Opdatering for Caroline86 og Laura, nyt på side 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

HopinWishin

Caroline86 skriver:

Så er vi hjemme igen.. - så længe det varer!

Børnelægerne mener Laura har mæslinger og professoren i hudsygdomme mener at det er en voldsom allergisk reaktion på enten penicillin eller panodil. Normalt ville man, når hun er friskere, provokere et nyt anfald for at finde ud af hvad det er, men Laura er så dårlig at de ikke tør. De mener vi skal gå ud fra at hun hverken kan tåle penicillin eller panodil og derfor må hun ALDRIG få det!

Laura har det MEGET skidt og de taler om at indlægge os i isolation på Hvidovre så de kan holde hende under konstant opsyn ift. feber og væskeindtag! Hun spiser intet, men kan lokkes til at drikke en lille smule æblejuice, lun sødmælk og hun vil (heldigvis) gerne ammes lidt... Hun er MØGhamrende syg og havde 39.8 i feber imorges - det var altså MENS hun var panodildækket

Nu må hun ifølge hudlægerne ikke få panodil mens børnelægerne siger vi SKAL give hende det, for ellers koger hendes hjerne! Hudlægerne havde ingen forslag til hvordan vi skal dæmpe feberen og holde hende nogenlunde smertefri!

Hun er rød over hele kroppen nu, men farven er ikke så hidsig som i går! (det tyder på mæslinger)

De har taget blodprøver, podninger og urinprøve og i morgen skal de tage en biopsi (= de skal stikke en nål ind i min lille piges mave )

Vi skal være der 8.30 (på børneafdelingen) og kl.9 hos hudlægerne som skal lave biopsien! forhåbentligt har vi svar på prøverne inden! De er sendt afsted med hast til seruminstituttet.

Jeg er ulykkelig, knust og frustreret! Vi vil bare gerne have et svar

Lige nu ved jeg slet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg tror stadig det er mæslinger,og jeg kan ikke lade mit barn være så syg at hun intet kan fordi der er en mikroskopisk risiko for at hun ikke kan tåle den panodil der hjælper hende SÅ godt...

Jeg sidder vist bare i mine egne tanker nu!

I skal være velkomne til at spørge løs hvis der er noget I vil vide, men jeg er nok lidt distanceret i dag!

knus Caroline

Puha hvor må det være forfærdeligt...

Håber det snart kommer til at gå bedre med hende...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Nemesis

Sikken en omgang. Har de så slet ikke givet jer noget andet smertestillende til hende ?

FEberen kan i måske få lidt ned med kolde klude som i vasker hende med, men det er jo ikke optimalt heller.

Hvorfor har de egentlig sendt jer hjem?

Jeg synes at hvis du er så bange så må du ringe og sige til dem at du ikke tør have hende hjemme når hun er så dårlig!

Eg håber bare sådan for jer at hun bliver frist igen og i kan få en god jul.

Mange tanker

Sisse

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

ladydan1 skriver:

Sikken en omgang. Har de så slet ikke givet jer noget andet smertestillende til hende ?

FEberen kan i måske få lidt ned med kolde klude som i vasker hende med, men det er jo ikke optimalt heller.

Hvorfor har de egentlig sendt jer hjem?

Jeg synes at hvis du er så bange så må du ringe og sige til dem at du ikke tør have hende hjemme når hun er så dårlig!

Eg håber bare sådan for jer at hun bliver frist igen og i kan få en god jul.

Mange tanker

Sisse

Det med kolde klude duer ikke, for udslætter koger op og bliver ildrødt når det bliver vådt

Vi giver hende panodil stadig, for vi tror ikke på den teori. Hendes udslæt blev IKKE værre da hun fik panodil i eftermiddags, så det bekræfter os!

De sender os hjem fordi HVIS det er mæslinger må hun ikke være på børneafd. det er for farligt for de andre børn og de har ikke mulighed for at indlægge os i isolation....

Jeg er spændt på hvad de siger i morgen!

Anmeld

22. december 2010

FrkLarsen

Ååh nej Caroline.  

Havde slet ikke set de indlæg med stakkels Laura..

Sikke da noget jule-L*RT! 

Jeg vil alligevel ønske jer en god jul og god bedring til jeres lille datter <3 

Anmeld

22. december 2010

Najsen86

god bedring med lillepigen

Anmeld

22. december 2010

LotteN

Sikke da en grim omgang kære Laura er udsat for. hvor jeg dog føler med jer

Og så lige op yil jul også

Jeg sender jer en masse tanker og håber snart de finder ud af hvad der er galt med Laura, så hun kan blive rask igen

Anmeld

22. december 2010

Nemesis

Caroline86 skriver:

Det med kolde klude duer ikke, for udslætter koger op og bliver ildrødt når det bliver vådt

Vi giver hende panodil stadig, for vi tror ikke på den teori. Hendes udslæt blev IKKE værre da hun fik panodil i eftermiddags, så det bekræfter os!

De sender os hjem fordi HVIS det er mæslinger må hun ikke være på børneafd. det er for farligt for de andre børn og de har ikke mulighed for at indlægge os i isolation....

Jeg er spændt på hvad de siger i morgen!

Puha da!

Det er da positivt at hendes udslet ikke er blevet værre men det lignede jjo også mæslinger så det bliver bestemt meget spændende at høre i morgen.

Jeg håber virkelig for jer at hun snart har det bedre.

Knus Sisse

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

Vi har besluttet os for at vi IKKE vil have taget biopsien medmindre de har en RIGTIGT god grund til det..

umiddelbart virker det ikke som om vi får noget ud af det, men at de vil tage den af akademiske årsager og det skal Laura ikke bydes! Hvis de kommer med en fornuftig grund får vi den selvfølgelig taget...

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

Vi har besluttet os for at vi IKKE vil have taget biopsien medmindre de har en RIGTIGT god grund til det..

umiddelbart virker det ikke som om vi får noget ud af det, men at de vil tage den af akademiske årsager og det skal Laura ikke bydes! Hvis de kommer med en fornuftig grund får vi den selvfølgelig taget...

Det forstår jeg godt... <tænker på jer

Anmeld

22. december 2010

Lou87

Caroline86 skriver:

Så er vi hjemme igen.. - så længe det varer!

Børnelægerne mener Laura har mæslinger og professoren i hudsygdomme mener at det er en voldsom allergisk reaktion på enten penicillin eller panodil. Normalt ville man, når hun er friskere, provokere et nyt anfald for at finde ud af hvad det er, men Laura er så dårlig at de ikke tør. De mener vi skal gå ud fra at hun hverken kan tåle penicillin eller panodil og derfor må hun ALDRIG få det!

Laura har det MEGET skidt og de taler om at indlægge os i isolation på Hvidovre så de kan holde hende under konstant opsyn ift. feber og væskeindtag! Hun spiser intet, men kan lokkes til at drikke en lille smule æblejuice, lun sødmælk og hun vil (heldigvis) gerne ammes lidt... Hun er MØGhamrende syg og havde 39.8 i feber imorges - det var altså MENS hun var panodildækket

Nu må hun ifølge hudlægerne ikke få panodil mens børnelægerne siger vi SKAL give hende det, for ellers koger hendes hjerne! Hudlægerne havde ingen forslag til hvordan vi skal dæmpe feberen og holde hende nogenlunde smertefri!

Hun er rød over hele kroppen nu, men farven er ikke så hidsig som i går! (det tyder på mæslinger)

De har taget blodprøver, podninger og urinprøve og i morgen skal de tage en biopsi (= de skal stikke en nål ind i min lille piges mave )

Vi skal være der 8.30 (på børneafdelingen) og kl.9 hos hudlægerne som skal lave biopsien! forhåbentligt har vi svar på prøverne inden! De er sendt afsted med hast til seruminstituttet.

Jeg er ulykkelig, knust og frustreret! Vi vil bare gerne have et svar

Lige nu ved jeg slet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg tror stadig det er mæslinger,og jeg kan ikke lade mit barn være så syg at hun intet kan fordi der er en mikroskopisk risiko for at hun ikke kan tåle den panodil der hjælper hende SÅ godt...

Jeg sidder vist bare i mine egne tanker nu!

I skal være velkomne til at spørge løs hvis der er noget I vil vide, men jeg er nok lidt distanceret i dag!

knus Caroline

Åhhh hvor gør det ondt indeni og læse jeres historie..
Jeg har kun li nået og se billederne fra den anden tråd, og det ser bestemt ikke sjovt ud - øv!

Jeg synes det er rigtig flot af både dig og den lille at i kommer så flot igennem det.. Tror bestemt også jeg ville være SÅ frustreret hvis der skete min lille bebs sådan noget!
Kan huske hun havde ufatteligt ondt i maven i starten og det var rigeligt for at få mig til og tude.
Så føler virkelig med jer - og så lige op til jul

HÅBER inderligt for jer lægerne har et godt svar til jer i morgen, så i måske kan få lov og fejre julen i stille og ro og velvidende at det hele nok skal blive godt igen.

STORE KRAM HERFRA

P,s synes det er forkasteligt man ikk indlægger i isolation med det samme !! jeg ville selv være bange for at være derhjemme med et så sygt barn... altså !! Og forstår dig godt i det med ikke og vil ha biopsi hvis det "bare" er for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.