hvem er med efter nytåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Kvindemin

Bromberg skriver:

Sunde opskrifer og madplaner

Ja, helt sikkert en god ide. Jeg har også en datter på 3 år, så jeg vil ikke lave flere forskellige retter. Men blot noget vi hele familien kan spise, som er sundt og varieret og så kan jeg jo bare lade de knap så sunde stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Vidunderligeunger

rigtig fedt piger!! wee....

Skal vi "ordne" det herinde?? eller tilføje hinanden, eller en lukket gruppe på face. ??

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

BlyViol skriver:

rigtig fedt piger!! wee....

Skal vi "ordne" det herinde?? eller tilføje hinanden, eller en lukket gruppe på face. ??

helt klart nemmere med fb smiler og helst lukket, da min familie ikke skal vide at jeg vil leve efter den bog spis dig gravid De tror bare det er en slankebog

Anmeld

25. december 2010

*Sofie*

Jeg er med
Jeg spiser ekstremt usundt og det skal der laves om på nu. Synes selv jeg ligner noget der er løgn...og det gider jeg ikk mer.
Tar hul på min nye livsstil den 1. januar 2011.

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

jeg laver en lukket gruppe på face og inviterer jer.

Skriv jeres navne til mig i et PB

Og ja, det er vidst nemmere derinde... 

min motivation var forresten (efter at have surmulet halvdelem af juleaften) kommentaren fra min kæreste "jaaaah, skat du spise eddermame meget slik til daglig, og det kan man altså godt se lidt nu. Du var slankere efter du havde født.  <<< MIG!!

Anmeld

25. december 2010

Mille83

BlyViol skriver:

jeg laver en lukket gruppe på face og inviterer jer.

Skriv jeres navne til mig i et PB

Og ja, det er vidst nemmere derinde... 

min motivation var forresten (efter at have surmulet halvdelem af juleaften) kommentaren fra min kæreste "jaaaah, skat du spise eddermame meget slik til daglig, og det kan man altså godt se lidt nu. Du var slankere efter du havde født.  <<< MIG!!

Jeg er med, men da jeg er anonym på FB kan man ikke søge efter mig  - kan jeg evt få dit navn på en PB og tilføje dig...? - syntes det kunne være rart med nogle madplaner og vi kan da evt skiftes til og lave

Anmeld

25. december 2010

Pia.

Ved ikke om man kan sige jeg er med - vil mere sige jeg fortsætter I 2011 det som jeg gik i gang med i sommeren 2010 - jeg har tabt en del kilo i 2010 og lever stadig efter DDV - som jeg elsker...

Jeg har dog holdt det man kan kalde en december pause - og starter op igen med min kost og motion... ikke at jeg har spist vildt og voldsomt, men har spist julemad med min familie i går og været til julefrokost i dag og har et par mere - men sjovt nok så tænker jeg så meget over hvad jeg fylder i munden at det giver sig selv helt automatisk...

Træner 4 gange om ugen i motionscenter og 1 gang zumba - men da jeg brækkede min arm d. 1 december har det desværre sat en stopper...

Jeg mangler ikke så mange kilo igen at tabe - men lidt vil man jo altid gerne af med ... - jeg skal lære at holde min vægt og altid leve sundt...

Knus Pia - som er på facebook, hvis nogen vil lave en gruppe der inde...

Pia Louise -  og mit efternavn er Ring

Anmeld

25. december 2010

Sakris

Når jeg engang har født indenfor de næste par uger, og har haft et par flade ud uger vil jeg meget gerne være med på en opstrammer. Har verdens dårligste selvdesciplin!

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

Sakris skriver:

Når jeg engang har født indenfor de næste par uger, og har haft et par flade ud uger vil jeg meget gerne være med på en opstrammer. Har verdens dårligste selvdesciplin!

du melder dig bare klar når du er det

Anmeld

26. december 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

suuuper dejligt!! var lgie bange for, at jeg ingen medvind skulle have haha. Jesper er virkelig ikke god motivation :/

ja det med gåturen var en god ide!!  og sukkeret 

Dan er faktisk super til at opmuntrer og støtte, men det er mine søde tænder der står i vejen for mig.

går til mor/barn gymnastik, og har ikke planer om at melde mig til mere. (der er booked op de andre dage af børnenes planer) men laver morgengymnastik inden jeg står op, og vil i gang med at gå ture hver dag. nu starter jeg heldigvis op med dagpleje fra den 17.... så det er dejlig motivation til at komme ud og nyde en dejlig gåtur med barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.