Mødregruppe Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

karina pigen

Carinita skriver:

Det er dejligt at vide at der er muligheder

Bruger du stadig ammebrik? og hvis ja, hvordan er det?

Kh C

jep jeg bruger den stadig.. fik af vide da jeg fik den at den kunne forkorte min ammeperiode lidt .. men ja sådan er det.

jamen jeg synes det er rart.. jeg har ik de problemer jeg havde i starten han tager fat med det samme hvis jeg ligger ham rigtigt..jeg er igang med at prøve at bruge den mindre nu hvor han er blevet liidt større og det går også okay men han skal i være over sulten så har han ik tålmodighed til at få suttet vorten i form..

men jeg er glad for at jeg bruger dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Carinita

karina pigen skriver:

jep jeg bruger den stadig.. fik af vide da jeg fik den at den kunne forkorte min ammeperiode lidt .. men ja sådan er det.

jamen jeg synes det er rart.. jeg har ik de problemer jeg havde i starten han tager fat med det samme hvis jeg ligger ham rigtigt..jeg er igang med at prøve at bruge den mindre nu hvor han er blevet liidt større og det går også okay men han skal i være over sulten så har han ik tålmodighed til at få suttet vorten i form..

men jeg er glad for at jeg bruger dem..

Ok det lyder godt at det virker og at de er gode for dig, og ham

Og kortere ammeperiode, altså, hvis alternativet var ingen ammeperiode, så ved jeg da også godt hvad jeg ville vælge!

Men skal lige forstå det rigtigt, målet er at komme af med dem, altså det er ikke meningen man skal bruge dem igennem hele sin ammeperiode, eller hvordan??

Kh C

Anmeld

25. februar 2011

karina pigen

Carinita skriver:

Ok det lyder godt at det virker og at de er gode for dig, og ham

Og kortere ammeperiode, altså, hvis alternativet var ingen ammeperiode, så ved jeg da også godt hvad jeg ville vælge!

Men skal lige forstå det rigtigt, målet er at komme af med dem, altså det er ikke meningen man skal bruge dem igennem hele sin ammeperiode, eller hvordan??

Kh C

der er ingen mål med dem.. forstået på den måde at det er noget jeg har valgt.. vil helst undgå hvis muligt men det skal være en kamp og jo større han bliver jo nemmere får han fat synes jeg..

det erjo meget nemmere uden, man skal jo huske at tage dem med sig hele tiden og vaske dem og har dem liggende klar til brug der er lidt mere arbejde i det end bare sat dem ´fast på patten.. hehe

men jeg er glade for dem og uden dem var jeg gået på flaske med det samme sååå..

Anmeld

3. marts 2011

Nat

Det lyder hyggeligt med en fysisk mødregruppe. Jeg bor i Kastrup og er sat til 8. marts, så jeg kan måske nå at være med:-)

Mvh natasja

Anmeld

3. marts 2011

blomst84

Nat skriver:

Det lyder hyggeligt med en fysisk mødregruppe. Jeg bor i Kastrup og er sat til 8. marts, så jeg kan måske nå at være med:-)

Mvh natasja

Kunne være rigtig hyggeligt at mødes i virkeligheden jeg bor også i Kastrup

Anmeld

4. marts 2011

Imnotte

Så blev jeg også bekendt med denne hjemmeside, og melder mig på banen :-)

Har lige født en pige, Filippa - den 21/2 2011.

Bor i Brøndby

Anmeld

8. marts 2011

Carinita

Og jeg bor i NV. Går dog stadig og venter på den lilles ankomst er sat til d. 20 Marts

Anmeld

11. marts 2011

Pinkrose

har i lyst til vi finder en dag her i april hvor alle forhåbenligt har fået deres babyer

hvor vi kan ses, og nyde det dejlige forår

Hilsner fra en lykkelig mor med en skøn lille prinsesse

og ha en dejlig weekend

Anmeld

11. marts 2011

blomst84

Denisep skriver:

har i lyst til vi finder en dag her i april hvor alle forhåbenligt har fået deres babyer

hvor vi kan ses, og nyde det dejlige forår

Hilsner fra en lykkelig mor med en skøn lille prinsesse

og ha en dejlig weekend

Jeg er frisk 

Anmeld

11. marts 2011

Pinkrose

blomst84 skriver:

Jeg er frisk 

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.