Fra stop med prævention til menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.830 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

Erfaringer søges!

Hvor lang tid gik der fra I stoppede med p-piller, minipiller, p-stav mv.. til I fik Jeres egen cyklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

miss freja

Da jeg stoppede med mine p-piller fik jeg min første mens ret hurtigt efter (den der er styret af p-pillerne). Derefter gik der 28 dage, så fik jeg min mens igen, også var den faktisk reglmæssig derefter

Anmeld

28. december 2010

Karina84

Puha det var noget rod synes jeg... Jeg var på p-piller og den første måned efter gik jeg en uge over tid, men ingen positive tests, og sådan var det i et par måneder. Så var det som om den gik lidt tilbage til at der var 28 dage imellem. Jeg var totalt forvirret og opgav at tælle dage og regne på hvornår jeg havde ÆL, så jeg tænkte at vi må bare klø på  

Det viste sig så også at jeg var blevet gravid før end jeg havde regnet med, og at den mens. jeg troede var min sidste, så ikke var det alligevel... Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig så meget, andet end fortælle at min cyklus gik helt i kludder

Anmeld

28. december 2010

nahoje

Jeg stoppede med p-piller i november, og testede positiv d. 19. december. Så jeg nåede ikke at få en mens efter at jeg var stoppet med p-piller. Jeg vidste ikke at det kunne gå så hurtigt, men det kan det åbenbart godt

Anmeld

28. december 2010

camillahej

efter jeg stoppede med dem fik jeg min menstration 28 dage efter kom der en mere så det går for det ´meste hurtigt gætter jeg på, jeg har været på p-iller, siden jeg var 13år..

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Erfaringer søges!

Hvor lang tid gik der fra I stoppede med p-piller, minipiller, p-stav mv.. til I fik Jeres egen cyklus?

2 mdr.

Anmeld

28. december 2010

Jarnsaxa

Jeg er næsten selv lige stoppet.

Fik min mens tre dage for tidligt (ift. en normal cyklus på 28 dage) efter jeg havde smidt dem, og efter en cyklus på 28 dage skal jeg ha' igen d. 31... Så må vi se

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

2 mdr.

Blev din menstruation så regelmæssig bagefter?

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle Jeres svar. Spørg fordi jeg har smidt pillerne for 2 mdr siden og der sker ikke en dyt. Øv!

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Og det er ikke fordi jeg er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.