Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønsker trolden god bedring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for at de snart finder ud af hvad der er galt med det bette pus.. der er sku ikke noget værre end når ens børn er syge
Hvor er det synd for dem.
Håber de finder ud af hvad det er så hun snart får det bedre
tb skriver: for at de snart finder ud af hvad der er galt med det bette pus.. der er sku ikke noget værre end når ens børn er syge
Nej for pokker..
og det er jo et drama uden lige.. først er det, det ene, så det andet, og nu er man ikke helt sikker om det måske er noget helt 3.
Trine89 skriver: Nej for pokker.. og det er jo et drama uden lige.. først er det, det ene, så det andet, og nu er man ikke helt sikker om det måske er noget helt 3.
det må ikke være til at holde ud sender et til familien
tb skriver: det må ikke være til at holde ud sender et til familien
De klare det sku godt..
men jah det må sku være hårdt
Trine89 skriver: Jeg har lige modtaget et opkald fra Caroline. og jeg lovede hende lige at give jer alle en opdatering Og de er nu på vej (igen igen) til Børneafdelingen. for der nu er kommet tvivl om hvor vidt det er Mæslinger den lille trold har fået. der står et hold af læger klar til at tage i mod dem der inde hvor der så skal laves yderlige test.. Caroline vil holde mig opdateret i løbet af dagen og skal selvfølgelig nok skrive skrive herinde når man ved noget mere.. ååårh det er altså noget af tur frem og tilbage de har.. for at lægerne snart vil finde ud af hva pokker det er den lille trold fejler.. Knus Trine..
Jeg har lige modtaget et opkald fra Caroline. og jeg lovede hende lige at give jer alle en opdatering
Og de er nu på vej (igen igen) til Børneafdelingen. for der nu er kommet tvivl om hvor vidt det er Mæslinger den lille trold har fået.
der står et hold af læger klar til at tage i mod dem der inde hvor der så skal laves yderlige test..
Caroline vil holde mig opdateret i løbet af dagen og skal selvfølgelig nok skrive skrive herinde når man ved noget mere..
ååårh det er altså noget af tur frem og tilbage de har.. for at lægerne snart vil finde ud af hva pokker det er den lille trold fejler..
Knus Trine..
Eiida sikke nu noget. Men jeg tror nu stadig det er mæslinger, men godt de i det mindste vil undersøge hende grundigt.Venter på en opdate og håber de får besluttet sig til hvad det er.Hils endeligt KærligstSussie
Knus og kram og ønsker om snarlig bedring for lille Laura sendes herfra!
Så har jeg fået nyt fra Caroline..
De sidder stadig på syghuset og venter. der er endnu ikke blevet taget nogen prøver, men der kommer en masse og kigger på hende hele tiden..
Men hun klare det SÅ flot..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128