Opdatering for Caroline86 og Laura, nyt på side 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Cris

Bare at det er noget som de ved, hvad det er, så er I godt på vej. Mæslinger er til at overkomme, jeg selv fik det, da jeg var lille. Og allergi kan også være ok, men bare at de endelig ved, hvad der sker med din lille stakkels Laura...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

AnneBJ

ÅH altså! Tænker på Jer!

Anmeld

22. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Puha nej altså,hvor frygteligt!Jeg håber det bedste for lille Laura

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

Kristina V skriver:

Iii hvor er det bare frygteligt!! Føler sådan med jer, og ved mere end alt hvordan det er at stå i sådan en situation

Nu kan det godt ske jeg spørge dumt, men hvad med pinex feks.? Eller stikpiller? Giver de samme reaktion, hvis man antager det ikke er mæslinger?
Tænkte mere hvis du nu kunne sænke hendes temp. lidt med et andet præp.

Rigtig god bedring med hende.

MANGE kram Kristina

hun har hele tiden fået stikpiller og både panodil og pinex

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

Albertesmor skriver:

god bedring med hende.

Hvor gammel er lille laura???

hun er 10 mdr... dvs IKKE paraply vaccineret endnu

Anmeld

22. december 2010

smutti1975

Rigtig rigtig gode bedring med hende !!! Håber det aller aller bedste for jer !

Anmeld

22. december 2010

fit_fys

Caroline86 skriver:

Så er vi hjemme igen.. - så længe det varer!

Børnelægerne mener Laura har mæslinger og professoren i hudsygdomme mener at det er en voldsom allergisk reaktion på enten penicillin eller panodil. Normalt ville man, når hun er friskere, provokere et nyt anfald for at finde ud af hvad det er, men Laura er så dårlig at de ikke tør. De mener vi skal gå ud fra at hun hverken kan tåle penicillin eller panodil og derfor må hun ALDRIG få det!

Laura har det MEGET skidt og de taler om at indlægge os i isolation på Hvidovre så de kan holde hende under konstant opsyn ift. feber og væskeindtag! Hun spiser intet, men kan lokkes til at drikke en lille smule æblejuice, lun sødmælk og hun vil (heldigvis) gerne ammes lidt... Hun er MØGhamrende syg og havde 39.8 i feber imorges - det var altså MENS hun var panodildækket

Nu må hun ifølge hudlægerne ikke få panodil mens børnelægerne siger vi SKAL give hende det, for ellers koger hendes hjerne! Hudlægerne havde ingen forslag til hvordan vi skal dæmpe feberen og holde hende nogenlunde smertefri!

Hun er rød over hele kroppen nu, men farven er ikke så hidsig som i går! (det tyder på mæslinger)

De har taget blodprøver, podninger og urinprøve og i morgen skal de tage en biopsi (= de skal stikke en nål ind i min lille piges mave )

Vi skal være der 8.30 (på børneafdelingen) og kl.9 hos hudlægerne som skal lave biopsien! forhåbentligt har vi svar på prøverne inden! De er sendt afsted med hast til seruminstituttet.

Jeg er ulykkelig, knust og frustreret! Vi vil bare gerne have et svar

Lige nu ved jeg slet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg tror stadig det er mæslinger,og jeg kan ikke lade mit barn være så syg at hun intet kan fordi der er en mikroskopisk risiko for at hun ikke kan tåle den panodil der hjælper hende SÅ godt...

Jeg sidder vist bare i mine egne tanker nu!

I skal være velkomne til at spørge løs hvis der er noget I vil vide, men jeg er nok lidt distanceret i dag!

knus Caroline

Sidder lige i Randers og får et chok da jeg læser alt det her med din lille pige!!  Håber virkelig lægerne finder ud af hvad der er galt og at hun får det bedre hurtigt!! Ved det lyder dumt, men hvis der er noget vi kan gøre eller du bare har brug for at snakke skriver du bare...

Håber det hele snart er overstået for jer...

Knus Tine

Anmeld

22. december 2010

propogberta

Caroline86 skriver:

Så er vi hjemme igen.. - så længe det varer!

Børnelægerne mener Laura har mæslinger og professoren i hudsygdomme mener at det er en voldsom allergisk reaktion på enten penicillin eller panodil. Normalt ville man, når hun er friskere, provokere et nyt anfald for at finde ud af hvad det er, men Laura er så dårlig at de ikke tør. De mener vi skal gå ud fra at hun hverken kan tåle penicillin eller panodil og derfor må hun ALDRIG få det!

Laura har det MEGET skidt og de taler om at indlægge os i isolation på Hvidovre så de kan holde hende under konstant opsyn ift. feber og væskeindtag! Hun spiser intet, men kan lokkes til at drikke en lille smule æblejuice, lun sødmælk og hun vil (heldigvis) gerne ammes lidt... Hun er MØGhamrende syg og havde 39.8 i feber imorges - det var altså MENS hun var panodildækket

Nu må hun ifølge hudlægerne ikke få panodil mens børnelægerne siger vi SKAL give hende det, for ellers koger hendes hjerne! Hudlægerne havde ingen forslag til hvordan vi skal dæmpe feberen og holde hende nogenlunde smertefri!

Hun er rød over hele kroppen nu, men farven er ikke så hidsig som i går! (det tyder på mæslinger)

De har taget blodprøver, podninger og urinprøve og i morgen skal de tage en biopsi (= de skal stikke en nål ind i min lille piges mave )

Vi skal være der 8.30 (på børneafdelingen) og kl.9 hos hudlægerne som skal lave biopsien! forhåbentligt har vi svar på prøverne inden! De er sendt afsted med hast til seruminstituttet.

Jeg er ulykkelig, knust og frustreret! Vi vil bare gerne have et svar

Lige nu ved jeg slet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg tror stadig det er mæslinger,og jeg kan ikke lade mit barn være så syg at hun intet kan fordi der er en mikroskopisk risiko for at hun ikke kan tåle den panodil der hjælper hende SÅ godt...

Jeg sidder vist bare i mine egne tanker nu!

I skal være velkomne til at spørge løs hvis der er noget I vil vide, men jeg er nok lidt distanceret i dag!

knus Caroline

Puha øv det lyder bare slet ik sjovt ! Håber hun snart bliver frisk så i alle kan få en god jul! Rigtig god bedring med den lille mus

Anmeld

22. december 2010

KajaHH

Nej hvor er det sur r.. føler virkelig med jer,og håber på det bedste og at i får "gode" nyheder imorgen.

Håber i trods alt kan få en dejlig jul sammen, med dem i holder af.

Kaja

Anmeld

22. december 2010

Mille83

Åhhh hvor er det altså trist  - Håber virkelig snart de finder ud af hvad hun fejler, krydser alt hvad jeg har for at hun snart er i bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.