Bimmeren 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Sofia

Stor og flot mave som altid, og det der mærke efter bukserne, det kan jeg ikke få øje på. Du ser så "fast" og smækker ud!

Dejligt med billeder af Kirstine, synes det er svært at forestille sig at du har sådan en stor pige Hun ser så sød og fin ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

DK

Sofia skriver:

Stor og flot mave som altid, og det der mærke efter bukserne, det kan jeg ikke få øje på. Du ser så "fast" og smækker ud!

Dejligt med billeder af Kirstine, synes det er svært at forestille sig at du har sådan en stor pige Hun ser så sød og fin ud.

Altså det har jeg dælme også selv svært ved at forestille mig, he he Jeg synes det er helt VILDT at hun er så stor nu. I mit hoved er hun nok ca. sådan her som hun så ud i foråret 2007:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2010

twinboys

Smuk smuk smuk mave og hvis din mave var lige så smuk 1. gang ja så får du en super smuk bimmer.... for sikke en dejlig skøn prinsesse du har...

Majbritt

Anmeld

14. december 2010

CA

Hvor er din mave bare fin! Du har ikke taget meget på ud over på maven har du? 

He he du virker ret cool og slet ikke så utålmodig som mange af os andre Glæder mig til at høre om Mikkel kommer til at gå og kede sige i 14 dage efter jul. Det ville næsten være synd. 

Du fødte i uge 38 sidst ikk? Var der nogen som helst komplikationer, eller var hun bare fit for fight? 

Kan virkelig godt forstå hun er ved at være utålmodig! Det må bare være så vildt at blive storesøster 2 gange på så kort tid 

Anmeld

14. december 2010

DK

twinboys skriver:

Smuk smuk smuk mave og hvis din mave var lige så smuk 1. gang ja så får du en super smuk bimmer.... for sikke en dejlig skøn prinsesse du har...

Majbritt

Taaaak! Altså jeg er jo også aldeles verliebt i hende den bette! Også selv om jeg jo inderst inde godt ved at hun ikke bliver 7 år nu her, men nok kun 4 år. Igen. Altså... hallo- se på billederne: hun ligner jo ikke en på 7 vel? Hende den store er vist bare en venligsindet alien der kortvarigt har overtaget min datters plads, he he! (meeen sådan havde jeg det måske også da hun blev 4? Jeg er vist bare lige sådan konsekvent et par år bagud!)

Anmeld

14. december 2010

DK

Hvor er din mave bare fin! Du har ikke taget meget på ud over på maven har du? 

He he du virker ret cool og slet ikke så utålmodig som mange af os andre Glæder mig til at høre om Mikkel kommer til at gå og kede sige i 14 dage efter jul. Det ville næsten være synd. 

Du fødte i uge 38 sidst ikk? Var der nogen som helst komplikationer, eller var hun bare fit for fight? 

Kan virkelig godt forstå hun er ved at være utålmodig! Det må bare være så vildt at blive storesøster 2 gange på så kort tid 

Tja... altså... Jeg har vist bare accepteret at det er min lod her i livet at være den første der ALDRIG føder, men bare fra nu af er gravid, he he

Jo, jeg fødte Kirstine 37+4. Der var INGEN komplikationer og vi tog hjem næste dag. Hun vejede 3550 gram og var 53 cm. lang så jeg er så taknemlig for at hun ikke blev derinde til 42+0 f.eks!! Hun var smurt ind i fosterfedt, så hun var "for tidlig". Men der var ingen problemer og hun kunne sutte/blive ammet straks og alt var bare den rene idyl!

Og jo, jeg har taget på andre steder end på maven. Der er kommet et godt ekstra lag oven på "side-bag-flæsket" over hofterne, mine kinder er blevet så "milde" som min mor siger, og mine lår er af en eller anden grund også vokset betragteligt. Det mindes jeg ikke de gjorde med Kirstine! Plus brysterne er jo gået fra 75C til 85E-F...

Anmeld

14. december 2010

AD

Rigtig flot mave og en smuk datter - på 7 år Og nej man vænner sig IKKE til at de bliver så hurtigt store. Alt for hurtigt... Går Kirstine i 1. klasse og går hun på Østbirk skole? Synes at kunne huske at du bor i nærheden af Øsrbirk?

Kh Dina 

Anmeld

14. december 2010

PeruBaby

Total lækker mama, og dejlig datter Glæder mig meget til at se hvor fin bimmeren er når han kommer ud

Anmeld

14. december 2010

DK

AnneDina skriver:

Rigtig flot mave og en smuk datter - på 7 år Og nej man vænner sig IKKE til at de bliver så hurtigt store. Alt for hurtigt... Går Kirstine i 1. klasse og går hun på Østbirk skole? Synes at kunne huske at du bor i nærheden af Øsrbirk?

Kh Dina 

Tak!

Nej hun startede i børnehaveklassen i Egebjerg i år. Hun bliver "først" 7 år 1. juledag, og vi vurderede det var for tidligt for hende at starte i skole sidste år da hun jo kun var 5,5 år der. Grunden til det blev Egebjerg og ikke Østbirk er at hun også gik i Egebjerg børnehave, plus at skolebussen kører lige forbi vores hus og til skolen! Meget praktisk!

Anmeld

14. december 2010

twinboys

DK skriver:

Taaaak! Altså jeg er jo også aldeles verliebt i hende den bette! Også selv om jeg jo inderst inde godt ved at hun ikke bliver 7 år nu her, men nok kun 4 år. Igen. Altså... hallo- se på billederne: hun ligner jo ikke en på 7 vel? Hende den store er vist bare en venligsindet alien der kortvarigt har overtaget min datters plads, he he! (meeen sådan havde jeg det måske også da hun blev 4? Jeg er vist bare lige sådan konsekvent et par år bagud!)

Hvor er du sød.... Kan du måske se mine er 7½år...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.