Mødregruppe Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

karina pigen

Denisep skriver:

har i lyst til vi finder en dag her i april hvor alle forhåbenligt har fået deres babyer

hvor vi kan ses, og nyde det dejlige forår

Hilsner fra en lykkelig mor med en skøn lille prinsesse

og ha en dejlig weekend

jeg er ogå klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Pinkrose

karina pigen skriver:

jeg er ogå klar

Det lyder godt,

Anmeld

13. marts 2011

Carinita

også mig, men man ved jo ikke hvordan den første tid kommer til at forløbe, men vi får at se.

venter stadig spændt på hendes ankomst, og hun må MEGET GERNE komme nu, selvom min termin først er d. 20 marts.. men min svigermor fra usa er ankommet, manden hjemme fra jylland, så nu begynder den LANGE ventetid hvis vi skal vente længe ..

Håber det ikke .. - nogle tricks til at sætte ting igang, udover sex og lange gåture..?? (og skal de være i raskt tempo selvom jeg får plukveer??)

kh Carina

Anmeld

15. marts 2011

blomst84

Carinita skriver:

også mig, men man ved jo ikke hvordan den første tid kommer til at forløbe, men vi får at se.

venter stadig spændt på hendes ankomst, og hun må MEGET GERNE komme nu, selvom min termin først er d. 20 marts.. men min svigermor fra usa er ankommet, manden hjemme fra jylland, så nu begynder den LANGE ventetid hvis vi skal vente længe ..

Håber det ikke .. - nogle tricks til at sætte ting igang, udover sex og lange gåture..?? (og skal de være i raskt tempo selvom jeg får plukveer??)

kh Carina

Massage og zoneterapi

Anmeld

1. april 2011

Pinkrose

Er i slet ikke friske på at mødes der den 12 april som karinapigen har skrevet i et andet indlæg ?

Anmeld

8. maj 2011

Multebær

Hej piger så mødes vi i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.