Fra stop med prævention til menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ja man har bl.a. svært ved at blive mæt hvilket er ret frustrende..

Ja jeg har forsøgt i i over 1½ år nu..

Hov glemte at citere dig.. Se ovenstående svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Har det noget med pco af gøre at det tager lidt tid? Eller har pco ikke den store betydning, når du får medicin?

Hvad hedder den medicin du får egentlig?

Håber at det snart lykkedes for dig!

Ja det er PCO'ens skyld, at det tager tid at blive gravid. Man skal først have gang i sin cyklus igen og det kan gøres via kost og motion og hvis man så, som i mit tilfælde, også er insulinresistent, kan man få Metformin. Jeg har taget medicinen i et stykke tid inden den begyndte at virke, så man skal have en god portion tålmodighed. Der findes også andre måder at blive gravid på, hvis ikke man selv danner æg osv. Men det gør jeg heldigvis

Anmeld

29. december 2010

Filippa & Liva

Jeg står selv i samme situation, stoppede med mine piller for to måneder siden og ikke en dyt er sket siden...  Øvøv, krydser fingre for at der snart kommer gang i systemet!!

Anmeld

29. december 2010

Sujan

Da jeg stoppede men mini-piller gik der 2-2 1/2 måned før jeg fik mens.. Men den har så været stabil siden.. Præcis 29 dage..

Er på dag 29 i dag så forventer mens i morgen, men håber den bliver væk og vi har lavet et lille julemirakel.. Men tror det dog ikke for er mega oppustet og har mega ømme bryster. Det plejer jeg at have dagene op til mens... Men mine sædvanlige mens smerter er dog ikke dukket op endnu

Anmeld

29. december 2010

LotteN

Første gang jeg stoppede med p-piller fik jeg aldrig min mens, da jeg blev gravid med det samme.

Denne gang er jeg stoppede på p-pillerne i sommers(men vi er først startet projekt lillebror/lillesøter i oktober) men min mens har der ikke været noget normalt i. Første gang kom den normalt og ellers er der gået alt fra 4 - 6 uger, og en gang var den helt oppe på 8 uger. så nu er jeg spændt på at se om der kommer mens til tiden denne gang eller om julemanden har givet mig en forsinket julegave

Anmeld

29. december 2010

B&J

jeg nåede slet ikke af få min egen der gik nemlig 3mdr også var jeg gravid...

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Blev din menstruation så regelmæssig bagefter?

Allerede ved 2. mens efter P-pillestop var min cyklus tilbage, hvor den var inden jeg startede på P-piller

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ja det er PCO'ens skyld, at det tager tid at blive gravid. Man skal først have gang i sin cyklus igen og det kan gøres via kost og motion og hvis man så, som i mit tilfælde, også er insulinresistent, kan man få Metformin. Jeg har taget medicinen i et stykke tid inden den begyndte at virke, så man skal have en god portion tålmodighed. Der findes også andre måder at blive gravid på, hvis ikke man selv danner æg osv. Men det gør jeg heldigvis

Det er da øv at det skal tage så længe.

Fandt du først ud af, at du har pco da du gik i gang med PB?

Tålmodighed er desværre ikke min stærke side. Og jeg har også en alder hvor det helst ikke skal tage alt for mange år før der er bingo.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg står selv i samme situation, stoppede med mine piller for to måneder siden og ikke en dyt er sket siden...  Øvøv, krydser fingre for at der snart kommer gang i systemet!!

Ja, det er bare mega frustrerende at der ikke sker en dyt!

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Da jeg stoppede men mini-piller gik der 2-2 1/2 måned før jeg fik mens.. Men den har så været stabil siden.. Præcis 29 dage..

Er på dag 29 i dag så forventer mens i morgen, men håber den bliver væk og vi har lavet et lille julemirakel.. Men tror det dog ikke for er mega oppustet og har mega ømme bryster. Det plejer jeg at have dagene op til mens... Men mine sædvanlige mens smerter er dog ikke dukket op endnu

Krydser for dig! Oppustet og ømme bryster kan man jo både få når man venter menstruation, men også når man er gravid.

Havde du din egen cyklus mens du tog mini-piller? Eller var det den nye type som hæmmer ægløsning?

Jeg har nemlig taget mini-piller de sidste 6 mdr.. Den gamle type, hvor man skulle have haft egen ægløsning, men det har jeg så heller ikke haft. ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.