Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Hehe..ja, og når man ellers kender mig, så er det utroligt som det kan forvandle en.Har lige præsteret at sætte vandkogeren ind i køleskabet i stedet for tilbage på sin plads efter jeg havde fyldt vand på og så tænde for den Min tålmodige mand mente at vandet nok ville koge hurtigere andetsteds, hvilket jeg ikke kunne modargumentere
Hehe..ja, og når man ellers kender mig, så er det utroligt som det kan forvandle en.Har lige præsteret at sætte vandkogeren ind i køleskabet i stedet for tilbage på sin plads efter jeg havde fyldt vand på og så tænde for den Min tålmodige mand mente at vandet nok ville koge hurtigere andetsteds, hvilket jeg ikke kunne modargumentere
Haha, det var en af de bedre!
Jeg vil give din mand ret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Haha, det var en af de bedre! Jeg vil give din mand ret!
hehe..ja til grin kan man altid blive
Iøvrigt overvejer vi at pakke børneungerne ind i bilen og tage dem en tur med i Løvens Hule i Odense, så de kan få krudtet af.
SussieThyssen skriver: Hun bliver sat igang fordi lilletrolden ikke må blive for stor.Vi har anlæg for meget store børn i slægten, og den lille er allerede på 4300g + nu. og da hun tidligere har fået kejsersnit, er de bange for det skal skade hende at føde en, der er alt for stor selv. Nej jeg har ikke fødselsdag nytårsaften, men dagen før..d. 30.
Hun bliver sat igang fordi lilletrolden ikke må blive for stor.Vi har anlæg for meget store børn i slægten, og den lille er allerede på 4300g + nu. og da hun tidligere har fået kejsersnit, er de bange for det skal skade hende at føde en, der er alt for stor selv.
Nej jeg har ikke fødselsdag nytårsaften, men dagen før..d. 30.
Ordenlig bavian Håber alting er gået godt i løbet af natten.
Mega nysgerrig !!!
Så er det vel overstået. Jeg er blevet bedstemor til en lille pige kl 16:30
Update følger
SussieThyssen skriver: Så er det vel overstået. Jeg er blevet bedstemor til en lille pige kl 16:30 Update følger
Ihh stort tillykke!!!
Glæder mig til at høre længde og vægt og fødsel og det hele!
TILLYKKE!!
Hjertelig tillykke med det lille ny barnebarn
1000000 tak skal I have.Er helt oppe og ringe LOL
tillykke!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128