Øv, jeg vil altså også snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Chalala85

ri.ul skriver:

Nej, stoler heller ikke på de dersens hjemmetest  

Okay, det blir spændende at se hvad testen siger Men er sikker på at alt er som det skal være Hvad sagde den der hjemmetest egentlig? 

Nej, det bliver for vildt når man engang tester positivt (Bare det er snart, for os to )

Jamen der er 2 i en pakke, den første blev ugyldig selvom vi havde gjort som vi skulle. Total blank, den skal give udslag med lidt farve men den var hvid som papir, nummer 2 lavede vi igår, efter sæden var løbet igennem skal man putte nogen dråber i og de løb slet ikke igennem, de lå bare ovenpå Så nu har jeg skrevet til dem vi har købt den hos og de synes det lyder underligt.. de sender så en nyt til os.. men om vi vil bruge den eller give den væk ved jeg ikke.. Nu får vi jo en hos lægen hvor vi gerne vil vide det hele.. hvor mange er der.. er de hurtige nok osv osv...

Det bliver så VILDT!! Hvis vi får en positiv test samtidigt så må vi ud og fejre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

RiUL

Chalala85 skriver:

Jamen der er 2 i en pakke, den første blev ugyldig selvom vi havde gjort som vi skulle. Total blank, den skal give udslag med lidt farve men den var hvid som papir, nummer 2 lavede vi igår, efter sæden var løbet igennem skal man putte nogen dråber i og de løb slet ikke igennem, de lå bare ovenpå Så nu har jeg skrevet til dem vi har købt den hos og de synes det lyder underligt.. de sender så en nyt til os.. men om vi vil bruge den eller give den væk ved jeg ikke.. Nu får vi jo en hos lægen hvor vi gerne vil vide det hele.. hvor mange er der.. er de hurtige nok osv osv...

Det bliver så VILDT!! Hvis vi får en positiv test samtidigt så må vi ud og fejre det

Det er typisk at sådan noget l*rt ikke virker

Okay, ej hvor spændende når I får svar. Glæder mig til at høre hvordan det ser ud Krydser fingre for jer  

- Ja, det er altså helt sikkert at vi skal det  

Anmeld

21. december 2010

Chalala85

ri.ul skriver:

Det er typisk at sådan noget l*rt ikke virker

Okay, ej hvor spændende når I får svar. Glæder mig til at høre hvordan det ser ud Krydser fingre for jer  

- Ja, det er altså helt sikkert at vi skal det  

Ja det bliver super spændene, skal nok opdatere når det er

også alt hvad jeg kan for at der snart sker noget hos jer

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Chalala85 skriver:

Ja det bliver super spændene, skal nok opdatere når det er

også alt hvad jeg kan for at der snart sker noget hos jer

Lyder godt! Tænker på jer

Anmeld

21. december 2010

Chraz

ri.ul skriver:

Ja, hehe - Jeg vil også snart være gravid. 

Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.

Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden

Nåmen god jul til jer alle sammen 

Jeg kan sagtens følge dig! Vi prøver også at blive gravide og har gjort det i en 4-5 måneder nu.. Min mens har også bare været sindssygt uregelmæssig og det gør det endnu sværere at finde ud af med ægløsning osv.. Og man bliver bare mere og mere utålmodig og tror hele tiden man har symptomer der egentlig ikke er der.

Men jeg  rigtig meget for at det snart lykkes for jer.

Rigtig meget held og lykke til jer

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Chraz skriver:

Jeg kan sagtens følge dig! Vi prøver også at blive gravide og har gjort det i en 4-5 måneder nu.. Min mens har også bare været sindssygt uregelmæssig og det gør det endnu sværere at finde ud af med ægløsning osv.. Og man bliver bare mere og mere utålmodig og tror hele tiden man har symptomer der egentlig ikke er der.

Men jeg  rigtig meget for at det snart lykkes for jer.

Rigtig meget held og lykke til jer

Ja lige præcis, når den er uregelmæssig, er det ikke til at regne med Øv bøv..

Men det skal nok komme til os begge Hehe.

Og tusind tak, krydser også rigtig meget for jer  Og håber på at der sker noget i det nye år! 

Anmeld

22. december 2010

Chraz

ri.ul skriver:

Ja lige præcis, når den er uregelmæssig, er det ikke til at regne med Øv bøv..

Men det skal nok komme til os begge Hehe.

Og tusind tak, krydser også rigtig meget for jer  Og håber på at der sker noget i det nye år! 

Ja vi må bare igang  hehe.  Tak fordi du  for os. Det er dejligt at vide der er nogen der hepper lidt på en

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Chraz skriver:

Ja vi må bare igang  hehe.  Tak fordi du  for os. Det er dejligt at vide der er nogen der hepper lidt på en

Ja, selvfølgelig Man skal heppe på hinanden  

Anmeld

22. december 2010

Chraz

ri.ul skriver:

Ja, selvfølgelig Man skal heppe på hinanden  

lige præcis. Det gør det lidt nemmere at holde modet oppe så

Men synes godt nok nogle gange det kan være super træls det med at finde ud af det hele og med de symptomer der.. Så jeg er kommet dertil hvor jeg slet ikke tror på det før jeg står med en positiv test.

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Chraz skriver:

lige præcis. Det gør det lidt nemmere at holde modet oppe så

Men synes godt nok nogle gange det kan være super træls det med at finde ud af det hele og med de symptomer der.. Så jeg er kommet dertil hvor jeg slet ikke tror på det før jeg står med en positiv test.

Ja, sådan har jeg det også Det er også dumt at gå og "bilde" sig selv alt muligt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.