Øv, jeg vil altså også snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

RiUL

Cherry_77 skriver:

Ja, det ville være dejligt

Ja, men det er jo også hele 12 forsøg næste år Hehe.. 

-Det skal nok komme til os! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

RiUL

håber på baby :-) skriver:

Har det på samme måde

Er træt af at gå og tænke hele tiden....

Ja, synes på en måde at det er stressende 

Anmeld

21. december 2010

Chalala85

ri.ul skriver:

Ja, hehe - Jeg vil også snart være gravid. 

Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.

Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden

Nåmen god jul til jer alle sammen 

Kender det alt for godt søde Håber 2011 bliver vores år. Vi har besluttet at få testet mandens sæd så vi ved hvor vi står. Det bliver rart med lidt ro, forhåbentlig

Anmeld

21. december 2010

Cherry_77

ri.ul skriver:

Ja, men det er jo også hele 12 forsøg næste år Hehe.. 

-Det skal nok komme til os! 

Ha ha Ja, men det skulle gerne ske i løbet af de første måneder 

Jeg har været gravid i år, men mistede desværre barnet.

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Chalala85 skriver:

Kender det alt for godt søde Håber 2011 bliver vores år. Vi har besluttet at få testet mandens sæd så vi ved hvor vi står. Det bliver rart med lidt ro, forhåbentlig

Det kan jeg godt forstå, I har også ventet længe nu  

Hvornår skal han testes? Er sikker på at alt er som det skal være Man bliver bare så urolig.

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Cherry_77 skriver:

Ha ha Ja, men det skulle gerne ske i løbet af de første måneder 

Jeg har været gravid i år, men mistede desværre barnet.

Armen så kan du jo godt Så skal der nok snart ske noget

- men er ked af at du mistede

Anmeld

21. december 2010

Chalala85

ri.ul skriver:

Det kan jeg godt forstå, I har også ventet længe nu  

Hvornår skal han testes? Er sikker på at alt er som det skal være Man bliver bare så urolig.

Smiler.. vi har faktisk haft prøvet sådan en hjemmetest.. men det er jo noget lort, så kan ikke anbefales.

Jeg skal ringe til lægen idag for ham og bestille en tid/henvisning. Ja vi har prøvet i 10mrd nu.. Det er skisme hårdt at vente. MEN jeg væbner mig med tålmodighed, tilgengæld er jeg sikker på at når de 2 gyldne streger kommer så kan intet slå mig ned hehe

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Chalala85 skriver:

Smiler.. vi har faktisk haft prøvet sådan en hjemmetest.. men det er jo noget lort, så kan ikke anbefales.

Jeg skal ringe til lægen idag for ham og bestille en tid/henvisning. Ja vi har prøvet i 10mrd nu.. Det er skisme hårdt at vente. MEN jeg væbner mig med tålmodighed, tilgengæld er jeg sikker på at når de 2 gyldne streger kommer så kan intet slå mig ned hehe

Nej, stoler heller ikke på de dersens hjemmetest  

Okay, det blir spændende at se hvad testen siger Men er sikker på at alt er som det skal være Hvad sagde den der hjemmetest egentlig? 

Nej, det bliver for vildt når man engang tester positivt (Bare det er snart, for os to )

Anmeld

21. december 2010

Cherry_77

ri.ul skriver:

Armen så kan du jo godt Så skal der nok snart ske noget

- men er ked af at du mistede

Ja, så ved jeg da det  Det kan være, det hjælper at få tankerne over på noget andet, som en af de andre skriver. Og nu er det jul lige om lidt, og så skal miraklet nok komme til os i det nye år 

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Cherry_77 skriver:

Ja, så ved jeg da det  Det kan være, det hjælper at få tankerne over på noget andet, som en af de andre skriver. Og nu er det jul lige om lidt, og så skal miraklet nok komme til os i det nye år 

Ja, det er jeg sikker på Det skal nok blive vores tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.