babyblyp skriver:
Det lyder som et godt initiativ
...men jeg bor i jylland og kan se at du bor i KBH, så er ikke lige i nærheden, desværre.
Hvad gik der så... knap halvanden måned fra du stoppede med p-ring til du fik menstraution?
Ja, håber godt nok at den snart viser sig! Jeg er utålmodigheden selv!
Og så er næste skridt så om den er helt uregelmæssig... øv synes der er mange uvisheder..!
Har du overvejet brug af ægløsningstest?
Årh, ærgeligt! Men der er flere fra Jylland, der gerne ville være med, måske I kan lave jeres eget møde i Jylland
?
Min cyklus under p-ring har været på 28-29 dage. Da jeg smed p-ringen fik jeg mens efter 25 dage, så den var faktisk 3 dage for tidligt på den. Hvilket jo heller ikke er fedt, for man vil jo gerne have en ensartet cyklus, så man kan regne ægløsning ud... 
Men kan godt forstå, at du er utålmodig. Men den kommer nok snart. Har selv prøvet det, da jeg var på sprøjte. Under sprøjten havde jeg én mens, og efter sprøjten gik der nogle måneder før den kom, og så var den uregelmæssig et godt stykke tid efter
Det var meget mystisk. Så jeg er spændt på at se, hvad der sker nu...
Nej, har ikke overvejet ÆL-tests. Jeg synes, at man skal vente til der er gået mindst 6 mdr., for det er jo ret normalt, at der går så længe, så jeg synes man skal lade naturen klare det selv, det første stykke tid. Derefter vil jeg måske prøve med ÆL-test.. Kan du følge mig?