vægtkonsulenterne - hjælp mig igang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Malene84

*A* skriver:

SEJT!

taaak sweetie  troede sgu ikke jeg kunne finde ud af det, men det går jo åbenbart godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Pia.

Ja jeg har været igennem DDV og kan kun tale varmt om dem jeg har tabt over 20 kilo igennem dem og spiser stadig efter deres kost program - vejer det dog ikke mere...

Vægtvogterne - er slet ikke mig, der regner man i point og jeg kunne ikke se det som en måde jeg kunne leve resten af mit liv... Det kan jeg meget bedre med DDV.... og jeg mener det er bedst at finde en måde man kan leve med resten af livet og ikke kun under vægt tabet... Jeg har forsøgt mange gange at tabe mig, men man kan KUN hvis man er psykisk med - hoved skal virkelig følge med...

Held og lykke med det - hvor meget skal du tabe... ?

Anmeld

19. januar 2011

Pia.

Pia. skriver:

Ja jeg har været igennem DDV og kan kun tale varmt om dem jeg har tabt over 20 kilo igennem dem og spiser stadig efter deres kost program - vejer det dog ikke mere...

Vægtvogterne - er slet ikke mig, der regner man i point og jeg kunne ikke se det som en måde jeg kunne leve resten af mit liv... Det kan jeg meget bedre med DDV.... og jeg mener det er bedst at finde en måde man kan leve med resten af livet og ikke kun under vægt tabet... Jeg har forsøgt mange gange at tabe mig, men man kan KUN hvis man er psykisk med - hoved skal virkelig følge med...

Gik lige op for mig det var et gammelt indlæg jeg svarede på...

Anmeld

19. januar 2011

Tanja84

Malene84 skriver:

jeg har meldt mig ind i uge 1 (som vi aftalte  og har nu tabt 3,4 kilo!!!

Hvor er du sej søde, F... godt gået

Anmeld

19. januar 2011

Malene84

Pia. skriver:

men derfor er jeg stadig glad for dit svar søde. Dejligt at høre at det virker!!

Hvis jeg skal ned på den vægt hvor jeg selv synes jeg er pænest, skal jeg tabe 14 kilo endnu

Men mit mål er 10, og så tager vi den derfra  7,6 kilo endnu

Anmeld

19. januar 2011

Malene84

Tanja84 skriver:

Hvor er du sej søde, F... godt gået

taaak honey

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Wauuu sådan Malene!

Anmeld

19. januar 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Wauuu sådan Malene!

Tusind tak søde

Anmeld

19. januar 2011

Pia.

Malene84 skriver:

men derfor er jeg stadig glad for dit svar søde. Dejligt at høre at det virker!!

Hvis jeg skal ned på den vægt hvor jeg selv synes jeg er pænest, skal jeg tabe 14 kilo endnu

Men mit mål er 10, og så tager vi den derfra  7,6 kilo endnu

Nogen gange opdager man ikke at indlæggene er lidt "gamle" ... Dejligt det fungere for dig...

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2011

slettet_7530

Malene84 skriver:

TOPDOLLAR det kører jo bare kan jeg læse, tro mig du bliver vildt glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.