vægtkonsulenterne - hjælp mig igang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

har bare hørt at det skulle være en dyr kur!!! Sys godt nok også 70 kr for mig er meget om ugen  men altså maden er den dyr, er det ikke noget med 600 gram grøndt dagligt?

jo men jeg synes hurtigt at man lærer at købe årstidens grønt og frugt så det ikke er så dyrt, jeg har månedskort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Malene84

Albertesmor skriver:

Tak  jeg opdagede at den mentale del var med da jge kunne gå forbi en en bagerbutik og en fastfood halløj i Bilka.

Jeg vil grne vise dig billeder hvis du vil

meget gerne!! Min mor tabte 15 kilo på det for mange år siden - men har taget det på igen. det er det der skræmmer mig, men du har jo ret... det er jo ikke bare en kur det er jo en livsstilsændrig for livet

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

meget gerne!! Min mor tabte 15 kilo på det for mange år siden - men har taget det på igen. det er det der skræmmer mig, men du har jo ret... det er jo ikke bare en kur det er jo en livsstilsændrig for livet

Hvis du beslutter dig for DDV er jeg meget villig til at komme med en masse gode råd  men gider ikke bruge krudt på det hvis du så vælger noget andet, håber ikek det lyder for arrogant  men jeg har lært en masse ting i den proces jeg har været igennem

På de første billeder siger vægten 135 kg

De sidste hhv 86 kg og 78 kg

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Malene84 skriver:

Hej piger,

er der nogen der er så heldige at have tabt sig med de danske vægtkonsultenter og kan fortæller lidt om, hvad det går ud på?

Hvad det koster osv.... sys ikke man kan læse sig frem til særlig meget

Kan kun anbefale dem på det varmeste.
Men de er vist blevet lidt pebrede inden for de snere år, men det er der nok andre, der kan oplyse dig om.
Generelt, så har de afdelinger i flere danske byer, og det foregår så ved, at man betaler et indmeldelsesbeløb og jeg tror at med i det beløb er et vist antal vejninger, som man så går til. Derudover er der foredrag, peptalks og mange bøger og materialer.

Som sådan, så bygger ideen på, at man ganske enkelt spiser sig slank. Man måler ikke i kalorier men i vægt, og det gør det langt lettere. Der er ting du skal erstatte med andre, ting som du skal holde dig fra, ting som du må spise med mådehold og ting du kan grovæde. Meget af det skal du lave selv, men efterhånden er der også mange af tingene du kan købe i butikkerne.
Men som sådan er det utroligt let at spise efter deres kostplaner...og deres madopskrifter er suverene.

Nogle folk vil sige, at de tager på igen efter at have tabt sig hos dem..og ja, det vil man...for er man sådan indrettet, at man er disponeret for overvægt, vil man ALTID tage på igen uanset hvilken kur man følger, så længe det ikke er livs- og koststilen man ændrer for livet.
Men rent faktisk, så kan du ligge på sofaen og tabe et kg om ugen uden at få en milimeter motion, blot du følger kostreglerne.

Her i huset har vi stor glæde af deres kost, og de er med til at holde den rimeligt, om ikke slanke, men så dog ikke alt for overvægtige linje.
Så snart mine piger eller jeg begynder at bule for meget ud, så tager vi en månedstid efter deres kostplaner, og så ryger kiloerne af.
Jeg har også mange venner og bekendte, der har haft og har stor glæde af at have været hos dem, og så siden selv holder den slanke linje med deres kostplaner, så de har bestemt været alle pengene værd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Malene84

Albertesmor skriver:

Hvis du beslutter dig for DDV er jeg meget villig til at komme med en masse gode råd  men gider ikke bruge krudt på det hvis du så vælger noget andet, håber ikek det lyder for arrogant  men jeg har lært en masse ting i den proces jeg har været igennem

På de første billeder siger vægten 135 kg

De sidste hhv 86 kg og 78 kg

ej men jeg er helt rystet - det er bare så hammer flot gået!!! ej men jeg tror det er det her jeg vil. Det eneste problem er at kæresten også gerne vil, men han kan ikke spise grønsager  (han er underlig)!!! og kuren består jo meget af det - jeg taler lige med ham om det i morgen, og så svarer jeg.

har tænkt mig at melde mig ind første uge i jan

Anmeld

19. december 2010

Malene84

SussieThyssen skriver:

Kan kun anbefale dem på det varmeste.
Men de er vist blevet lidt pebrede inden for de snere år, men det er der nok andre, der kan oplyse dig om.
Generelt, så har de afdelinger i flere danske byer, og det foregår så ved, at man betaler et indmeldelsesbeløb og jeg tror at med i det beløb er et vist antal vejninger, som man så går til. Derudover er der foredrag, peptalks og mange bøger og materialer.

Som sådan, så bygger ideen på, at man ganske enkelt spiser sig slank. Man måler ikke i kalorier men i vægt, og det gør det langt lettere. Der er ting du skal erstatte med andre, ting som du skal holde dig fra, ting som du må spise med mådehold og ting du kan grovæde. Meget af det skal du lave selv, men efterhånden er der også mange af tingene du kan købe i butikkerne.
Men som sådan er det utroligt let at spise efter deres kostplaner...og deres madopskrifter er suverene.

Nogle folk vil sige, at de tager på igen efter at have tabt sig hos dem..og ja, det vil man...for er man sådan indrettet, at man er disponeret for overvægt, vil man ALTID tage på igen uanset hvilken kur man følger, så længe det ikke er livs- og koststilen man ændrer for livet.
Men rent faktisk, så kan du ligge på sofaen og tabe et kg om ugen uden at få en milimeter motion, blot du følger kostreglerne.

Her i huset har vi stor glæde af deres kost, og de er med til at holde den rimeligt, om ikke slanke, men så dog ikke alt for overvægtige linje.
Så snart mine piger eller jeg begynder at bule for meget ud, så tager vi en månedstid efter deres kostplaner, og så ryger kiloerne af.
Jeg har også mange venner og bekendte, der har haft og har stor glæde af at have været hos dem, og så siden selv holder den slanke linje med deres kostplaner, så de har bestemt været alle pengene værd.

Kærligst
Sussie

dit indlæg gjorde udfaldet søde.,.. jeg gør det sgu!!!!

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

ej men jeg er helt rystet - det er bare så hammer flot gået!!! ej men jeg tror det er det her jeg vil. Det eneste problem er at kæresten også gerne vil, men han kan ikke spise grønsager  (han er underlig)!!! og kuren består jo meget af det - jeg taler lige med ham om det i morgen, og så svarer jeg.

har tænkt mig at melde mig ind første uge i jan

Jeg har også en mand der ikek spiser særligt mange grøntsager, men til gengæld kan han sige til sig selv, fra idag vil jeg leve sundt hvilket i hans verden er normalt mad i rimelige mængder ingen slik kage og is, og så holder han det bare uden vidre kamp, hvis din mand er ligesådan behøver han måske slet ikek være med her men bare køre sit eget løb eller måske er ww noget for ham og så må han hoppe på det.

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Malene84 skriver:

dit indlæg gjorde udfaldet søde.,.. jeg gør det sgu!!!!

held og lykke med det søde ven.

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Albertesmor skriver:

Jeg har også en mand der ikek spiser særligt mange grøntsager, men til gengæld kan han sige til sig selv, fra idag vil jeg leve sundt hvilket i hans verden er normalt mad i rimelige mængder ingen slik kage og is, og så holder han det bare uden vidre kamp, hvis din mand er ligesådan behøver han måske slet ikek være med her men bare køre sit eget løb eller måske er ww noget for ham og så må han hoppe på det.

I virkeligheden er vægtkonsulenternes kostplaner jo geniale, for kan man ikke med det ene, så er der altid noget, man kan erstatte det med.
Jeg er jo fx multiallergiker. De opgav jo mere eller mindre mig, men jeg strikkede så selv en kostplan sammen med ting jeg kan tåle, og så gik det fint alligevel.

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

det er også det der tiltrækker mig mest.. at nogen holder øje med mig. heh, men når nu alle andre sys ww er bedre, bliver jeg meget i tvivl. gider ikke tabe mig for at tage hele lortet på igen

Jeg ville ikke anbefale ww med deres underlige pointsystem

Du må få 20 point om dagen og hvis du du vælger at spise 2 marsbarer på hver 10 point så er de brugt...groft sagt

Synes DV er sundere og det er jo med alle kostomlægninger; hvis du tror det er en kur, ja så tager du det hele på igen

Vil sige, at jeg aldrig har levet så sundt og spist så varieret som i de 14 uger og de mange år efterfølgende hvor det lå i baghovedet som en naturlig del af min hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.