En fornemmelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

sabrinaxb

da jeg hele tiden tænkte på at blive gravid skete der intet, men da jeg sådan glemte alt om det , var jeg pludselig gravid !? men held og lykke ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Maalene

Jarnsaxa skriver:

Kender I det, at man kan have en fornemmelse af, at der bare er noget galt? Der er ikke noget fysisk der indikerer det, det er simpelthen bare sådan en gammeldaws "gutt-feeling".

Jeg har det lidt sådan med det at blive gravid. Ja, jeg ved godt, det er skide dumt, men jeg er en evig pessimist, og jeg kan næsten ikke tro, at lykken nogensinde skulle tilsmile mig mit højeste ønske: at blive mor.

Alle siger hele tiden, at man ikke skal tænke for meget på det, og at det kommer af sig selv, og at jo mindre man koncentrerer sig om det jo større er chancen. Men til det vil jeg bare sige: det er FANMER nemmere sagt end gjort!!!!!!!!!!! Det er da totalt UMULIGT ikke hele tiden at tænke på noget, hvis det er det eneste, der giver livet mening for én?? Det må sgu da også være muligt at blive gravi' selvom man tænker på det, altså kvinder er sgu da blevet det i tusindvis af år!

Sorry, surt udbrud herfra. Men jeg er desværre bare pessimist. Jeg trænger til en form for optimisme eller håb :s

Åhh, hvor kan jeg bare følge dig 100 %

Havde en MA i oktober, og alle folk siger bare: "Lad nu være med at spekulere så meget, slap af så skal det nok komme"

Åhh, det p***** mig virkelig af... Kan slet ikke lade være med at tænke på, at jeg bare vil være gravid og have vores drømmebaby Tænker på det døgnet rundt og det er virkelig lettere sagt end gjort

Men hvis det kan trøste dig, så drømte og ønskede jeg mig VIRKELIG en positiv test, da vi skød PB igang - og der tænkte jeg også på det konstant - og der var den i første hug... Så det passer altså ikke helt, at man ikke "må" tænke på det...

Sender en maaaasse babystøv herfra og håber på I snart bliver velsignede med en positiv test

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

Maalene skriver:

Åhh, hvor kan jeg bare følge dig 100 %

Havde en MA i oktober, og alle folk siger bare: "Lad nu være med at spekulere så meget, slap af så skal det nok komme"

Åhh, det p***** mig virkelig af... Kan slet ikke lade være med at tænke på, at jeg bare vil være gravid og have vores drømmebaby Tænker på det døgnet rundt og det er virkelig lettere sagt end gjort

Men hvis det kan trøste dig, så drømte og ønskede jeg mig VIRKELIG en positiv test, da vi skød PB igang - og der tænkte jeg også på det konstant - og der var den i første hug... Så det passer altså ikke helt, at man ikke "må" tænke på det...

Sender en maaaasse babystøv herfra og håber på I snart bliver velsignede med en positiv test

TUSIND TAK for et meget opmuntrende indlæg!!! Lækkert at høre, at nogen er blevet gravide, selvom de tænkte på det samtidig :p

Er ked af at høre, det ikke gik denne gang, men det kommer helt sikkert snart igen! Der må sgu være babystøv til os også, hvis piger på 15 på p-piller + kondom kan blive gravide uden at ønske det xD

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

sabrinaxb skriver:

da jeg hele tiden tænkte på at blive gravid skete der intet, men da jeg sådan glemte alt om det , var jeg pludselig gravid !? men held og lykke ..

Hehe, ja det siger de jo, men heldigvis er det ikke sådan for alle. Men tak for det, og tillykke med din egen

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

isabellamor skriver:

jaaa jeg blev monster glad for den.. hvad fortalte han da ellers <3

ja det er rart når man får det rigtige at vide af folk, men jeg ville nok heller ikke kunne finde på at sige det du er træt af at høre. Især fordi jeg kender dig dem der ikke kender dig har jo svært ved at sætte sig i din situation..

Har lige læst din blog, han fortalte lidt det samme, som du har skrevet i den. Men han så ud til at have haft det godt, og jeg synes det virker til, at han bare bliver gladere og gladere for, at han har dig

Og ja, du kender mig jo godt nok til at vide, at det ikke lige hjælper at sige sådan til mig.

Glæder mig til at se dig mellem jul og nytår

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

birthee skriver:

Vil godt tro det kan være utrolig svært ikke at tænke på hvornår det bliver ens tur til at være den gravide... Og ja, det hjælper ikke noget at sige: Tænk på noget andet, så går det nemmere... Men vil alligevel sige, at min veninde og hendes mand havde prøvet i 22 måneder at blive gravide... Så friede manden til hende, og de fik travlt med at planlægge bryllup Lige pludselig en dag slog det hende, at hun ikke havde tænkt på det der graviditet i lang tid (hun har været i hormonbehandling for at stimulere ægløsning) og så købte hun en test... Og den var der!!!

Når det så er sagt, hvad så med at gøre noget for dig selv, mens I venter??? Gå til noget yoga, i motionscenter eller hvad der ellers interesserer dig... Om ikke andet, så i hvert fald for at have det godt med dig selv, når du bliver gravid!!! En krop der er i form er mere forberedt på en graviditet...

Og så krydser jeg ellers fingre for at det snart bliver jeres tur!!!

God jul!!

Det er faktisk en god idé, det der med at gøre noget godt for en selv i mellemtiden. Når eksamen er overstået, så tror jeg sgu, at jeg vil forkæle mig selv lidt xD

Og tusind tak

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

SELVFØLGELIG skal du nok blive mor.. Det er jeg SLET ikke itvivl om -og husk på det tager i gennemsnif 7 mdr at blive gravid.. Så bare rolig.. Men man vil så gerne at det bliver NU!! I know

Ja, det vil man nemlig gerne!!! Men heldigvis har vi ikke forsøgt så længe endnu. Der er også bare fordi, at jeg synes, jeg har ventet længe på overhovedet at kunne prøve :p

Hvordan går det med jer?

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Jarnsaxa skriver:

Har lige læst din blog, han fortalte lidt det samme, som du har skrevet i den. Men han så ud til at have haft det godt, og jeg synes det virker til, at han bare bliver gladere og gladere for, at han har dig

Og ja, du kender mig jo godt nok til at vide, at det ikke lige hjælper at sige sådan til mig.

Glæder mig til at se dig mellem jul og nytår

ihh min lille mandse.. <3

ja vi må lige finde en dag.. er ret booked her for tiden... men du skulle da lige være til at presse ind imellem jul og nytår.. med mindre jeg føder og alt muligt..

Anmeld

17. december 2010

Ellim

Jarnsaxa skriver:

Ja, det vil man nemlig gerne!!! Men heldigvis har vi ikke forsøgt så længe endnu. Der er også bare fordi, at jeg synes, jeg har ventet længe på overhovedet at kunne prøve :p

Hvordan går det med jer?

Jeg har også, fra vi snakket om det første gang, til vi gik i gang ventet et halvt år, så jeg føler også at vi har været i gange meget længere end vi har...

Jamen det går fint her - intet nyt, har testdag om et par dage mentror desværre ikke at den er der - det kan jeg bare fornemme..

Men vi må kører på begge to

Anmeld

18. december 2010

Babyblop

Jarnsaxa skriver:

Kender I det, at man kan have en fornemmelse af, at der bare er noget galt? Der er ikke noget fysisk der indikerer det, det er simpelthen bare sådan en gammeldaws "gutt-feeling".

Jeg har det lidt sådan med det at blive gravid. Ja, jeg ved godt, det er skide dumt, men jeg er en evig pessimist, og jeg kan næsten ikke tro, at lykken nogensinde skulle tilsmile mig mit højeste ønske: at blive mor.

Alle siger hele tiden, at man ikke skal tænke for meget på det, og at det kommer af sig selv, og at jo mindre man koncentrerer sig om det jo større er chancen. Men til det vil jeg bare sige: det er FANMER nemmere sagt end gjort!!!!!!!!!!! Det er da totalt UMULIGT ikke hele tiden at tænke på noget, hvis det er det eneste, der giver livet mening for én?? Det må sgu da også være muligt at blive gravi' selvom man tænker på det, altså kvinder er sgu da blevet det i tusindvis af år!

Sorry, surt udbrud herfra. Men jeg er desværre bare pessimist. Jeg trænger til en form for optimisme eller håb :s

Jeg kan sagtens følge dig!!!!!

Jeg har ikke haft menstruation mens jeg har taget minipiller, hvilket jeg skulle have haft med den type jeg har taget. Min læge har ikke kunne forklare hvorfor. Nu hvor jeg ingen prævention tager, får jeg heller ingen menstruation. Jeg ved godt at det tager tid for hormoner at komme ud af kroppen - men er alligevel dybt frustreret, og er bekymret for at der er noget galt med mig!

Jeg tænker også på at blive gravid hele tiden - og det gør det dælme ikke nemmere, at stort set alle mine veninder enten lige har født eller er gravide.

Jeg er først i 30érne, så det må jo helst heller ikke tage alt for længe før der er bid.

Jeg får de samme bemærkninger som du får...hvis du ikke tænker på det og stresser over det skal det nok komme. Det er ganske sikkert rigtigt...men fandme ikke lige det nemmeste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.