Jeg har tabt 19 kg. Og er selfølgelig rigtig stolt over det, men hjernen har ikke "opdaget" at jeg har tabt mig så meget. Jeg føler det er gået for stærkt, jeg kan ikke følge med og har nu ikke taget mine Metformin siden i fredags. Jeg snakkede med dem ude på CFC, og de sagde at det var iorden jeg holdt en pause med dem, for psyken skal også med. Men selvom jeg ikke har taget de piller, er der faktisk røget 1½ mere på 4 dage - Det går sgu for stærkt for mig.
Jeg kan godt se på billeder, som dem jeg har vedhæftet her, at der er røget meget i ansigtet, og kan også godt se det på mit tøj. Kan kun gå i leggins nu, da alle mine jeans er for store. Hvordan pokker får jeg hjernen til og SE at kroppen har tabt sig, har det mon noget og gøre med at jeg stadig er overvægtig og skal tabe mig 20 kg mere? De første 20 her, var jo bare et mål for at de ville inseminere mig.
Føler mig som en røv, og en "mer vil have mere type" istedet for at være stolt og glad over det jeg har tabt, så bitcher jeg bare og virker på andre som om, man skal "se mig, hør mig" og det har jeg bare slet ikke lyst til.. Jeg har lyst til, at jeg ser mig selv, men det kan jeg ikke.. Jeg væmmes stadig ved mig selv, hvad så når jeg har tabt de næste 20 kg, vil jeg så også væmmes ved mig selv der?
Når det nu er sagt, så glæder jeg mig til det nye år
Og til at vise en positiv test herinde og om et år på denne tid, til at vise en lille guldklump frem 
Anmeld