Mødregruppe Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Carinita

Hej Allesammen

Ved ikke hvor meget i har brugt hinanden igennem jeres graviditet, og derfor ville være udenfor hvis jeg gerne ville komme ind i gruppen nu?

Er sat til d.20 Marts, men tror selv hun kommer en uge før. ved ikke hvorfor?

Mvh Carina, København NV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Multebær

Carinita skriver:

Hej Allesammen

Ved ikke hvor meget i har brugt hinanden igennem jeres graviditet, og derfor ville være udenfor hvis jeg gerne ville komme ind i gruppen nu?

Mvh Carina, København NV

Du skal klart bare springe til :-) Det ville være hyggeligt at have dig og baby med 

Anmeld

18. februar 2011

AA10

Carinita skriver:

Hej Allesammen

Mvh Carina, København NV

Velkommen til er selv fra nv så er der jo ikke lang tid igen

Anmeld

19. februar 2011

Carinita

Multebær skriver:

Du skal klart bare springe til :-) Det ville være hyggeligt at have dig og baby med 

Ok, så gør jeg da det!  

Kristine, elsker din profiltekst: "ballonbabserne er ankommet" !! Hvor stor er din guldklump nu? 

Kh Carina

Anmeld

19. februar 2011

Carinita

AA10 skriver:

Velkommen til er selv fra nv så er der jo ikke lang tid igen

Nej det er der ikke, tiden nærmer sig!

Har ikke øvet mig på så meget vejrtrækning og alt den slags..  Men mon ikke jeg kan klare det!??

Hvor stor er din lille blevet?? 

Kan jo regne ud at min bliver en af de yngste i gruppen

Kh Carina

Anmeld

19. februar 2011

Multebær

Carinita skriver:

Ok, så gør jeg da det!  

Kristine, elsker din profiltekst: "ballonbabserne er ankommet" !! Hvor stor er din guldklump nu? 

Kh Carina

han er en uge gammel og er lige kommet op på sin fødselsvægt igen efter et voldsomt dyk. han vejer ca 3.545. 

jeg havde ikke mad til ham de første 3-4 dage - det føltes som evogheder men heldigvis hjalp erstatningsmælk givet i små doser på et snapseglas (anbefalet af barselsgangspesonalet fordi det ikke ødelægger sutteteknikken hos de nyfødte)

Anmeld

19. februar 2011

karina pigen

Multebær skriver:

han er en uge gammel og er lige kommet op på sin fødselsvægt igen efter et voldsomt dyk. han vejer ca 3.545. 

jeg havde ikke mad til ham de første 3-4 dage - det føltes som evogheder men heldigvis hjalp erstatningsmælk givet i små doser på et snapseglas (anbefalet af barselsgangspesonalet fordi det ikke ødelægger sutteteknikken hos de nyfødte)

de er så søde ude på den barsels gang...

Anmeld

19. februar 2011

Multebær

karina pigen skriver:

de er så søde ude på den barsels gang...

Ja de havde bare overhovet ikke tid til mig da det var nødvendigt...... lover at få skrevet det FB og post FB hvor jeg forklarer nærmere meget snart 

Anmeld

21. februar 2011

AA10

Carinita skriver:

Har ikke øvet mig på så meget vejrtrækning og alt den slags..  Men mon ikke jeg kan klare det!??

Kh Carina

heheh ja det er dejligt ja hehe det nåh jeg slet ikke så håber da du når det  hun er 25 dage idag det lille pus heheh det går nok.. hvornår var du sat til

Anmeld

21. februar 2011

oerbaek

Carinita skriver:

Kh Carina

Velkommen til

Jeg er sat til d. 17 marts så min er også en af de yngste i gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.