Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Jeg er SOLGT, hendes hår er helt fantastisk på det første billede! Jeg har konstateret at jeg er nød til at have en lille pige på et tidspunkt i mit liv, og hun skal være ligesom Kirstine, en man kan få lov at pynte på
Jeg er SOLGT, hendes hår er helt fantastisk på det første billede! Jeg har konstateret at jeg er nød til at have en lille pige på et tidspunkt i mit liv, og hun skal være ligesom Kirstine, en man kan få lov at pynte på
He he he.... vi var også "fine" på det første billede. Vi var til min nieces barnedåb, og Kirstine havde fået sløjfe i håret. -Men det havde hun nu egenligt tit som lille! Hun havde jo bare så meget hår... Jeg er stoppet med det igen, da hun er lidt for stor nu. Tilgengæld så er det super fint med opsatte frisurer pt!
-Og ja: Alle burde have en prinsesse, bare en enkelt gang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ulleby skriver: Hvor ser både du og jeres skønne datter fantastiske ud Flot og fast mave du har fået dig - det er vist sådan vi fleste har drømt om at se ud når vi blev gravid Det bliver spændeden at se hvad han er for en ham bimmeren
Hvor ser både du og jeres skønne datter fantastiske ud
Flot og fast mave du har fået dig - det er vist sådan vi fleste har drømt om at se ud når vi blev gravid Det bliver spændeden at se hvad han er for en ham bimmeren
Ahhmen tak Din mave skal nok hurtigt komme efter det, det er tvillinger, ikke? Min svigerinde havde den flotteste mave da hun ventede Anton og Sigrid!
Tutter skriver: Hold nu kæft din smuksak, den mave bliver flottere og flottere!!! Vildt du er så langt henne, kan ikke rigtig forstå det Arhmen Kirstine er bare SÅ køn og rigtig yndig og se på.. Er hendes hår ikke blevet meget mørkt igennem det sidste stykke tid?
Hold nu kæft din smuksak, den mave bliver flottere og flottere!!!
Vildt du er så langt henne, kan ikke rigtig forstå det
Arhmen Kirstine er bare SÅ køn og rigtig yndig og se på.. Er hendes hår ikke blevet meget mørkt igennem det sidste stykke tid?
Tja... Altså hendes hår ER blevet mørkere. Det er lidt mørkere end mit er nu, og vi har ellers haft samme hårfarve i mange år. Men jeg var også helt platin-blond som barn! Så hun ender nok ud i en god kommune ligesom sin far Så er det heldigt at man kan få lyse/mørke striber når man bliver voksen!
Men hendes hår ser nu også lidt mørkt ud på billedet, det kommer nok lige an på hvordan det sidder og hvordan lyset er tror jeg!
Du er altså grunden til, at jeg ikke ligger mavebilleder ind på baby.dk, for den mave er bare umulig at hamle op med! Hvor er du altså bare flot!
Og æj, hvor er jeg bare misundelig på, at du ikke har fået strækmærker... Gid det var mig, for det betyder bare rigtig meget i forhold til hvor løst maveskindet er bagefter - jeg bilder mig i hvert fald ind, at det er strækmærkernes skyld!
jannebjerre skriver: Det er godt nok en af de smukkeste gravide maver jeg har setDa jeg var ligeså langt henne lignede jeg seriøst en flodhest med kææææmpe strækmærker hihiMen altså den er suuuuuper flot
Det er godt nok en af de smukkeste gravide maver jeg har setDa jeg var ligeså langt henne lignede jeg seriøst en flodhest med kææææmpe strækmærker hihiMen altså den er suuuuuper flot
Taaaak
piadas skriver: Du er altså grunden til, at jeg ikke ligger mavebilleder ind på baby.dk, for den mave er bare umulig at hamle op med! Hvor er du altså bare flot! Og æj, hvor er jeg bare misundelig på, at du ikke har fået strækmærker... Gid det var mig, for det betyder bare rigtig meget i forhold til hvor løst maveskindet er bagefter - jeg bilder mig i hvert fald ind, at det er strækmærkernes skyld!
He he he... altså alle maver er smukke!
Jeg har fået lidt stærkmærker på brysterne, men det havde jeg også i forvejen fra Kirstine, så de er ligesom bare "kommet igen". Men jo, ellers har jeg været forskånet indtil nu. Men det kan jo nå at komme siger de kloge! Min mor har INGEN så jeg håber jeg helt slipper fri!
DK skriver: Ahhmen tak Din mave skal nok hurtigt komme efter det, det er tvillinger, ikke? Min svigerinde havde den flotteste mave da hun ventede Anton og Sigrid!
Den begynder at komme efter det nu - men der er jo forskel på hvor det sidder om det kun er på maven eller på hele kroppen Men når det er sagt - så er jeg glad for sådan det har artet sig for nu.
Ved godt jeg ikke har fået lagt billeder ind endnu men de er snart der
Jeps det er tvillinger - 2 damer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128