

Jeg skal selv til lægen igen imorgen da jeg næsten konstant går og pletbløder, men stadig ingen fuld mens..

Andre som har oplevet dette???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Erfaringer søges!

Hvor lang tid gik der fra I stoppede med p-piller, minipiller, p-stav mv.. til I fik Jeres egen cyklus?

Jeg stoppede d. 23 november og fik kort efter en p-pille mens. 28 dage senere fik jeg min rigtige mens som normalt, så min cyklus har ret hurtigt ordnet sig ind igen

Anmeld

29. december 2010

Sujan

Anonym skriver:

Krydser for dig! Oppustet og ømme bryster kan man jo både få når man venter menstruation, men også når man er gravid.

Havde du din egen cyklus mens du tog mini-piller? Eller var det den nye type som hæmmer ægløsning?

Jeg har nemlig taget mini-piller de sidste 6 mdr.. Den gamle type, hvor man skulle have haft egen ægløsning, men det har jeg så heller ikke haft. ØV!

Jeg havde overhovedet ikke mens mens jeg var på mini-piller.

Så tror det måske var derfor der gik noget tid før den kom. Men havde snakket med min læge da jeg stoppede og han sagde den ville komme med det samme... Så ventede og ventede. ringede så til lægen efter 1,5 mdr. og der sagde han det var helt normalt at der gik noget tid inden mens kom... Jeg måtte bare have lidt tålmodighed...

Anmeld

30. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Det er da øv at det skal tage så længe.

Fandt du først ud af, at du har pco da du gik i gang med PB?

Tålmodighed er desværre ikke min stærke side. Og jeg har også en alder hvor det helst ikke skal tage alt for mange år før der er bingo.

Jeg smed p-pillerne i maj 2009 og fik så et par menses, men med MEGET stor uregelmæssighed. Og pludselig udeblev min mens HELT og det var dér jeg gik til læge og blev sendt videre til gyn. som så konstaterede pco. Jeg havde dog fået taget BP hos min egen læge som viste, at mine hormontal var for højt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.