Så er det i dag, barnebarn på vej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.183 visninger
58 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2010

SussieThyssen

Uhhh...så er det i dag!!! 
Bedstefar er lige kørt efter børnebørnene og så venter vi spændt på hvornår de vil have min datter ind på fødeafdelingen til igangsættelse.
I løbet af i dag, vil I altså se Sussie vandre hvileløst op og ned af gulvet og slide furer i gulvtæpperne, både herinde og herhjemme..hehe!
Manner..har jeg mus i maven

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Bedstefar er lige kørt efter børnebørnene og så venter vi spændt på hvornår de vil have min datter ind på fødeafdelingen til igangsættelse.
I løbet af i dag, vil I altså se Sussie vandre hvileløst op og ned af gulvet og slide furer i gulvtæpperne, både herinde og herhjemme..hehe!

Kærligst
Sussie

Hehe altid spændende sådan noget  Og må bestemt være noget specielt at få et barnebarn

Pøj pøj med at slide gulvtæpper

Anmeld

28. december 2010

mortilflere

tillykke hvilke nr er det i rækken

min mor har altid skrevet alle handes tanker og føgelser ned i et hæfte til hvert barnebarn , fra vi har ringet at der var veer til vi ringer og siger vi alle har det godt

Alle elsker at læse dette.

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Hehe altid spændende sådan noget  Og må bestemt være noget specielt at få et barnebarn

Pøj pøj med at slide gulvtæpper

Hehe...jow tak

Anmeld

28. december 2010

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Hvor er det spændende glæder mig til at høre nærmere

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

mortilflere skriver:

tillykke hvilke nr er det i rækken

min mor har altid skrevet alle handes tanker og føgelser ned i et hæfte til hvert barnebarn , fra vi har ringet at der var veer til vi ringer og siger vi alle har det godt

Alle elsker at læse dette.

Nr 3, så jeg burde jo være helbefaren, men...nix..er lige så stor en hønemor, som de andre gange

Manner...hvis jeg skulle koncentrere mig om at skrive om den slags...det kan jeg bare ikke.
Så jeg nøjes bare med at lade det gå ud over jer herinde LOL

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvor er det spændende glæder mig til at høre nærmere

Tak for din søde hilsen.

Anmeld

28. december 2010

mortilflere

Mine forældre fik 7 og har været lige kulleret de har altid kørt hjemme fra når jeg fik veer fordi min mor dræv min far til vanvid LOL 

Da jeg fik Alberte var hun her på ferie , og bonden var på job da veerne startede og jeg plejer at smutte mandler så min søster (der er læge) kørte  mig derind , bonden kom jo hjem , gik i bad og satte sig med en kop kaffe , bare for at se hvordan min mor ville reagere , hun lignede en mellem ting mellem E.T og et monster så han kørte hurtigt LOL

Min far har altid købt noget specielt til mine unger benjamin har en stor jule gris der fylder et helt vindu da han er født i dec.

de store fik noget fra jeg blev født (bla bokse hansker min far købte fordi han påstod han havde fået en drengepige , hvilke jeg er LOL)

Alberte fik et træ der hedder på latin "lives træ!" fordi jeg var sikker på hun døde under fødslen...

nu hvor min far er død betyder disse ting meget.

Anmeld

28. december 2010

Sasja77

mortilflere skriver:

Mine forældre fik 7 og har været lige kulleret de har altid kørt hjemme fra når jeg fik veer fordi min mor dræv min far til vanvid LOL 

Da jeg fik Alberte var hun her på ferie , og bonden var på job da veerne startede og jeg plejer at smutte mandler så min søster (der er læge) kørte  mig derind , bonden kom jo hjem , gik i bad og satte sig med en kop kaffe , bare for at se hvordan min mor ville reagere , hun lignede en mellem ting mellem E.T og et monster så han kørte hurtigt LOL

Min far har altid købt noget specielt til mine unger benjamin har en stor jule gris der fylder et helt vindu da han er født i dec.

de store fik noget fra jeg blev født (bla bokse hansker min far købte fordi han påstod han havde fået en drengepige , hvilke jeg er LOL)

Alberte fik et træ der hedder på latin "lives træ!" fordi jeg var sikker på hun døde under fødslen...

nu hvor min far er død betyder disse ting meget.

Nej hvor sødt! Jeg kan godt forstå at det betyder meget for dig! Jeg fik da lige vand i øjnene da jeg læste den sidste linje 

KH

Sasja

Anmeld

28. december 2010

Sasja77

HVor er det spændende! Glæder mig til update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.