Øv, jeg vil altså også snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Pige2009

Det kommer helt sikkert i 2011 - tro på det! Du ønskes en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringede nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

RiUL

Baagøe skriver:

Det kommer helt sikkert i 2011 - tro på det! Du ønskes en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringede nytår

Tak!  Dejligt med sådan et positivt svar

Og også en rigtig dejligt jul til dig 

Anmeld

22. december 2010

Chraz

ri.ul skriver:

Ja, sådan har jeg det også Det er også dumt at gå og "bilde" sig selv alt muligt ind

ja lige præcis. Det er spild af kræfter og energi  Det kommer når det kommer

Men i starten havde jeg meget store forventninger om at nu var det nu.. Men det var fordi der kun gik en måned efter vi gik igang med at prøve til der var gevinst med den sidste. hehe.. Men nu må vi se. Det skal nok komme for os begge

Anmeld

22. december 2010

Nanastep

ri.ul skriver:

Ja, hehe - Jeg vil også snart være gravid. 

Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.

Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden

Nåmen god jul til jer alle sammen 

uha Hvor jeg godt kan forstå dig, graviditet er en vidunderlig ting, kan virkelig godt forstå at du ville være gravid, og jeg krydser fingre for alle dem der gerne ville. For mit ønske gik i opfyldelse, jeg har ville være mor siden jeg var 18år og det tog mig ca 1 1/2år, og jeg havde til sidst opgivet håbet, :/ - så jeg besluttede mig for at stoppe projekt baby, også tog jeg mit andet ønske i brug, 'Bryster' så jeg fik bestildt tid til en operation osv den da jeg skulle under kniven var min Mens udblevet og derfor besluttede jeg mig for at tage en test, og jeg var GRAVID!!! <3 jeg aflyste operationen det kostede mig 5000kr :O! men fuck det jeg var gravid . Og jeg venter spændt på at lille Emil kommer til verden om 11uger ca eller der har jeg termin '. men det jeg prøver at sige til dig er at du måske skulle prøve at glemme det, altså du skal ikke stoppe projekt baby, hehe men bare glemme det, også tænke på noget andet tror på det hjælper ! Men mange gange held og lykke med det hele

Hilsen Nana 27+5 <3

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Nanastep skriver:

uha Hvor jeg godt kan forstå dig, graviditet er en vidunderlig ting, kan virkelig godt forstå at du ville være gravid, og jeg krydser fingre for alle dem der gerne ville. For mit ønske gik i opfyldelse, jeg har ville være mor siden jeg var 18år og det tog mig ca 1 1/2år, og jeg havde til sidst opgivet håbet, :/ - så jeg besluttede mig for at stoppe projekt baby, også tog jeg mit andet ønske i brug, 'Bryster' så jeg fik bestildt tid til en operation osv den da jeg skulle under kniven var min Mens udblevet og derfor besluttede jeg mig for at tage en test, og jeg var GRAVID!!! <3 jeg aflyste operationen det kostede mig 5000kr :O! men fuck det jeg var gravid . Og jeg venter spændt på at lille Emil kommer til verden om 11uger ca eller der har jeg termin '. men det jeg prøver at sige til dig er at du måske skulle prøve at glemme det, altså du skal ikke stoppe projekt baby, hehe men bare glemme det, også tænke på noget andet tror på det hjælper ! Men mange gange held og lykke med det hele

Hilsen Nana 27+5 <3

Ej hvor dejligt! Tillykke  

Sjovt det med brysterne, for jeg har lige været til samtale, med henblik på at få fjernet min tykke mave, så den kan passe til resten af kroppen :p Hihi

Men ja, jeg vil prøve at tænke på noget andet, og bare fjerne fokus fra alt det der baby - cyklus halløj

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

ri.ul skriver:

Tak!  Dejligt med sådan et positivt svar

Og også en rigtig dejligt jul til dig 

Tak

Anmeld

22. december 2010

Nanastep

ri.ul skriver:

Ej hvor dejligt! Tillykke  

Sjovt det med brysterne, for jeg har lige været til samtale, med henblik på at få fjernet min tykke mave, så den kan passe til resten af kroppen :p Hihi

Men ja, jeg vil prøve at tænke på noget andet, og bare fjerne fokus fra alt det der baby - cyklus halløj

Rigtig mange taak
-og ja der kan du bare se så er det bare igang med mavsen, også tror jeg lille baby kommer i 2011 (: .
det skal ihvertfald nok komme ... hihih

Rigtig god jul og godt nytår

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Nanastep skriver:

Rigtig mange taak
-og ja der kan du bare se så er det bare igang med mavsen, også tror jeg lille baby kommer i 2011 (: .
det skal ihvertfald nok komme ... hihih

Rigtig god jul og godt nytår

Jaer

Tak og i lige måde 

Anmeld

22. december 2010

Nanastep

ri.ul skriver:

Jaer

Tak og i lige måde 

takker ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.