Laura er KONSTANT syg efter hun er startet i vuggestue og jeg er bare drænet, ulykkelig og TRÆT....
nu skal det bare UD så jeg kan komme videre!
Laura er en (MEGET) glad, normalt rask, baby på 10 mdr.
Hun startede i vuggestue d.1/12 og blev hurtigt snottet (som forventet).
Hun fik hoste og ondt i halsen og for 2 uger siden fik hun øjenbetændelse som blev behandlet med salve.
(al den her tid har hun sovet dårligt om natten pga snot og har været vågen flere gange hver nat, op til 2 timer hver gang før hun faldt i søvn igen, på trods af hun har sovet igennem fra hun var 4 mdr.)
for en uge siden blev nætterne helt elendige! Hun vågnede op og var svær at trøste og virkede ualmindeligt utilfreds med det hele! hun havde lidt feber og jeg holdt hende hjemme fra vuggestue i de dage pga. øjenbetændelsen. Natten til tirsdag vågnede hun op og SKREG... som i virkelig skreg! jeg ringede til lægen tirsdag morgen og vi fik en hurtig tid. konklusionen: mellemørebetændelse! hun startede antibiotika med det samme og fik panodil for smerterne. Allerede en dag efter var der tydelig forbedring og vi var lykkelige over at se vores bebs så småt vænne tilbage til sit gamle jeg trods feber! men torsdag aften fik hun HØJ feber og fredag måtte vi til lægen igen. Han mente hun havde en virusinfektion som kom frem nu hvor ørebetændelsen var væk igen.
lørdag aften får hun sidste antibiotika behandling og vi er alle glade og tilfredse
så længe det varede. Søndag får hun voldsom diarre og skider gennem ALT (undskyld detaljerne) hele tiden. Hun vil intet spise og er svær at få til at drikke (hun har stort set intet spist hele ugen men har drukket ok)...
diarren fortsætter i dag og prinsessens ellers så lækre, bløde rumpe er blever rød, hævet og knoppet efter alle de mange mange bleskift hele tiden. Her til aften da jeg skal give hende nattøj på ser jeg pludselig at hun har små røde knopper overalt på kroppen! hun er ked og vil ikke rigtigt skiftes (hun plejer at elske det) og jeg kalder derfor på Daniel.
Vi bliver enige om at tale med børneafdelingen og de vil gerne lige have hende ind! Da vi kommer ind på hospitalet begynder hun at hive en smule efter vejret engang imellem, men er helt tilstede osv. bleerne bliver fortsat skiftet.
Lægen kigger hende i ører og hals, trykker og mærker og lytter på hjerte og lunger. INTET at finde (heldigvis) udover udslættet.
De sender os hjem med beskeden om at det er et viralt udslæt og kalder det "vuggestue pest". Der er intet at gøre ved det!
jeg skifter endnu en lorteble og putter min prinsesse i seng og går ned igen! Og nu sidder jeg her. ulykkelig og fortvivlet! Jeg ved godt det ikke er farligt, men hvorfor skal hun konstant være syg? Jeg hader det! jeg har ikke sovet siden hun startede i vs! Altså.. jo, lidt! Men ikke meget...
Jeg ville ikke andet end have det her ud! Det har været de hårdeste 3 uger jeg længe har haft! Men hey, jeg har i det mindste tabt mig 
tak fordi du læste med!
Knus Caroline, træt med MEGA træt ovenpå...
OPDATERING: Her er en tråd med billeder og nyeste problemstillinger