rødspætten Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

B&J

uhh ha det ser slet ikke godt ud har ingen ide om hvad  det er men jeg ville ringe til vagt lægen og det var med det samme håber snart hun får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Jeg ville altså ringe til vagtlægen når det sådan bliver værre!

de vil jo bare ingenting gøre når der ikke er feber!?

Anmeld

21. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

de vil jo bare ingenting gøre når der ikke er feber!?

Det forstår jeg slet ikke

Hvad med børneafdelingen, vil de heller ikke gøre noget? Vi plejer at ringe til dem for de tager en meget mere seriøst!

Anmeld

21. december 2010

Mor til L&S

Nej lille pus da Hold da op.. det ser ikke godt ud - hvor er det synd for hende...

Sender Jer alle 3 en masse tanker og håber det snart bliver bedre.. Giv os en update i ny og næ..

Knus

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Det forstår jeg slet ikke

Hvad med børneafdelingen, vil de heller ikke gøre noget? Vi plejer at ringe til dem for de tager en meget mere seriøst!

vi var der i går aftes og de vil intet gøre når der ikke er feber

Tænk, vi sidder her og håber hun får feber så vi kan reagere

vræææææææl

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Nej lille pus da Hold da op.. det ser ikke godt ud - hvor er det synd for hende...

Sender Jer alle 3 en masse tanker og håber det snart bliver bedre.. Giv os en update i ny og næ..

Knus

tusind tak,søde!

Jeg laver løbende opdateringer her i tråden.... kan bare slet ikke holde det her ud

Anmeld

21. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

vi var der i går aftes og de vil intet gøre når der ikke er feber

Tænk, vi sidder her og håber hun får feber så vi kan reagere

vræææææææl

Hvor er det urimeligt!

Anmeld

21. december 2010

Ina33

Hej Caroline

Pyha det lyder som om det har været nogle hårde uger for jer.

Jeg ved godt det ikke trøster, men jeg tror faktisk det er sådan for de fleste "førstegangsbørn" når de starter i institution - dette gør det selvfølgelig ikke nemmere for jer.

Min søn Oskar ser akkurat ud som Laura når han får penicillin. Han kan ikke tåle penicillin, og får derfor nældefeber, der som sagt ser ud som det Laura har.

Jeg håber snart Laura er frisk igen. God bedring med hende - og god jul.

MVH

Louise

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

Loppe skriver:

Hej Caroline

Pyha det lyder som om det har været nogle hårde uger for jer.

Jeg ved godt det ikke trøster, men jeg tror faktisk det er sådan for de fleste "førstegangsbørn" når de starter i institution - dette gør det selvfølgelig ikke nemmere for jer.

Min søn Oskar ser akkurat ud som Laura når han får penicillin. Han kan ikke tåle penicillin, og får derfor nældefeber, der som sagt ser ud som det Laura har.

Jeg håber snart Laura er frisk igen. God bedring med hende - og god jul.

MVH

Louise

ja, vi var nemlig forberedt på 3-4 måneders helvede med sygdom når hun skulle starte, men det her overstiger vores vildeste foretillinger

Det er ikke nældefeber, men vi har faktisk talt om det kunne være en anden reaktion efter antibiotika kuren....lægerne mener bare ikke det er det! Vi spurgte ham flere gange på børneamb. i går om han mente det måske kunne være det, men nej...hmm!

Anmeld

22. december 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

det går ikke godt

Det bliver værre og værre og hun er efterhånden mere tomat end rødspætte.. og det klør!

beklager billedet er så mørkt...

Årh den stakkels stakkels lille mus!!! Og så lige til jul

Håber virkelig snart hun får det lidt bedre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.