Malene84 skriver:
Hej piger,
er der nogen der er så heldige at have tabt sig med de danske vægtkonsultenter og kan fortæller lidt om, hvad det går ud på?
Hvad det koster osv.... sys ikke man kan læse sig frem til særlig meget 

Kan kun anbefale dem på det varmeste.
Men de er vist blevet lidt pebrede inden for de snere år, men det er der nok andre, der kan oplyse dig om.
Generelt, så har de afdelinger i flere danske byer, og det foregår så ved, at man betaler et indmeldelsesbeløb og jeg tror at med i det beløb er et vist antal vejninger, som man så går til. Derudover er der foredrag, peptalks og mange bøger og materialer.
Som sådan, så bygger ideen på, at man ganske enkelt spiser sig slank. Man måler ikke i kalorier men i vægt, og det gør det langt lettere. Der er ting du skal erstatte med andre, ting som du skal holde dig fra, ting som du må spise med mådehold og ting du kan grovæde. Meget af det skal du lave selv, men efterhånden er der også mange af tingene du kan købe i butikkerne.
Men som sådan er det utroligt let at spise efter deres kostplaner...og deres madopskrifter er suverene.
Nogle folk vil sige, at de tager på igen efter at have tabt sig hos dem..og ja, det vil man...for er man sådan indrettet, at man er disponeret for overvægt, vil man ALTID tage på igen uanset hvilken kur man følger, så længe det ikke er livs- og koststilen man ændrer for livet.
Men rent faktisk, så kan du ligge på sofaen og tabe et kg om ugen uden at få en milimeter motion, blot du følger kostreglerne.
Her i huset har vi stor glæde af deres kost, og de er med til at holde den rimeligt, om ikke slanke, men så dog ikke alt for overvægtige linje.
Så snart mine piger eller jeg begynder at bule for meget ud, så tager vi en månedstid efter deres kostplaner, og så ryger kiloerne af.
Jeg har også mange venner og bekendte, der har haft og har stor glæde af at have været hos dem, og så siden selv holder den slanke linje med deres kostplaner, så de har bestemt været alle pengene værd.

Kærligst
Sussie