rødspætten Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

D.B.L

Caroline86 skriver:

nej, men hun vil ikke rigtigt have vi "piller" ved det... det er meget varmt, men hun har som skrevet ingen feber

Ligner det min store pige Ella fik i weekenden, dog med feber. Hun var til vagtlægen som poede hende i halsen og det var halsbetændelse. Skarlagensfeber hedder det så fint når halsbetændelse, udslæt og positiv podning følges ad.

Udslettet startet som regel i ansigtet først, så arme og ben osv

God bedring med hende

Kh. Ditte -selv syg plus to børn på penicillin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Frk. Himmelblå

- Tænker lige ang. mæslinger, at din datter da er for ung til at være vaccineret mod det endnu?

Altså, er det ikke først ved 15 mdrs vaccinen, at den kommer med i programmet? 

Og i forhold til smittekilder - så er verden jo blevet så lille, at vi snart allesammen rejser ud til eksotiske egne i tide og utide  Mener bare, det er nemt at få noget med hjem i bagagen ud over souvenirs! 

Men nej, hvor ser hun skidt ud, den lille ven. Jeg ville glemme alt om, hvor vidt lægerne ville opfatte mig som en hys mor og så bare køre på med krav om ekstra undersøgelse/blodprøve eller lignende ...

Rigtig god bedring til den smukke lille pige!

Anmeld

21. december 2010

JuelZ

synes helt bestemt det ligner nældefeber ! jeg har selv da jeg var lille set sådan ud som din lille pige, og mit var bare værre .. synes godt nok hun er slemt ramt alligevel, også lige op til jul øvøv...

MEN det kan os godt være begyndende røde hunde, det ligner det når man søger på google omkring rødehunde  ...

Anmeld

21. december 2010

Sasja77

Stakkels lille pus! Jeg ville altså gå til lægen igen og lade ham se stædige mor banke i bordet og få hans bag op ad stolen og være lidt grundigere Det der er hverken I eller pusselasen tjent med! 

God bedring! Og smid endnu en update hvis du orker det

Anmeld

21. december 2010

Lilac

Eeeej, hvor det dog ser ud!!! Jeg synes da ikke at lægen bare kan lade være med at tage nogle prøver! Jeg ville prøve en anden læge, hvis den I har ikke vil gøre mere... Det ser godt nok slemt ud!

Håber hun snart får det bedre!

Anmeld

21. december 2010

LR85

nu har jeg altså ikke læst alle trådene igennem, så beklager hvis det er blevet nævnt tidligere, men det ligner absolut en allergisk reaktion på pencillinen.

Nu er hun, som jeg forstod, ude a behandling, men den allergiske reaktion kan godt tage lidt tid a komme over.

Håber du finder ud a det

Anmeld

21. december 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

I får lige et par billeder af Lauras viraludslæt (??)

Jeg henviser i øvrigt til denne tråd hvor vores "historie" står.

Hvis nogen mener det ligner noget I kender, så pip endelig!!!!

Ingen feber, men i dag er hun slatten og en anelse apatisk (vi tager naturligvis til lægen igen)!

Jeg fangede i øvrigt dagens eneste smil på kameraet

ÅHHHH.... lille pus da!!!!!!!!! Sikke noget da med hende, den lille Laura!!

Gad vide hvad det er. Jeg ville have troet det var mæskinger, hvis nogen havde spurgt mig og det var Smilla. Jeg må hellere følge med i hvad det er. Jeg håber dælme det snart går væk. Lille pus da!!! Det er sgu noget synd for jer!

KÆMPE TRØSTEKRAM FRA LISBETH OG SMILLA 

Anmeld

21. december 2010

L-Mortil3

Hvordan går det med det lille pus?

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

Line&Liam skriver:

Hvordan går det med det lille pus?

det går ikke godt

Det bliver værre og værre og hun er efterhånden mere tomat end rødspætte.. og det klør!

beklager billedet er så mørkt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

det går ikke godt

Det bliver værre og værre og hun er efterhånden mere tomat end rødspætte.. og det klør!

beklager billedet er så mørkt...

Jeg ville altså ringe til vagtlægen når det sådan bliver værre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.