rødspætten Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Caroline86

112233 skriver:

Jeg havde heller ikke feber men var generelt bare sløv.. var omkring 6 år gammel da jeg havde det... jeg hang bare med næbbet..

der er ingen hævede kirtler, og intet at se i mund eller hals...

men det ligner godt nok!og resten passer jo meget godt! jeg må lige tale med lægen igen, tror jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Mathilde

Det ser godt nok slemt ud det er synd for hende..og for jer.

Håber det snart forsvinder!

Anmeld

21. december 2010

JonTri

Jeg tænker mæslinger - den sygdom er desværre på vej tilbage, da folk ikke lader deres unger vaccinere. 

Min dreng havde lignende udslæt, men ikke SÅ slemt... det var en virus og der findes over 90 kendte virusser, der kun er for børn - derfor er betegnelsen så brugt... de kan ikke teste for alle jo

God bedring med hende og tag endelig til doktor endnu en gang!!!

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

rikkekrogh skriver:

Jeg tænker mæslinger - den sygdom er desværre på vej tilbage, da folk ikke lader deres unger vaccinere. 

Min dreng havde lignende udslæt, men ikke SÅ slemt... det var en virus og der findes over 90 kendte virusser, der kun er for børn - derfor er betegnelsen så brugt... de kan ikke teste for alle jo

God bedring med hende og tag endelig til doktor endnu en gang!!!

ja, hun har godt nok fulgt vaccinationsprogrammet men det er jo ikke altid en garanti, desværre....

vi må se dagen an og så må vi se i aften hvordan hun har det...

Anmeld

21. december 2010

Nemesis

Jeg synes godt noknogså det ligner mæslinger. Synes virusudslet plejer at være mindre pletter.

Er hun evt. Blevet vaccineret for nogle uger siden med mdr eller noget for det kan jo være en reaktion så.

Lægerne i dag ser ikke nødvendigvis børnesygdomme, da min den store havde skarlagensfeber var det kun den gamle læge i praksisen der kunne genkende det, ingen af de andre læger havde reelt set det

Synes du skal fortælle din læge at du ikke er tryg ved diagnosen virusudslet og be om at der tages blodprøve eller andet for at udelukke fx mæslinger.

God bedring for hun ser da godt nok ramt ud det lille pus.

Sisse

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

ladydan1 skriver:

Jeg synes godt noknogså det ligner mæslinger. Synes virusudslet plejer at være mindre pletter.

Er hun evt. Blevet vaccineret for nogle uger siden med mdr eller noget for det kan jo være en reaktion så.

Lægerne i dag ser ikke nødvendigvis børnesygdomme, da min den store havde skarlagensfeber var det kun den gamle læge i praksisen der kunne genkende det, ingen af de andre læger havde reelt set det

Synes du skal fortælle din læge at du ikke er tryg ved diagnosen virusudslet og be om at der tages blodprøve eller andet for at udelukke fx mæslinger.

God bedring for hun ser da godt nok ramt ud det lille pus.

Sisse

nej, hun er ikke vaccineret siden 5-mdr's vaccinen! Hun skal have den næste her om 2 mdrs tid...

Jeg må nok snakke med dem igen igen.. for er faktisk ikke helt tryg det bliver bare værre og værre

Anmeld

21. december 2010

JonTri

Caroline86 skriver:

ja, hun har godt nok fulgt vaccinationsprogrammet men det er jo ikke altid en garanti, desværre....

vi må se dagen an og så må vi se i aften hvordan hun har det...

Ja problemet er jo at nogle følger det og andre ikke. Mon ikke der kan tages en blodprøve eller sådan for at teste for mæslinger...

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

rikkekrogh skriver:

Ja problemet er jo at nogle følger det og andre ikke. Mon ikke der kan tages en blodprøve eller sådan for at teste for mæslinger...

jeg kunne godt forestille mig at der er nogen i vuggestuen der ikke følger det, faktisk! hmmmm

Men jo...måske burde man "kræve" sådan en blodprøve!? har det bare så skidt med hvis hun skal stikkes

Og der er vel alligevel ikke noget at gøre ved det hvis det ER mæslinger?

Anmeld

21. december 2010

JonTri

Caroline86 skriver:

jeg kunne godt forestille mig at der er nogen i vuggestuen der ikke følger det, faktisk! hmmmm

Men jo...måske burde man "kræve" sådan en blodprøve!? har det bare så skidt med hvis hun skal stikkes

Og der er vel alligevel ikke noget at gøre ved det hvis det ER mæslinger?

Nææ det er der vel ikke... Det var under sygdom min unge lærte cola at kende - og alt muligt andet med sukker, så fyld på og håb på bedring... og ikke for varme bade, men mon ikke du har styr på det

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

rikkekrogh skriver:

Nææ det er der vel ikke... Det var under sygdom min unge lærte cola at kende - og alt muligt andet med sukker, så fyld på og håb på bedring... og ikke for varme bade, men mon ikke du har styr på det

det med bade er udelukket! selv klatvaskerierne skriger hun over i de her dage

Men vi har fået noget ors (oral rehydrerings system) noget på apotektet som hun rigtigt godt kan lide! Der er både sukker og salt i, i den rigtige mængde) så det burde klare lidt af dehydreringen og tilføre lidt kalorier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.