dorthemus skriver:
Jeg ville ikke anbefale ww med deres underlige pointsystem 
Du må få 20 point om dagen og hvis du du vælger at spise 2 marsbarer på hver 10 point så er de brugt...groft sagt 
Synes DV er sundere og det er jo med alle kostomlægninger; hvis du tror det er en kur, ja så tager du det hele på igen 
Vil sige, at jeg aldrig har levet så sundt og spist så varieret som i de 14 uger og de mange år efterfølgende hvor det lå i baghovedet som en naturlig del af min hverdag.
Det er også min mening
jeg mener ikke man lærer at spise sundt og varieret ved at finde ud af mandag eftermiddag klokken 14,00 at nu har jeg spist 2 ostemadder og 1 pizza så kan jeg ikke få mere mad den dag
nej det gør man ved at blive præsenteret for den sunde mad og få gode råd og idder til erstatninger for ens traditionelle valg, og masser af gode opskrifter.
I bund og grund er DDVs kostprincipper de 8 kostråd omskrevet til en vægttabsfase hvor de 8 kostråd er baseret på normalvægtige mennesker der skal holde vægten.
Jeg synes det er dybt foruroligende at det DDV har sagt i mange år nemlig hold dig fra de hurtige kulhydrater hvis du skal smide kilo først er blevet anderkendt nu af førende fedmeforskere
Til TS du bliver så glad for det valg ingen tvivl om det, skriv hvis du har brug for gode råd
Anmeld