Øv, jeg vil altså også snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. december 2010

RiUL

Ja, hehe - Jeg vil også snart være gravid. 

Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.

Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden

Nåmen god jul til jer alle sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Cherry_77

Hej. Jeg kan sagtens forstå dig. Man er bare så fokuseret på, at det skal være NU, og ser gravide og barnevogne overalt.

Vi må være tålmodige, selvom det er svært, og så håber vi, at det er vores tur i det nye år

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

ri.ul skriver:

Og jeg er ved at blive sindssyg af ægløsning, mens, cyklus, sex hver 2. dag osv. Argh altså! Synes bare at alle er gravide, og ser folk med barnevogne over alt.. Ved godt at vi ikke har prøvet så længe (4 mdr) Men er virkelig træt af at skulle tænke på alt det der ægløsnings-fis, uregelmæssig og ikke uregelmæssig mens. Har lyst til bare at glemme alt om sex hver 2. dag i ÆL perioden. Og så bare sexe når vi har lyst, og så må den baby komme hvis den har lyst til det.

Undskyld mit brok, synes bare det er til at blive vanvittig af, at tænke på det meget af tiden

Jamen det kan jeg ski godt forstå.
Så tag da en pause og bare lev livet.
Så skulle det ikke undre mig, at der alligevel skulle dukke en bebs op, når du mindst venter det, når du først får tankerne hen på noget andet.
Så giv dig selv et break.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Chewy

ri.ul skriver:

Vi prøvede 11 mdr på nøjagtig samme måde som dig, men så besluttede vi at holde sommerferie fra projekt baby. Mindsanten om jeg ikke blev gravid i løbet af sommeren, selvom vi kun havde sexet, når vi havde lyst. Den lille er oven i købet undfanget under en skøn ferie i Tyrkiet, hvor tankerne var alle andre steder end på baby

Så måske I skulle prøve det samme? Selvom det er svært, I know

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Cherry_77 skriver:

Hej. Jeg kan sagtens forstå dig. Man er bare så fokuseret på, at det skal være NU, og ser gravide og barnevogne overalt.

Vi må være tålmodige, selvom det er svært, og så håber vi, at det er vores tur i det nye år

Ja, det er godt nok svært Hehe.. 

Mmh, krydser fingre for at vi har heldet med os snart 

Anmeld

21. december 2010

Cherry_77

ri.ul skriver:

Ja, det er godt nok svært Hehe.. 

Mmh, krydser fingre for at vi har heldet med os snart 

Ja, det ville være dejligt

Anmeld

21. december 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Jamen det kan jeg ski godt forstå.
Så tag da en pause og bare lev livet.
Så skulle det ikke undre mig, at der alligevel skulle dukke en bebs op, når du mindst venter det, når du først får tankerne hen på noget andet.
Så giv dig selv et break.

Kærligst
Sussie

Tak for dit svar 

Dine kære omkring dig, er meget heldige at ha en som dig, med et skønt humør og altid gode råd 

Så nu vil jeg virkelig prøve bare at nyde julen og nytåret, og tænke på alt andet, der ikke har med ægløsning og cylkus'er at gøre

Knus til dig!

Anmeld

21. december 2010

håber på baby :-)

Har det på samme måde

Er træt af at gå og tænke hele tiden....

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

ri.ul skriver:

Tak for dit svar 

Dine kære omkring dig, er meget heldige at ha en som dig, med et skønt humør og altid gode råd 

Så nu vil jeg virkelig prøve bare at nyde julen og nytåret, og tænke på alt andet, der ikke har med ægløsning og cylkus'er at gøre

Knus til dig!

Tak skal du have søde.
og ja..glædelig jul...jeg håber den må blive rigtig dejlig for dig og dine.

Anmeld

21. december 2010

RiUL

Chewy skriver:

Vi prøvede 11 mdr på nøjagtig samme måde som dig, men så besluttede vi at holde sommerferie fra projekt baby. Mindsanten om jeg ikke blev gravid i løbet af sommeren, selvom vi kun havde sexet, når vi havde lyst. Den lille er oven i købet undfanget under en skøn ferie i Tyrkiet, hvor tankerne var alle andre steder end på baby

Så måske I skulle prøve det samme? Selvom det er svært, I know

Det lyder som en rigtig god idé 

Vil i hvert fald gerne ha tankerne lidt væk fra alt det der med at tælle dage, og "hvornår har jeg ægløsning" osv osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.