Åh jeg synes det er svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

AnneM.

Tutter skriver:

1000 tak

Hvor lang tid gik der før din psyke kunne følge med?

Jeg har tabt mig 19½ kg siden slutningen af August, de første 14 kg havde jeg tabt i Oktober, så det er gået meget stærkt synes jeg..

Ihh er vi det, hvor spændende, dejligt der er kommet så mange til

Hvor langt er du i det hele?

Der gik nok ihvertfald 1 år, det er måske lidt deprimerende at høre, men det kommer, bare rolig. Tror bare man lige skal igennem nogle situationer, der hjælper lidt på det bl. a. købe nyt tøj, hvor man rent faktisk kan se at der er sket noget med størrelsen.

For mig har det også hjulpet når jeg har mødt nye mennesker, der ikke har set hvordan jeg så ud før, de siger at jeg ikke skal tabe mig.

Jeg er ikke kommet så langt, jeg har overvejet det i flere år og nu fylder jeg 30 om ½ år, så nu var det på tide at gå i gang. Så jeg smed p-pillerne for 2 mdr siden, var ved lægen for en uge siden, fik en ny tid til januar til undersøgelse og blodprøver og er begyndt at tage folinsyre, så det er små spæde skridt, men er igang! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Valle81

Tutter skriver:

Glemte billedet

Billedet til hø. er fra idag

SHIT en forskel:0)

Det er så sindsygt flot et vægttab og kan sku godt forstå du synes det går stærkt:0)

Men målet helliger midlet:0)

SOm du skriver - om ikke ret længe er det forhåbentlig din tur til at kaster om dig med positive teste,mavebilleder, indlæg om kvalme og en fødselsbereetning osv:0)

Anmeld

15. december 2010

Becks

AnneM. skriver:

Der gik nok ihvertfald 1 år, det er måske lidt deprimerende at høre, men det kommer, bare rolig. Tror bare man lige skal igennem nogle situationer, der hjælper lidt på det bl. a. købe nyt tøj, hvor man rent faktisk kan se at der er sket noget med størrelsen.

For mig har det også hjulpet når jeg har mødt nye mennesker, der ikke har set hvordan jeg så ud før, de siger at jeg ikke skal tabe mig.

Jeg er ikke kommet så langt, jeg har overvejet det i flere år og nu fylder jeg 30 om ½ år, så nu var det på tide at gå i gang. Så jeg smed p-pillerne for 2 mdr siden, var ved lægen for en uge siden, fik en ny tid til januar til undersøgelse og blodprøver og er begyndt at tage folinsyre, så det er små spæde skridt, men er igang! :-)

Jeg skal ud og shoppe tøj i næste måned, men ikke for meget af gangen

Bliver spændende når du kommer rigtig igang.. Jeg begyndte på folinsyre i August, da var jeg ude på klinikken første gang..

Har en tid igen her til Februar, hvor vi skal starte inseminationen osv. Men jeg måtte ringe og bestille en tid før, hvis jeg ville hurtigere igang

Anmeld

15. december 2010

Becks

Valle81 skriver:

SHIT en forskel:0)

Det er så sindsygt flot et vægttab og kan sku godt forstå du synes det går stærkt:0)

Men målet helliger midlet:0)

SOm du skriver - om ikke ret længe er det forhåbentlig din tur til at kaster om dig med positive teste,mavebilleder, indlæg om kvalme og en fødselsbereetning osv:0)

Tak søde

Ja et hoved jeg havde før  Ligner jo røven på et næsehorn  Nu har jeg kindben og ingen dobbelthage

Ja for satan jeg skal spamme jer til bevidstløshed hihi

Anmeld

15. december 2010

Valle81

Tutter skriver:

Tak søde

Ja et hoved jeg havde før  Ligner jo røven på et næsehorn  Nu har jeg kindben og ingen dobbelthage

Ja for satan jeg skal spamme jer til bevidstløshed hihi

Kan slet ikke vente - og ligger skku gerne bevidstløs foran skærmen for din skyld pga dit spam i flere dage:0)

Anmeld

15. december 2010

Frøken J.

Tutter skriver:

Jeg har tabt 19 kg. Og er selfølgelig rigtig stolt over det, men hjernen har ikke "opdaget" at jeg har tabt mig så meget. Jeg føler det er gået for stærkt, jeg kan ikke følge med og har nu ikke taget mine Metformin siden i fredags. Jeg snakkede med dem ude på CFC, og de sagde at det var iorden jeg holdt en pause med dem, for psyken skal også med. Men selvom jeg ikke har taget de piller, er der faktisk røget 1½ mere på 4 dage - Det går sgu for stærkt for mig.

Jeg kan godt se på billeder, som dem jeg har vedhæftet her, at der er røget meget i ansigtet, og kan også godt se det på mit tøj. Kan kun gå i leggins nu, da alle mine jeans er for store. Hvordan pokker får jeg hjernen til og SE at kroppen har tabt sig, har det mon noget og gøre med at jeg stadig er overvægtig og skal tabe mig 20 kg mere? De første 20 her, var jo bare et mål for at de ville inseminere mig.

Føler mig som en røv, og en "mer vil have mere type" istedet for at være stolt og glad over det jeg har tabt, så bitcher jeg bare og virker på andre som om, man skal "se mig, hør mig" og det har jeg bare slet ikke lyst til.. Jeg har lyst til, at jeg ser mig selv, men det kan jeg ikke.. Jeg væmmes stadig ved mig selv, hvad så når jeg har tabt de næste 20 kg, vil jeg så også væmmes ved mig selv der?

Når det nu er sagt, så glæder jeg mig til det nye år  Og til at vise en positiv test herinde og om et år på denne tid, til at vise en lille guldklump frem

Det er rigtig svært! Jeg har selv tabt næsten 25 kilo, og er mere eller mindre i mål (de sidste ønskede kilo er bare lidt kosmetiske kilo, er godt nede i normalvægtsfeltet nu), men jeg kan ikke se det. Jeg kigger stadig i spejlet og tænker "fy for den lede, din tykke tøs", og det er jo fuldstændig åndssvagt, fordi alle bliver ved med at sige, jeg er blevet så lille.

Det jeg har gjort er to ting:

• Før/efter billeder
    - Det er så super fedt at sammenligne før/efter billeder i det samme tøj, så kan man VIRKELIG se det. Lidt i stil med mavebilleder herinde.
  • Billeder i mit gamle tøj
    - Når man ser, hvor langt ud, jeg kan trække de gamle bukser, og de hænger på mig som en kæmpe sæk, så kan man både se og mærke, at der er sket noget.

Det er de eneste råd jeg har, for jeg står jo med samme problem som dig. Og så synes jeg det er okay at "mer vil ha' mer" i dit tilfælde, for det er jo unægteligt bedst (som i sundest) at have en normal BMI og en sund krop (med tilsvarende normal fedtprocent). Så fortsæt du bare  

Anmeld

15. december 2010

Becks

Valle81 skriver:

Kan slet ikke vente - og ligger skku gerne bevidstløs foran skærmen for din skyld pga dit spam i flere dage:0)

I er sgu dejlige herinde

Anmeld

15. december 2010

Becks

Secrets skriver:

Det er rigtig svært! Jeg har selv tabt næsten 25 kilo, og er mere eller mindre i mål (de sidste ønskede kilo er bare lidt kosmetiske kilo, er godt nede i normalvægtsfeltet nu), men jeg kan ikke se det. Jeg kigger stadig i spejlet og tænker "fy for den lede, din tykke tøs", og det er jo fuldstændig åndssvagt, fordi alle bliver ved med at sige, jeg er blevet så lille.

Det jeg har gjort er to ting:

• Før/efter billeder
    - Det er så super fedt at sammenligne før/efter billeder i det samme tøj, så kan man VIRKELIG se det. Lidt i stil med mavebilleder herinde.
  • Billeder i mit gamle tøj
    - Når man ser, hvor langt ud, jeg kan trække de gamle bukser, og de hænger på mig som en kæmpe sæk, så kan man både se og mærke, at der er sket noget.

Det er de eneste råd jeg har, for jeg står jo med samme problem som dig. Og så synes jeg det er okay at "mer vil ha' mer" i dit tilfælde, for det er jo unægteligt bedst (som i sundest) at have en normal BMI og en sund krop (med tilsvarende normal fedtprocent). Så fortsæt du bare  

1000 tak for dit input, det er rart at høre fra andre der står i det samme også

Jeg kan sagtens se det på mine jeans, hvis jeg hopper falder de af og har den vildeste hængemås i dem   Jeg må få taget nogle flere billeder af mig selv og så samligne

Og tillykke med dit vægttab

Anmeld

15. december 2010

Frøken J.

Tutter skriver:

1000 tak for dit input, det er rart at høre fra andre der står i det samme også

Jeg kan sagtens se det på mine jeans, hvis jeg hopper falder de af og har den vildeste hængemås i dem   Jeg må få taget nogle flere billeder af mig selv og så samligne

Og tillykke med dit vægttab

Tak skal du have, og i lige måde! Men ja, i gang med billederne

Anmeld

15. december 2010

Becks

Secrets skriver:

Tak skal du have, og i lige måde! Men ja, i gang med billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.