hvem er med efter nytåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.988 visninger
43 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Vidunderligeunger

Heej Piger...

Nu er julen snart ovre, og nytåret melder sin ankomst om under en uge. Så starter et nyt år og, for mig, en ny livsstil.

Jeg har VIRKELIG gået til makronerne siden ca. september i år. Her tænker jeg IKKE på motion og sund mad, nej tvært imod. Jeg har ædt som bare fanden, og været virkelig dårlig til at få dyrket motion...

SÅ HVIS DER ER NOGEN DERUDE, som også skal igang efter nytåret med at dyrke motion og spise sundere, så vil jeg rigtig gerne vi laver en lille gruppe, hvor vi bakker hinanden op...

Nu er jeg hverken overvægtig eller noget, men jeg er pisse træt af min livsstil. Jeg har rygrad som en regnorm og kan få de bedste resultater, ved at have nogen med mig... Samtidig er jeg, synes jeg selv, god til at muntre andre op og få dem igang. 

mit mål er at smide 5 kg inden jeg stopper barsel 1. april. Skære slikforbruget ned til 0 og være bedre til at spise grøntsager
Jeg vil gerne til fit'n'fun 2 gange i ugen og svømme en gang i ugen... det behøver jo ikke være det samme I skal, og der kan også være I skal tabe mere/mindre, eller bare strammes op??? 

Er een eller flere friske??? Det håber jeg!!

Stort juleknus fra en motiveret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Lone Jakobsen

jep jep.... jeg er med her.

det har gået stille ned af bakken siden midt november. kulden har ikke været nem at drive mig ud i, og alle de dejlige kager der er blevet spist puha det har været godt.

målet for mig er at komme ned under de 70 (drømme målet er 65, men ved ikke hvor logisk det er)

og så vil jeg meget gerne ha strammet mig lidt op.

først skal jeg væk med alt sukkeret i hverdagene. derudover skal jeg ha gang i den daglige gåtur (gik ca 3km hver morgen)

så ja, jeg er klart med

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

jep jep.... jeg er med her.

det har gået stille ned af bakken siden midt november. kulden har ikke været nem at drive mig ud i, og alle de dejlige kager der er blevet spist puha det har været godt.

målet for mig er at komme ned under de 70 (drømme målet er 65, men ved ikke hvor logisk det er)

og så vil jeg meget gerne ha strammet mig lidt op.

først skal jeg væk med alt sukkeret i hverdagene. derudover skal jeg ha gang i den daglige gåtur (gik ca 3km hver morgen)

så ja, jeg er klart med

suuuper dejligt!! var lgie bange for, at jeg ingen medvind skulle have haha. Jesper er virkelig ikke god motivation :/

ja det med gåturen var en god ide!!  og sukkeret 

Anmeld

25. december 2010

heidi30

Hej,

jeg blev mor i august og mangler at smide 10 kg. Jeg vil også gerne have dem smidt inden arbejdet kalder igen ligesom dig. Jeg starter igen til maj, så jeg har lidt længere end dig men skal jo også tabe mere 

Jeg er super dårlig til at motivere mig selv eller sparke mig selv igang. Jeg har heller ingen rygrad, spiser en kage og kan ikke forstå jeg ikke kan komme af med de 10 kg. 

Jeg har planer om at tilmelde mig det lille lokale motionscenter og svømme en eller to gange i ugen. 

Hvornår går vi igang? 1 januar??

Anmeld

25. december 2010

JacobsMoar

Hmm.. Tjooo tjaaa.. Vil jo egentlig også gerne være med.. Og jeg mangler jo nok bare nogle der kan give mig et ordenligt los bag i.. 

Jeg fødte for 2 måneder siden, og mangler 2,5 kg., så er jeg tilbage på før-gravid-vægten.. (og det er vel egentlig også OK)   Der skulle bare gerne trækkes lidt fra den, bare 2-3 kg..

Og så skal mave og lår altså strammes op

Såå JO, jeg er med

fra Karina

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

BlyViol skriver:

Heej Piger...

Nu er julen snart ovre, og nytåret melder sin ankomst om under en uge. Så starter et nyt år og, for mig, en ny livsstil.

Jeg har VIRKELIG gået til makronerne siden ca. september i år. Her tænker jeg IKKE på motion og sund mad, nej tvært imod. Jeg har ædt som bare fanden, og været virkelig dårlig til at få dyrket motion...

SÅ HVIS DER ER NOGEN DERUDE, som også skal igang efter nytåret med at dyrke motion og spise sundere, så vil jeg rigtig gerne vi laver en lille gruppe, hvor vi bakker hinanden op...

Nu er jeg hverken overvægtig eller noget, men jeg er pisse træt af min livsstil. Jeg har rygrad som en regnorm og kan få de bedste resultater, ved at have nogen med mig... Samtidig er jeg, synes jeg selv, god til at muntre andre op og få dem igang. 

mit mål er at smide 5 kg inden jeg stopper barsel 1. april. Skære slikforbruget ned til 0 og være bedre til at spise grøntsager
Jeg vil gerne til fit'n'fun 2 gange i ugen og svømme en gang i ugen... det behøver jo ikke være det samme I skal, og der kan også være I skal tabe mere/mindre, eller bare strammes op??? 

Jamen jeg skal igang her fra om en uge, jeg skal virkelig igang

Jeg vil melde mig til trænings center, har fået spis dig gravid af kæresten som vi skal spise efter eller bare leve sundt. Glæder mig rigtigt meget, skal gerne have min tabt 10kg gerne meget mere

Og nej det er ikke gravid mave

Anmeld

25. december 2010

Kvindemin

BlyViol skriver:

Heej Piger...

Jeg er med, jeg er med. Jeg fødte Mickas for 3 mdr. siden, og siden har jeg spist og spist, mest det usunde. Og her snakker vi ostepops til morgenmad, flødeboller til middag og blot spist sundt når man store datter har været i nærheden  Hvor er det flovt og grumt
Jeg skal smide 4 Kg. På de næste 2 mdr. Og så skal jeg strammes lidt op på mave, og bare generelt styrke min svage, slappe krop.
Jeg går (fra 1 Januar helt fast) - til Spinning en gang om ugen, strip'fitness en gang om ugen, samt mor/barn zumba en gang om ugen. Og så skal slikket væk... Måske vi skal hjælpe hinanden med andre sunde alternativer? Og hvad vi ellers kan hjælpe hinanden med

Anmeld

25. december 2010

JacobsMoar

Bromberg skriver:

Hmm.. Tjooo tjaaa.. Vil jo egentlig også gerne være med.. Og jeg mangler jo nok bare nogle der kan give mig et ordenligt los bag i.. 

Jeg fødte for 2 måneder siden, og mangler 2,5 kg., så er jeg tilbage på før-gravid-vægten.. (og det er vel egentlig også OK)   Der skulle bare gerne trækkes lidt fra den, bare 2-3 kg..

Og så skal mave og lår altså strammes op

Såå JO, jeg er med

fra Karina

Nå jo.. Vi har indtil kæresten har fået nyt arbejde ikke lige råd til træningscenter.. Så metoden er løb, trille tur med barnevognen og spise sundere

Anmeld

25. december 2010

K&S

JEG ER MEEEEED

Jeg skal lige have målene klar (så de også er realistiske ) - men jeg skal helt sikkert også i gang nu, de 10 kilo, jeg tabte under graviditeten er næsten alle sammen røget på igen ØV ØV ØV...! But I have only myself to blame

Anmeld

25. december 2010

JacobsMoar

Chritinap skriver:

Jeg er med, jeg er med. Jeg fødte Mickas for 3 mdr. siden, og siden har jeg spist og spist, mest det usunde. Og her snakker vi ostepops til morgenmad, flødeboller til middag og blot spist sundt når man store datter har været i nærheden  Hvor er det flovt og grumt
Jeg skal smide 4 Kg. På de næste 2 mdr. Og så skal jeg strammes lidt op på mave, og bare generelt styrke min svage, slappe krop.
Jeg går (fra 1 Januar helt fast) - til Spinning en gang om ugen, strip'fitness en gang om ugen, samt mor/barn zumba en gang om ugen. Og så skal slikket væk... Måske vi skal hjælpe hinanden med andre sunde alternativer? Og hvad vi ellers kan hjælpe hinanden med

Sunde opskrifer og madplaner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.