hvem er med efter nytåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jamen det skal jeg da huske ville gerne afsted tirsdag morgen... men det er allerede kl. 7??

ellers kan vi finde en lørdag/søndag. det er uden børn

Det kan godt lade sig gøre, Liam bliver jo afleveret i DP kl. 06.30 og skal først møde kl. 09

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Vibeke Henriksen

Hejsa.

Jeg vil også gerne være med. jeg har spist alt for usundt alt for længe. Men nu skal der bare ske noget. Jeg skal tabe rigtig mange kilo. Helt præcist er det 20 kilo det drejer sig om. men jeg må tage lidt af gangen. Men jeg har også født 2 børn. Men det er jo ikke hele skylden for min overvægt. Så jeg er virkelig motiveret til at komme igang. Og både få lidt opbakning af andre og selv give til andre der er med.  Jeg glæder mig til at komme igang.

Anmeld

26. december 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det kan godt lade sig gøre, Liam bliver jo afleveret i DP kl. 06.30 og skal først møde kl. 09

jamen sådan der de har åbnet kl. 6-7.30.. mødes vi bare når limse er afleveret og svømmer til de lukker??

Anmeld

26. december 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jamen sådan der de har åbnet kl. 6-7.30.. mødes vi bare når limse er afleveret og svømmer til de lukker??

Det er en deal!

Anmeld

26. december 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Det er en deal!

perfekt vi ses..

Anmeld

26. december 2010

ivfmarie

Der er vist ingen vej uden om.. jeg må melde mig under fanerne igen fra nytår... J>eg har ellers holdt en fin idealvægt i et årstid efter et vægttab på næsten 20 kilo.Men her i julen er det altså gået galt

Jeg har helt mistet modet til at stå på vægten, men jeg er slet ikke i tvivl om at den er kommet over det tilladte max-antal... og jeg er bare helt nede i kulkælderen over det. Jeg ved at det er fjollet at være nede over et par kilo for meget - men det er mere det at jeg har overskredet min egen grænse.. Sidst jeg gjorde det, tog jeg lige så stille 25kilo på!!

Anyways.. god kamp mod kiloene til jer alle

Anmeld

28. december 2010

Kloster

Hej.

Jeg vil også være med på kampen mod kiloene i det nye år.

Jeg har et mål om at tabe 10 kg inden d. 20. maj, hvor vores store søn skal konfirmeres.

Jeg løber 3-4 gange om ugen, men er total sløv lige for tiden. Har købt 3 måneder i motionscenteret, hvor jeg også styrketrænede og self løb.

Jeg spiser faktisk rimelig sundt, men her er det mængden, der sætter sig. Og alt hvad jeg kører i hovedet sætter sig. Alt!!! Så en lille skive hvidt brød, kan ses på vægten

Men jeg er bestemt med.

Jeg er en person, der skriver alt op og er meget skemalagt og struktureret. Så jeg skal helst skrive alt mit mad og motion op på en hel dag. Løber også helst efter programmer. Men sådan er jeg bare

Anmeld

28. december 2010

Halbschön

Hej Søde!

Jeg er også med - du har mig på face, så kan du lige invitere til gruppen..

Jeg starter pr. 1/1... Og jeg skal være LÆKKER til min fars bryllup til august 2011, hvor jeg skal være brudepige... Jeg skal tabe MANGE kilo

Knus!

Anmeld

28. december 2010

JustAnotherName

Jeg er også med.. Skal smide 10-15 kg inden sommer.. Mit største problem er sukkertrangen og så det at jeg ikke spiser til måltiderne så min forbrænding kan holdes i vejret.. Glæder mig til at komme igang sammen med jer skønne tøser :-)

Samme her!

Men jeg er ikke at finde inde på face-book. Så jeg må klare mig selv 

Anmeld

28. december 2010

Mulse-mor

BlyViol skriver:

Heej Piger...

Nu er julen snart ovre, og nytåret melder sin ankomst om under en uge. Så starter et nyt år og, for mig, en ny livsstil.

Jeg har VIRKELIG gået til makronerne siden ca. september i år. Her tænker jeg IKKE på motion og sund mad, nej tvært imod. Jeg har ædt som bare fanden, og været virkelig dårlig til at få dyrket motion...

SÅ HVIS DER ER NOGEN DERUDE, som også skal igang efter nytåret med at dyrke motion og spise sundere, så vil jeg rigtig gerne vi laver en lille gruppe, hvor vi bakker hinanden op...

Nu er jeg hverken overvægtig eller noget, men jeg er pisse træt af min livsstil. Jeg har rygrad som en regnorm og kan få de bedste resultater, ved at have nogen med mig... Samtidig er jeg, synes jeg selv, god til at muntre andre op og få dem igang. 

mit mål er at smide 5 kg inden jeg stopper barsel 1. april. Skære slikforbruget ned til 0 og være bedre til at spise grøntsager
Jeg vil gerne til fit'n'fun 2 gange i ugen og svømme en gang i ugen... det behøver jo ikke være det samme I skal, og der kan også være I skal tabe mere/mindre, eller bare strammes op??? 

Er een eller flere friske??? Det håber jeg!!

Stort juleknus fra en motiveret 

Hejsa,

Jeg vil også rigtig gerne være med. Jeg har problemer med at blive gravid og er af lægen blevet anbefalet bogen "spis dig gravid", som alt i alt går ud på at man skal spise sundere og droppe kulhydrater. Så det kunne være godt med en gruppe der var med til at holde mig i ørene, så jeg forhåbentlig snart kan få mit drømme barn.

Knus Nadja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.