Hej med-søster!
Nu skal I lige høre her alle damer: Hvis man ikke kan blive gravid hvis man tænker på det, ønsker det, og ikke har andet i hovedet end ægløsning, samlejestillinger og skedeslim - så er det vist helligånden der har gjort mig gravid 2 gange??? (Hvilket jeg så IKKE tror er tilfældet - der var nok andre den ville vælge frem for mig...
).
Men jeg vil bare sige til dig Jarnsaxa - at hvis der var NOGET jeg var MEGA, AFSINDIGT, UENDELIGT TRÆT af at høre da vi gik i gang - så var det PRÆCIST den der med "Jamen du skal da bare lade være med at tænke på det, så kommer det da helt af sig selv!" (sagt med Hella Joof P3-mor stemme...). NÅÅEH JA - tak veninde og mor til 8 (som alle selvfølgelig er kommet i første forsøg...).
Så vil bare sige: Det kan godt være at det FØLES længere, fordi man bare vil have den lille slambert i hus - men hvis man ikke kunne blive gravid hvis man tænkte over det - så ville 85% af alle danske kvinder være ude af stand til at få børn...
Årh, jeg husker mine tanker:
"Jeg er en gold, gold kvinde!"
"Jeg er sikkert 65 år indeni!"
"Mon et æg overhovedet kan hænge fast i min livmoder?"
"Hvorfor fuck var det ikke lige vi startede da jeg var 16 og aller mest fertil??"
Og andre fuldstændige åndssvage tanker, som var ved at drive min kæreste til vanvid...
Nå, det blev da en ordentlig smøre - men du ramte også lige min vredespedal (altså ikke dig, men det du også er godt træt af!). Så vil bare sige: tænk på det ALT det du vil - det hjalp for os hele 2 gange!! 

Knus og kram og held og lykke
Anmeld