Mødregruppe Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Carinita

Multebær skriver:

han er en uge gammel og er lige kommet op på sin fødselsvægt igen efter et voldsomt dyk. han vejer ca 3.545. 

jeg havde ikke mad til ham de første 3-4 dage - det føltes som evogheder men heldigvis hjalp erstatningsmælk givet i små doser på et snapseglas (anbefalet af barselsgangspesonalet fordi det ikke ødelægger sutteteknikken hos de nyfødte)

Ihh hvor fin en størrelse! Dejligt der kom styr på det med maden. Det er også noget jeg tænker over, ønsker at amme, men man ved jo ikke hvordan man er indrettet.

Har hørt/læst om det med at give dem mad af glas for ikke at ødelægge sutteteknikken, og er dejligt at høre at det faktisk virker, og at alt løste sig. Din amning går godt nu?

Hvilket hospital fødte du på?

Kh C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Carinita

AA10 skriver:

heheh ja det er dejligt ja hehe det nåh jeg slet ikke så håber da du når det  hun er 25 dage idag det lille pus heheh det går nok.. hvornår var du sat til

Skægt man tæller i dage, ikke? Og tiden kommer bare til at flyve afsted. en to tre er de et år.!

Er sat til 20 marts, meeenn... det måtte gerne blive omkring15 eller 16, men ikke før! - (man har jo lov at håbe/ønske )

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

oerbaek skriver:

Velkommen til

Jeg er sat til d. 17 marts så min er også en af de yngste i gruppen

Bliver spændene

Hvor skal du føde? og er det din første?

Kh C

Anmeld

24. februar 2011

oerbaek

Carinita skriver:

Bliver spændene

Hvor skal du føde? og er det din første?

Kh C

jeg skal føde på holbæk sygehus, men nej det er min 3 

Anmeld

24. februar 2011

Multebær

Carinita skriver:

Ihh hvor fin en størrelse! Dejligt der kom styr på det med maden. Det er også noget jeg tænker over, ønsker at amme, men man ved jo ikke hvordan man er indrettet.

Har hørt/læst om det med at give dem mad af glas for ikke at ødelægge sutteteknikken, og er dejligt at høre at det faktisk virker, og at alt løste sig. Din amning går godt nu?

Kh C

Jeg fødte på Herlev Hospital. I dag var sunhedsplejesken på besøg og han vejer alerede 4.100 g - så man må sige at det går rigtig godt med amningen 

Anmeld

24. februar 2011

AA10

Carinita skriver:

Skægt man tæller i dage, ikke? Og tiden kommer bare til at flyve afsted. en to tre er de et år.!

Er sat til 20 marts, meeenn... det måtte gerne blive omkring15 eller 16, men ikke før! - (man har jo lov at håbe/ønske )

hehe jo.. i morgen er hun en måned det er helt vildt  men vidunderligt ihh det er jo snart, det bliver spændene

Anmeld

24. februar 2011

karina pigen

Carinita skriver:

Kh C

jeg fødte på herlev og havde store problemer med ammingen i starten så fi os lidt ersatning også i en lille kop af netop samme oversag...også derfor de ik anbefalder man bruger sut med det samme ( det gjorde vi efter 2 uger) og der er ingen skade sket og vi bruger ogsp ammebrik.

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

oerbaek skriver:

jeg skal føde på holbæk sygehus, men nej det er min 3 

Så har du jo styr på det ;p

Held og lykke herfra!!

Kh C

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

Multebær skriver:

Jeg fødte på Herlev Hospital. I dag var sunhedsplejesken på besøg og han vejer alerede 4.100 g - så man må sige at det går rigtig godt med amningen 

Lækkert!! Hvor skønt!!

Jeg havde valget mellem Herlev og Hvidovre, men valgte Hvidovre da det på daværende tidpunkt var ligemeget for mig. Har hørt godt om begge steder. og det er vel også lidt afhængigt af dag, personale og tidspunkt. hvor heldig man er, begge steder.

Anmeld

24. februar 2011

Carinita

karina pigen skriver:

jeg fødte på herlev og havde store problemer med ammingen i starten så fi os lidt ersatning også i en lille kop af netop samme oversag...også derfor de ik anbefalder man bruger sut med det samme ( det gjorde vi efter 2 uger) og der er ingen skade sket og vi bruger ogsp ammebrik.

Det er dejligt at vide at der er muligheder

Bruger du stadig ammebrik? og hvis ja, hvordan er det?

Kh C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.