En fornemmelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Jarnsaxa

Kender I det, at man kan have en fornemmelse af, at der bare er noget galt? Der er ikke noget fysisk der indikerer det, det er simpelthen bare sådan en gammeldaws "gutt-feeling".

Jeg har det lidt sådan med det at blive gravid. Ja, jeg ved godt, det er skide dumt, men jeg er en evig pessimist, og jeg kan næsten ikke tro, at lykken nogensinde skulle tilsmile mig mit højeste ønske: at blive mor.

Alle siger hele tiden, at man ikke skal tænke for meget på det, og at det kommer af sig selv, og at jo mindre man koncentrerer sig om det jo større er chancen. Men til det vil jeg bare sige: det er FANMER nemmere sagt end gjort!!!!!!!!!!! Det er da totalt UMULIGT ikke hele tiden at tænke på noget, hvis det er det eneste, der giver livet mening for én?? Det må sgu da også være muligt at blive gravi' selvom man tænker på det, altså kvinder er sgu da blevet det i tusindvis af år!

Sorry, surt udbrud herfra. Men jeg er desværre bare pessimist. Jeg trænger til en form for optimisme eller håb :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

TR

Man bestemmer desværre ikk selv hvornår det skal ske .. Man det hjælper slet ikke at tænke så meget på det , tænkt på alt andet så kommer det når du/i mindst venter det ..

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

TR skriver:

Man bestemmer desværre ikk selv hvornår det skal ske .. Man det hjælper slet ikke at tænke så meget på det , tænkt på alt andet så kommer det når du/i mindst venter det ..

Haha.. det er det, jeg er sådan lidt småtræt af at få at vide.. Det er jo ikke noget man bare kan glemme!Ved godt at folk har de bedste intentioner. Men det hjælper altså ikke lige at få det at vide.

Jeg gad godt nogle ville sige noget ANDET end det

Anmeld

16. december 2010

birthee

Vil godt tro det kan være utrolig svært ikke at tænke på hvornår det bliver ens tur til at være den gravide... Og ja, det hjælper ikke noget at sige: Tænk på noget andet, så går det nemmere... Men vil alligevel sige, at min veninde og hendes mand havde prøvet i 22 måneder at blive gravide... Så friede manden til hende, og de fik travlt med at planlægge bryllup Lige pludselig en dag slog det hende, at hun ikke havde tænkt på det der graviditet i lang tid (hun har været i hormonbehandling for at stimulere ægløsning) og så købte hun en test... Og den var der!!!

Når det så er sagt, hvad så med at gøre noget for dig selv, mens I venter??? Gå til noget yoga, i motionscenter eller hvad der ellers interesserer dig... Om ikke andet, så i hvert fald for at have det godt med dig selv, når du bliver gravid!!! En krop der er i form er mere forberedt på en graviditet...

Og så krydser jeg ellers fingre for at det snart bliver jeres tur!!!

God jul!!

Anmeld

16. december 2010

tingimor

op med humøret  ved godt det er letter sagt en gjordt. og kan 100 procent sætte mig i dine sko for har selv været der. 

Kender udmærket den triste følse man får, for man føler virkelig alle andre bare bliver gravid og der er top maver alle steder.

og hver mån tror man jubi nu er den her, og man syns bare man har alle syntomer, men nej negativ test igen. 

man planlægger og begynder at tænke mon det nogle siden sker for mig.

Men Jeg er ikke sikker på det hjælper. vores lille mirakel kom enlig da vi gav slip og  sagde vi må blive testet og tage den der fra. vi var ved at opgive og havde enlig ikke snakket om baby i et par mån.   også var der lige pludselig 2 streger en dag jeg troede det bare skulle være en af de sævandlig negative test.

Når miraklet kan ske for os, så skal det nok også komme til jer

og vi sender hermed et helt læs fuld baby støv  til jer i håb om i for et lille jule-mirakel 

Anmeld

16. december 2010

Isabella_mor

Jarnsaxa skriver:

Kender I det, at man kan have en fornemmelse af, at der bare er noget galt? Der er ikke noget fysisk der indikerer det, det er simpelthen bare sådan en gammeldaws "gutt-feeling".

Jeg har det lidt sådan med det at blive gravid. Ja, jeg ved godt, det er skide dumt, men jeg er en evig pessimist, og jeg kan næsten ikke tro, at lykken nogensinde skulle tilsmile mig mit højeste ønske: at blive mor.

Alle siger hele tiden, at man ikke skal tænke for meget på det, og at det kommer af sig selv, og at jo mindre man koncentrerer sig om det jo større er chancen. Men til det vil jeg bare sige: det er FANMER nemmere sagt end gjort!!!!!!!!!!! Det er da totalt UMULIGT ikke hele tiden at tænke på noget, hvis det er det eneste, der giver livet mening for én?? Det må sgu da også være muligt at blive gravi' selvom man tænker på det, altså kvinder er sgu da blevet det i tusindvis af år!

Sorry, surt udbrud herfra. Men jeg er desværre bare pessimist. Jeg trænger til en form for optimisme eller håb :s

smukke... jeg kan godt forstå din frustation...

men nu er det altså første gang du nogensinde prøver på at blive gravid. og det KRÆVER altså at du har en MASSE tålmodighed i kroppen, og i hovedet... hold det lidt højt fordi at jeg tror altså ikke der er noget galt med dig... nu skal hormonerne efter p ringen jo lige helt ud af kroppen og du skal virkelig VIRKELIG ikke være nervøs... det kan tage så lang tid som det også kan tage ekstrem kort tid...

tag det roligt jeg har en good feeling.. ^_^

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

isabellamor skriver:

smukke... jeg kan godt forstå din frustation...

men nu er det altså første gang du nogensinde prøver på at blive gravid. og det KRÆVER altså at du har en MASSE tålmodighed i kroppen, og i hovedet... hold det lidt højt fordi at jeg tror altså ikke der er noget galt med dig... nu skal hormonerne efter p ringen jo lige helt ud af kroppen og du skal virkelig VIRKELIG ikke være nervøs... det kan tage så lang tid som det også kan tage ekstrem kort tid...

tag det roligt jeg har en good feeling.. ^_^

Årrh, hvor er du sød

Lige hvad jeg trængte til at høre

Hyggeligt lige at se din mand. Han fortalte om halskæden, den kan jeg kun forestille mig, at du blev glad for

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

Tak for svar Ja, det kan godt være, det hjælper at give slip, men der går sgu nok længe inden jeg når til det punkt..

Tusind tak for babystøv, hehe, og tillykke med jeres eget lille mirakel

tingimor skriver:

op med humøret  ved godt det er letter sagt en gjordt. og kan 100 procent sætte mig i dine sko for har selv været der. 

Kender udmærket den triste følse man får, for man føler virkelig alle andre bare bliver gravid og der er top maver alle steder.

og hver mån tror man jubi nu er den her, og man syns bare man har alle syntomer, men nej negativ test igen. 

man planlægger og begynder at tænke mon det nogle siden sker for mig.

Men Jeg er ikke sikker på det hjælper. vores lille mirakel kom enlig da vi gav slip og  sagde vi må blive testet og tage den der fra. vi var ved at opgive og havde enlig ikke snakket om baby i et par mån.   også var der lige pludselig 2 streger en dag jeg troede det bare skulle være en af de sævandlig negative test.

Når miraklet kan ske for os, så skal det nok også komme til jer

og vi sender hermed et helt læs fuld baby støv  til jer i håb om i for et lille jule-mirakel 

Anmeld

16. december 2010

Isabella_mor

Jarnsaxa skriver:

Årrh, hvor er du sød

Lige hvad jeg trængte til at høre

Hyggeligt lige at se din mand. Han fortalte om halskæden, den kan jeg kun forestille mig, at du blev glad for

jaaa jeg blev monster glad for den.. hvad fortalte han da ellers <3

ja det er rart når man får det rigtige at vide af folk, men jeg ville nok heller ikke kunne finde på at sige det du er træt af at høre. Især fordi jeg kender dig dem der ikke kender dig har jo svært ved at sætte sig i din situation..

Anmeld

16. december 2010

Ellim

SELVFØLGELIG skal du nok blive mor.. Det er jeg SLET ikke itvivl om -og husk på det tager i gennemsnif 7 mdr at blive gravid.. Så bare rolig.. Men man vil så gerne at det bliver NU!! I know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.