[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f]
Hold da kæft - tænk at vi (os mødre) er blevet nogenlunde normale mennesker... Min mor har foruden at lade os lege med farligt plasticlegetøj, gå med tøj med tryk, klatre i høje træer, sagt nej, nej, nej, NEJ; NEJ; NEJNEJNEJ!!!!! >( Og både min bror og jeg har det da ok...
Her siger vi nej! Jeg prøver at sige det bestemt, men roligt (ikke råbe), og så hvis han bliver ved, så siger jeg nej, og flytter ham til noget andet han gerne må lege med.
Jeg prøver også nogle gange at sige "jeg vil have at du skal ... " men det fatter han jo nul og noks af ;)
MEN apropos dette emne, så spørger jeg: spiser jeres børn nogenlunde pænt? Vores måltider er godt nok en prøvelse pt... Simon vil selv ha skeen, så får han den - nogle gange ryger den i munden (dyyygtiii), andre gange ud over kanten af højstolen - mens jeg siger NEJ! (knap så dygtig). Hvis han vil have mere mælk i sit glas, og der stadig er mere i, så hælder han det bare ud - her til morgen direkte i skødet på sig selv... Og ellers så kaster han med maden, hyler, vrider sig og er bare generelt uartig! Det er et svineri uden lige hver gang han har spist - halvdelen af måltidet er fordelt på gulvet, på tøjet (Simons såvel som vores) på den høje stol, og i Simons hår ..... Kæft, det er trættende..
Hov, jeg skal sgu da på job... ha' en god dag tøse :)[/citat]
Haha :))
Ja, det er faktisk utroligt at vi stadig lever (Jeg fik endda saftevand i sutteflaske - Puha, mor!!)
Jeg synes egentlig Stella er nogenlunde (Arh! Men hun prøver da) til at spise.
Vi er gået i gang med Spis-selv-med-gaffel, så der er et værre grisseri på tøjet og gulvet.
Men hun VIL ikke mades mere.
Dette kombineret med hendes nyindtrufne hysteri, er ikke en særlig god kombination.
Hun vil nemlig også selv drikke af glas, og får hun ikke lov går hun enten amok eller nægter at spise mere.
Enten skal jeg lade hende gøre det (Og skifte tøj bagefter) eller også skal jeg for 117. gang aflevere hende i Dpén med sætningen: Hun har heller ikke spist så meget i dag... Igen, igen, igen.
Så alt i alt, lyder det som hjemme hos jer.
Der er mad og drikkelse all over under aftensmaden specielt!
Og jep, det er virkelig trættende (Mangler snorkende smiley)
Anmeld