Åh jeg synes det er svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Aves..

Tutter skriver:

Jeg har tabt 19 kg. Og er selfølgelig rigtig stolt over det, men hjernen har ikke "opdaget" at jeg har tabt mig så meget. Jeg føler det er gået for stærkt, jeg kan ikke følge med og har nu ikke taget mine Metformin siden i fredags. Jeg snakkede med dem ude på CFC, og de sagde at det var iorden jeg holdt en pause med dem, for psyken skal også med. Men selvom jeg ikke har taget de piller, er der faktisk røget 1½ mere på 4 dage - Det går sgu for stærkt for mig.

Jeg kan godt se på billeder, som dem jeg har vedhæftet her, at der er røget meget i ansigtet, og kan også godt se det på mit tøj. Kan kun gå i leggins nu, da alle mine jeans er for store. Hvordan pokker får jeg hjernen til og SE at kroppen har tabt sig, har det mon noget og gøre med at jeg stadig er overvægtig og skal tabe mig 20 kg mere? De første 20 her, var jo bare et mål for at de ville inseminere mig.

Føler mig som en røv, og en "mer vil have mere type" istedet for at være stolt og glad over det jeg har tabt, så bitcher jeg bare og virker på andre som om, man skal "se mig, hør mig" og det har jeg bare slet ikke lyst til.. Jeg har lyst til, at jeg ser mig selv, men det kan jeg ikke.. Jeg væmmes stadig ved mig selv, hvad så når jeg har tabt de næste 20 kg, vil jeg så også væmmes ved mig selv der?

Når det nu er sagt, så glæder jeg mig til det nye år  Og til at vise en positiv test herinde og om et år på denne tid, til at vise en lille guldklump frem

Tror det er helt normalt...nu er du garanteret begyndt at se på din krop, hvilket jeg tror mange tykke mennesker prøver at undgå, altså sådan rigtig se dig og have lyst til at få en pæn og sund krop. Og 20 kg er da også en del, kan da godt forstå du vil tabe dem også og det er da helt ok at kæmpe for det og ikke være tilfreds....du skal da bare klø på, og psyken vil tage noget tid at få med og måske du når at blive stor igen og skulle tabe dig igen efter fødslen og så kan du jo snuppe din psyke med i det..

Jeg tabte de der 30 kg på 6 mdr. så det var ikke så hurtigt, men jeg var stadig ikke med....og mit selvbillede er stadig skævt, når andre siger jeg har en smuk figur så tænker jeg altså mit...

KNus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Becks

Jildes skriver:

Tror det er helt normalt...nu er du garanteret begyndt at se på din krop, hvilket jeg tror mange tykke mennesker prøver at undgå, altså sådan rigtig se dig og have lyst til at få en pæn og sund krop. Og 20 kg er da også en del, kan da godt forstå du vil tabe dem også og det er da helt ok at kæmpe for det og ikke være tilfreds....du skal da bare klø på, og psyken vil tage noget tid at få med og måske du når at blive stor igen og skulle tabe dig igen efter fødslen og så kan du jo snuppe din psyke med i det..

Jeg tabte de der 30 kg på 6 mdr. så det var ikke så hurtigt, men jeg var stadig ikke med....og mit selvbillede er stadig skævt, når andre siger jeg har en smuk figur så tænker jeg altså mit...

KNus...

Kigger ikke rigtigt på den, vil jeg ikke endnu

Ja det er en en del, har tabt 50 % af det jeg skal, men 100 % af det min fertilitetslæge sagde jeg skulle...

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Tutter skriver:

Kigger ikke rigtigt på den, vil jeg ikke endnu

Ja det er en en del, har tabt 50 % af det jeg skal, men 100 % af det min fertilitetslæge sagde jeg skulle...

Kigger skulle nok stå sådan her "kigger" for ved at du er taber dig har du pludselig fået en krop...tykke mennesker findes tit kun fra halsen og op, så det er da helt naturligt at du nu er kristisk...og 20 kg er da også noget der bare skal væk, det er da slet ikek sundt....så flot du bare kører på..

Anmeld

15. december 2010

Becks

Jildes skriver:

Kigger skulle nok stå sådan her "kigger" for ved at du er taber dig har du pludselig fået en krop...tykke mennesker findes tit kun fra halsen og op, så det er da helt naturligt at du nu er kristisk...og 20 kg er da også noget der bare skal væk, det er da slet ikek sundt....så flot du bare kører på..

Tak

Anmeld

15. december 2010

Maria-s

Jeg kan også klart anbefale det med billeder. Jeg er OGSÅ en af dem der bare ikke kan se i spejlet når jeg har tabt mig. Den eneste måde jeg kan bedømme mig selv på er ved billeder. Så ned med dig og køb noget tøj der passer dig og få så taget nogle billeder hvor du har gjort noget ud af dig selv. Sådan gør jeg i hvert fald selv Så synes jeg det er nemmere at rent faktisk se det.

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Jeg kan også klart anbefale det med billeder. Jeg er OGSÅ en af dem der bare ikke kan se i spejlet når jeg har tabt mig. Den eneste måde jeg kan bedømme mig selv på er ved billeder. Så ned med dig og køb noget tøj der passer dig og få så taget nogle billeder hvor du har gjort noget ud af dig selv. Sådan gør jeg i hvert fald selv Så synes jeg det er nemmere at rent faktisk se det.

Helst uden tøj...så kan også virkeligs e forskellene når man taber sig mere...er så øv over jeg ikke tog nogle da jeg var stor.

Anmeld

15. december 2010

Maria-s

Jildes skriver:

Helst uden tøj...så kan også virkeligs e forskellene når man taber sig mere...er så øv over jeg ikke tog nogle da jeg var stor.

ja man kan tage både med og uden tøj Men jeg kunne godt have svært ved at se mig selv i eva kostume, så for mig handlede det om at se mig selv se "godt ud" og se hvordan andre ku se mig, hvis jeg fx skulle i byen eller noget. Men ja er det uden en træl på så kan man jo se det tydelige fysiske forandringer. Hvis det er med tøj på så kan man se at man rent faktisk KAN passe den størrelse man har købt

Anmeld

15. december 2010

Becks

Maria-s skriver:

Tak for råd, det vil jeg gøre

Anmeld

15. december 2010

Laulund87

Jeg har ikke prøvet at skulle tabe mig så der kan jeg ikke hjælpe dig..

Men jeg var lige nødt til at skrive at du bare er så smuk!

Det har jeg skrevet før, men nu hvor du har tabt dig...Hold da op

Anmeld

15. december 2010

Becks

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke prøvet at skulle tabe mig så der kan jeg ikke hjælpe dig..

Men jeg var lige nødt til at skrive at du bare er så smuk!

Det har jeg skrevet før, men nu hvor du har tabt dig...Hold da op

Tak søde  hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.