vægtkonsulenterne - hjælp mig igang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Den lykkelige

Hej Malene

Jeg har også væretpå det, tabte mig 15 kg.. de er dog røget på igen nu under graviditeten..  Min tidligere frisør har tabt 46 kg med dem!!! Helt vildt..

Men jeg gav vist ca 1000 kr.. Men det var så hvor jeg fik det hele tilsendt og selv skulle.. Gik ikke til vejning eller noget.. Så man kan sagtens selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

heh selvf. må du spørge... jeg skal tabe mindst 12 kilo... yndlingsvægten er 14 kilo mindre end nu... men det kommer an på hvordan jeg ser ud på det tidspunkt. Vil ikke være for tynd på nogen måde

Smukke mus, bliver altså nødt til at komme med det spørgsmål man altid får, og bare ikke gider hører på, når man nu gerne vil tabe sig.... Så beklager på forhånd

Men hvor pokker sidder de 12 kilo for meget henne????

Synes da du ser så smækker ud på alle dine billeder, og synes da absolut ikke du lignede en der bar rundt på 12 kilo for meget sidst vi så hinanden

Men vi kvinder jo desværre bare ikke til at gøre tilfredse, og kæmper selv med de sidste kilo. Så  naturligvis alt jeg har, og hepper på dig hele vejen igennem, og jeg vil ligeledes gerne være en af dem der kæmper kampen sammen med dig

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Hej piger,

er der nogen der er så heldige at have tabt sig med de danske vægtkonsultenter og kan fortæller lidt om, hvad det går ud på?

Hvad det koster osv.... sys ikke man kan læse sig frem til særlig meget

Ja det har jeg, jeg har smidt mange kilo over 50  (57 kg) og holder vægten, jeg er aldrig sulten og jeg ved lige præcis hvad jeg må spise.

Alle vægttabsprocesser giver dårlig rsultater på sigt hvis man begynder sine dårlige vaner igen efter man er færdig.

Man betaler for indmeldelsen jeg mener det er 250,00 her får du så deres bibel hvor alle de vise sten er, så køber man månedskort enten til 1 måned af gangen eller 3 mdr eller 6 måneder, ellers betaler man pr gang 70,00

Det vigtigste i en vægttabsfase er ikke at overholde en diæt men at få den mentale del med

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

heh selvf. må du spørge... jeg skal tabe mindst 12 kilo... yndlingsvægten er 14 kilo mindre end nu... men det kommer an på hvordan jeg ser ud på det tidspunkt. Vil ikke være for tynd på nogen måde

Så meget!?...det kan jeg slet ikke forstå...håber du finder en måde der passer dig

Jeg synes DV passede rigtig godt til mig da jeg har brug for at blive holdt lidt i ørerne med den ugentlige vejning

Anmeld

19. december 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Så meget!?...det kan jeg slet ikke forstå...håber du finder en måde der passer dig

Jeg synes DV passede rigtig godt til mig da jeg har brug for at blive holdt lidt i ørerne med den ugentlige vejning

det er også det der tiltrækker mig mest.. at nogen holder øje med mig. heh, men når nu alle andre sys ww er bedre, bliver jeg meget i tvivl. gider ikke tabe mig for at tage hele lortet på igen

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

det er også det der tiltrækker mig mest.. at nogen holder øje med mig. heh, men når nu alle andre sys ww er bedre, bliver jeg meget i tvivl. gider ikke tabe mig for at tage hele lortet på igen

Hvis du får øverste etage med vil du ikke tage på

Anmeld

19. december 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Smukke mus, bliver altså nødt til at komme med det spørgsmål man altid får, og bare ikke gider hører på, når man nu gerne vil tabe sig.... Så beklager på forhånd

Men hvor pokker sidder de 12 kilo for meget henne????

Synes da du ser så smækker ud på alle dine billeder, og synes da absolut ikke du lignede en der bar rundt på 12 kilo for meget sidst vi så hinanden

Men vi kvinder jo desværre bare ikke til at gøre tilfredse, og kæmper selv med de sidste kilo. Så  naturligvis alt jeg har, og hepper på dig hele vejen igennem, og jeg vil ligeledes gerne være en af dem der kæmper kampen sammen med dig

iiiihhh du er bare så sød, smukke!!! Hmm... du har fået mig til at tænke... måske er 12 for meget. Jeg vil i hvert fald gerne bare neeed i vægt. Har taget 8 kilo på siden jeg har født  og 12 i alt siden 2006  måske er det slet ikke realistisk at nå sin "ung-pige-vægt", men jeg vil gerne derned af - og tak fordi du vil støtte mig. shit... det tror jeg at jeg får brug for

Anmeld

19. december 2010

Malene84

Albertesmor skriver:

Ja det har jeg, jeg har smidt mange kilo over 50  (57 kg) og holder vægten, jeg er aldrig sulten og jeg ved lige præcis hvad jeg må spise.

Alle vægttabsprocesser giver dårlig rsultater på sigt hvis man begynder sine dårlige vaner igen efter man er færdig.

Man betaler for indmeldelsen jeg mener det er 250,00 her får du så deres bibel hvor alle de vise sten er, så køber man månedskort enten til 1 måned af gangen eller 3 mdr eller 6 måneder, ellers betaler man pr gang 70,00

Det vigtigste i en vægttabsfase er ikke at overholde en diæt men at få den mentale del med

HOLD DA HELT K***!!! Neeej hvor er det bare flot  tillykke med det, hvor er du sej. Ja, jeg har startet mine egne home-made-kure, men har taget hele lortet på igen, fordi jeg ikke har været klar! nu sys jeg er det, og jeg synes mine drenge fortjener en mor med energi

Anmeld

19. december 2010

Malene84

Albertesmor skriver:

Hvis du får øverste etage med vil du ikke tage på

har bare hørt at det skulle være en dyr kur!!! Sys godt nok også 70 kr for mig er meget om ugen  men altså maden er den dyr, er det ikke noget med 600 gram grøndt dagligt?

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Malene84 skriver:

HOLD DA HELT K***!!! Neeej hvor er det bare flot  tillykke med det, hvor er du sej. Ja, jeg har startet mine egne home-made-kure, men har taget hele lortet på igen, fordi jeg ikke har været klar! nu sys jeg er det, og jeg synes mine drenge fortjener en mor med energi

Tak  jeg opdagede at den mentale del var med da jge kunne gå forbi en en bagerbutik og en fastfood halløj i Bilka.

Jeg vil grne vise dig billeder hvis du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.