DK skriver:
Så er der nye billeder, taget i går 34+5. Jeg synes godt nok at maven bare bliver VED med at vokse ud af. Den rager bare længere og længere frem... Når jeg ligger ned kan man også mærke at der er mindre end en finger mellem toppen af livmoderen og den der "knogle-tut" imellem ribbenene ved solar plexus. Knogle-tutten der i øvrigt nu stritter ud af!? Det ser ret underligt ud, men Bimmeren må fylde godt til derinde, og ribbenene er meget ømme. Jeg tænker at når mine ribben bliver ømme, så må Bimmeren da også blive lidt øm af at ligge sådan helt most op af dem? Men ham om det, altså så må han da for filan putte det hoved laaangt ned i bækkenet så vi begge får lidt mere plads! Det bliver spændende at høre om han har hovedet nedaf når JDM kommer her på torsdag. De sidste mange Jdm/læge/scannings-besøg har han haft hoved eller bagdel nedaf skiftevis hver anden gang!
Men JDM mener jo at min mave er det rene "lalandia" og at der stadig er plads til at han kan vende sig rundt
.
I morgen er jeg 35+0 og så er der kun 2 uger til jeg må føde herhjemme, og kun 18 dage til tidspunktet hvor Kirstine blev født. Selv om jeg VED at alt er klart kan jeg alligevel godt tænke... FÅÅÅRK er det allerede nu!??!?! (Jeg går sikkert hen og er 42+0 inden han vil ud, he he)
Jeg er pt ikke utålmodig. Men det bliver jeg nok på et tidspunkt. Men lige nu føler jeg bare at jeg er gravid. Ligesom at jeg er Ditte. Det er bare et faktum, som der ikke lige kan rokkes ved. Ligesom tyngdekraften. Ditte er gravid. punktum. Og så er det sådan, og bliver nok ved med det forevigt, og så er der jo ligesom ikke grund til at være utålmodig vel? Altså jeg sidder jo heller ikke og holder vejret imens venter på at tyngdekraften pludseligt ophører!
Kirstine er blevet mere utålmodig, men det tror jeg har noget at gøre med at hun jo allerede er blevet storesøster hjemme ved sin far, så nu vil hun også gerne se hvad min mave gemmer!
Mikkel er vist med på "Ditte er gravid. punktum" synspunktet. Men på den anden side er han er vist også skrækslagen for at min mave pludselig punkterer og at der falder en baby ud! Han arbejder i alt fald pt. fra kl. 6 til kl 18 hver dag pt for at nå at blive færdig med hans projekter på jobbet inden jul, selv om der først er deadline midt i januar. Jeg tror ikke at han regner med at komme tilbage på jobbet efter jul, men nok mere at han går direkte på barsel derefter. For hans skyld håber jeg næsten han får ret, da det ellers vil være et rent limbo og komme tilbage til job efter nytår! Især nu når han så har færdiggjort alle opgaverne, he he...
I får også lige et billede med af Kirstine. Hun var til sundhedsplejersken i går og var helt perfekt! Hverken døv, blind eller farveblind
. Helt gennemsnitlig med vægten, og en lille smule højere end gennemsnittet, men kun en lille bitte smule. Det er så 24,5 kg og 124 cm. høj! Uhh hun bliver så stor min lille pige!
Flot og fast mave du har fået dig - det er vist sådan vi fleste har drømt om at se ud når vi blev gravid
Det bliver spændeden at se hvad han er for en ham bimmeren