Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er der lidt nyt.De har lavet en hindeløsning på Charlotte og i aften lægger de ballonen op kl 20, hvis der ikke er sket noget nyt. Så skal hun sove med den i nat.Men nu får vi se. Hun siger hendes plukveer er tiltagende og regelmæssige, så det kan jo være hun slipper for det.
SussieThyssen skriver: Så er der lidt nyt.De har lavet en hindeløsning på Charlotte og i aften lægger de ballonen op kl 20, hvis der ikke er sket noget nyt. Så skal hun sove med den i nat.Men nu får vi se. Hun siger hendes plukveer er tiltagende og regelmæssige, så det kan jo være hun slipper for det.
uhhhhh spændende!!!!
Hvor er det altså bare spændende for jer Sussie.. Ønsker din datter alt held og lykke til..
Glæder mig til flere updates.
Hvor skønt
Hvor er det dejligt for jer . Håber ikke igangsættelsen bliver for hård for hende. Jeg kan selv huske hvordan det var.
Low skriver: Hvor skønt Hvor er det dejligt for jer . Håber ikke igangsættelsen bliver for hård for hende. Jeg kan selv huske hvordan det var.
Tak søde... Hun har heldigvis prøvet det før, så hun er vel forberedt.
SussieThyssen skriver: Tak søde... Hun har heldigvis prøvet det før, så hun er vel forberedt.
Det var da altid noget
Er der sket mere??
~~M.Nielsen~~ skriver: Er der sket mere??
De har lagt ballonkateteret op og så har de sendt hende hjem.Så må vi se om hun laver det samme stunt som sidst eller om hun kan få lidt nattesøvn og skal igennem vandtagning og vedrop i morgen Så...vi må jo nok indstille os på, at den 28 dec. bliver ikke bebsens fødselsdag, men måske dagen før bedstemors fødselsddag...eller...i guder på min fødselsdag hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128