ri.ul skriver:
Ja, hehe - Jeg vil også snart være gravid.
Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.
Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden 
Nåmen god jul til jer alle sammen 
uha Hvor jeg godt kan forstå dig, graviditet er en vidunderlig ting, kan virkelig godt forstå at du ville være gravid, og jeg krydser fingre for alle dem der gerne ville. For mit ønske gik i opfyldelse, jeg har ville være mor siden jeg var 18år og det tog mig ca 1 1/2år, og jeg havde til sidst opgivet håbet, :/ - så jeg besluttede mig for at stoppe projekt baby, også tog jeg mit andet ønske i brug, 'Bryster' så jeg fik bestildt tid til en operation osv
den da jeg skulle under kniven var min Mens udblevet og derfor besluttede jeg mig for at tage en test, og jeg var GRAVID!!!
<3 jeg aflyste operationen det kostede mig 5000kr :O! men fuck det jeg var gravid
. Og jeg venter spændt på at lille Emil kommer til verden om 11uger ca eller der har jeg termin
'. men det jeg prøver at sige til dig er at du måske skulle prøve at glemme det, altså du skal ikke stoppe projekt baby, hehe men bare glemme det, også tænke på noget andet
tror på det hjælper !
Men mange gange held og lykke med det hele 
Hilsen Nana 27+5 <3
Anmeld