BlyViol skriver:
Heej Piger...
Nu er julen snart ovre, og nytåret melder sin ankomst om under en uge. Så starter et nyt år og, for mig, en ny livsstil.
Jeg har VIRKELIG gået til makronerne siden ca. september i år. Her tænker jeg IKKE på motion og sund mad, nej tvært imod. Jeg har ædt som bare fanden, og været virkelig dårlig til at få dyrket motion...
SÅ HVIS DER ER NOGEN DERUDE, som også skal igang efter nytåret med at dyrke motion og spise sundere, så vil jeg rigtig gerne vi laver en lille gruppe, hvor vi bakker hinanden op...
Nu er jeg hverken overvægtig eller noget, men jeg er pisse træt af min livsstil. Jeg har rygrad som en regnorm og kan få de bedste resultater, ved at have nogen med mig... Samtidig er jeg, synes jeg selv, god til at muntre andre op og få dem igang.
mit mål er at smide 5 kg inden jeg stopper barsel 1. april. Skære slikforbruget ned til 0 og være bedre til at spise grøntsager 
Jeg vil gerne til fit'n'fun 2 gange i ugen og svømme en gang i ugen... det behøver jo ikke være det samme I skal, og der kan også være I skal tabe mere/mindre, eller bare strammes op???
Er een eller flere friske??? Det håber jeg!!
Stort juleknus fra en motiveret 
Hvis det er i svømmeren i RKB så tag lige mig med, det ville min gamle ømme krop have godt af