Jarnsaxa skriver:
Kender I det, at man kan have en fornemmelse af, at der bare er noget galt? Der er ikke noget fysisk der indikerer det, det er simpelthen bare sådan en gammeldaws "gutt-feeling".
Jeg har det lidt sådan med det at blive gravid. Ja, jeg ved godt, det er skide dumt, men jeg er en evig pessimist, og jeg kan næsten ikke tro, at lykken nogensinde skulle tilsmile mig mit højeste ønske: at blive mor.
Alle siger hele tiden, at man ikke skal tænke for meget på det, og at det kommer af sig selv, og at jo mindre man koncentrerer sig om det jo større er chancen. Men til det vil jeg bare sige: det er FANMER nemmere sagt end gjort!!!!!!!!!!! Det er da totalt UMULIGT ikke hele tiden at tænke på noget, hvis det er det eneste, der giver livet mening for én?? Det må sgu da også være muligt at blive gravi' selvom man tænker på det, altså kvinder er sgu da blevet det i tusindvis af år!
Sorry, surt udbrud herfra. Men jeg er desværre bare pessimist. Jeg trænger til en form for optimisme eller håb :s
Åhh, hvor kan jeg bare følge dig 100 %
Havde en MA i oktober, og alle folk siger bare: "Lad nu være med at spekulere så meget, slap af så skal det nok komme"

Åhh, det p***** mig virkelig af... Kan slet ikke lade være med at tænke på, at jeg bare vil være gravid og have vores drømmebaby

Tænker på det døgnet rundt og det er virkelig lettere sagt end gjort

Men hvis det kan trøste dig, så drømte og ønskede jeg mig VIRKELIG en positiv test, da vi skød PB igang - og der tænkte jeg også på det konstant - og der var den i første hug... Så det passer altså ikke helt, at man ikke "må" tænke på det...
Sender en maaaasse babystøv herfra og håber på I snart bliver velsignede med en positiv test