Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1000 tak skal I have søde venner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh hvor spændende .. glæder mig også til at høre mere !!
TILLYKKE TILLYKKE
Spændende!!
Jeg krydser fingre for hurtig og nem forløsning af perfekt barnebarn!! Da jeg ringede til min mor og fortalte at hun var blevet mormor så GRÆD hun, alt imens hun støvsugede som en besat, he he
Knus
SussieThyssen skriver: Det håber jeg også..der er jo altid en lille risiko når man tidligere har fået kejsersnit og skal have en bebs på 4300g +Men 1000 tak for din omsorg Og jo...I kan tro jeg skal nok lægge både det ene og det andet ind, i det omfang jeg kan
Det håber jeg også..der er jo altid en lille risiko når man tidligere har fået kejsersnit og skal have en bebs på 4300g +Men 1000 tak for din omsorg Og jo...I kan tro jeg skal nok lægge både det ene og det andet ind, i det omfang jeg kan
Det er der, men fokuser på det positive, så bliver du nok mere rolig. Glæder mig til at se sidste nye skud på stammen!
Baagøe skriver: Det er der, men fokuser på det positive, så bliver du nok mere rolig. Glæder mig til at se sidste nye skud på stammen!
det kan du også tro jeg gør Og ja...hvor er det spændende
UHADA det er spændende
Heldigt barnebarn, der bliver født med dig som mormor
Håber at alting går fint, selvom det er igangsættelse!!! Du får sikkkert et YNDIGT skønt barnebarn...
Zafir skriver: UHADA det er spændende Heldigt barnebarn, der bliver født med dig som mormor Håber at alting går fint, selvom det er igangsættelse!!! Du får sikkkert et YNDIGT skønt barnebarn...
Åhrrrr...hvor er du sød...1000 tak sveske
SussieThyssen skriver: det kan du også tro jeg gør Og ja...hvor er det spændende
Tillykke tillykke! Det må være noget helt specielt, at være vidne til at ens datter får børn.. Min mormor siger ihvertfald, at børnebørn er noget helt særligt, også ift. "hendes egne" børn, hehe.
Så er de på FG, så nu venter vi spændt på om de lægger ballonen op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128