vægtkonsulenterne - hjælp mig igang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

slettet_7530

dorthemus skriver:

Jeg ville ikke anbefale ww med deres underlige pointsystem

Du må få 20 point om dagen og hvis du du vælger at spise 2 marsbarer på hver 10 point så er de brugt...groft sagt

Synes DV er sundere og det er jo med alle kostomlægninger; hvis du tror det er en kur, ja så tager du det hele på igen

Vil sige, at jeg aldrig har levet så sundt og spist så varieret som i de 14 uger og de mange år efterfølgende hvor det lå i baghovedet som en naturlig del af min hverdag.

Det er også min mening  jeg mener ikke man lærer at spise sundt og varieret ved at finde ud af mandag eftermiddag klokken 14,00 at nu har jeg spist 2 ostemadder  og 1 pizza så kan jeg ikke få mere mad den dag nej det gør man ved at blive præsenteret for den sunde mad og få gode råd og idder til erstatninger for ens traditionelle valg, og masser af gode opskrifter.

I bund og grund er DDVs kostprincipper de 8 kostråd omskrevet til en vægttabsfase hvor de 8 kostråd er baseret på normalvægtige mennesker der skal holde vægten.

Jeg synes det er dybt foruroligende at det DDV har sagt i mange år nemlig hold dig fra de hurtige kulhydrater hvis du skal smide kilo først er blevet anderkendt nu af førende fedmeforskere

Til TS du bliver så glad for det valg ingen tvivl om det, skriv hvis du har brug for gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

twinboys

Malene84 skriver:

fandme en aftale søde!!! Hvad går vægtvogterne så ud på og hvad koster det+

Lad os snakke sammen imorgen så skal jeg sætte dig ind i det...og weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vi skal kæmpe sammen...

Anmeld

19. december 2010

twinboys

W010910 skriver:

Dét er effektivt!

Jeg hopper på WW igen snart! Der røg 5-6 kg på 5½ uge

Held og lykke med det  

Takker har brug for det inden fedtet flyder helt over...

Anmeld

19. december 2010

TineA

twinboys skriver:

Takker har brug for det inden fedtet flyder helt over...

Uh, mon dog det er så galt ? Ser man det ikke altid selv lidt værre end det reelt er

Men jeg synes nu også jeg er ved at blive lidt rund i kanten For at underdrive , haha

Anmeld

20. december 2010

Pena

Albertesmor skriver:

Det er også min mening  jeg mener ikke man lærer at spise sundt og varieret ved at finde ud af mandag eftermiddag klokken 14,00 at nu har jeg spist 2 ostemadder  og 1 pizza så kan jeg ikke få mere mad den dag nej det gør man ved at blive præsenteret for den sunde mad og få gode råd og idder til erstatninger for ens traditionelle valg, og masser af gode opskrifter.

I bund og grund er DDVs kostprincipper de 8 kostråd omskrevet til en vægttabsfase hvor de 8 kostråd er baseret på normalvægtige mennesker der skal holde vægten.

Jeg synes det er dybt foruroligende at det DDV har sagt i mange år nemlig hold dig fra de hurtige kulhydrater hvis du skal smide kilo først er blevet anderkendt nu af førende fedmeforskere

Til TS du bliver så glad for det valg ingen tvivl om det, skriv hvis du har brug for gode råd

Ja undskyld hvis jeg lige blander mig, men nu hvor du er så meget inde i tingene, ved du så om cola light og saftevand light er total no go eller hvad? Og evt hvorfor?

Grunden er at jeg meeegt nemmere kan holde mig fra andet sødt bare jeg får min cola.

Og jeg tænker kun rent vægtmæssigt. Ser lige bort fra tænder osv.

Jeg har bare lidt svært ved at se mig selv om aftenen med en gulerod og et glad vand.

Og meeeget flot vægttab, og ja endnu vigtigere at du holder det.

Anmeld

20. december 2010

slettet_7530

Pena skriver:

Ja undskyld hvis jeg lige blander mig, men nu hvor du er så meget inde i tingene, ved du så om cola light og saftevand light er total no go eller hvad? Og evt hvorfor?

Grunden er at jeg meeegt nemmere kan holde mig fra andet sødt bare jeg får min cola.

Og jeg tænker kun rent vægtmæssigt. Ser lige bort fra tænder osv.

Jeg har bare lidt svært ved at se mig selv om aftenen med en gulerod og et glad vand.

Og meeeget flot vægttab, og ja endnu vigtigere at du holder det.

Ja da på DDV må man drikke en halv liter sukkerfrit hver dag, jeg har dog brugt at drikke mere enkelte dage hvis jeg havde et sukkerbehov  generelt er jeg personligt imod kunstige sødestoffer men i en periode hvor man skal smide nogle kilo har det været fint at bruge, men ellers er min holdning alt med måde

Anmeld

20. december 2010

Pena

Albertesmor skriver:

Ja da på DDV må man drikke en halv liter sukkerfrit hver dag, jeg har dog brugt at drikke mere enkelte dage hvis jeg havde et sukkerbehov  generelt er jeg personligt imod kunstige sødestoffer men i en periode hvor man skal smide nogle kilo har det været fint at bruge, men ellers er min holdning alt med måde

Mange tak for svar

Anmeld

4. januar 2011

Kruse90

Jeg spiser heller ikke grøntsager
Er såå fandes træt af det

Anmeld

19. januar 2011

Malene84

Albertesmor skriver:

jeg har meldt mig ind i uge 1 (som vi aftalte  og har nu tabt 3,4 kilo!!!

Anmeld

19. januar 2011

*A*

Malene84 skriver:

jeg har meldt mig ind i uge 1 (som vi aftalte  og har nu tabt 3,4 kilo!!!

SEJT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.