Bimmeren 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

DK

twinboys skriver:

Hvor er du sød.... Kan du måske se mine er 7½år...

He he he... hvordan skal det dog ikke gå når de bliver 18 år!!! Og selv bare vil afsted i nattelivet! Alene! Selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

twinboys

DK skriver:

He he he... hvordan skal det dog ikke gå når de bliver 18 år!!! Og selv bare vil afsted i nattelivet! Alene! Selv!

Nejjjjjj uhhhh og så får de mange pigehjerter til at smelte...

Anmeld

14. december 2010

DK

PeruBaby skriver:

Total lækker mama, og dejlig datter Glæder mig meget til at se hvor fin bimmeren er når han kommer ud

Tak!

Altså jeg har ikke så store forventninger til Bimmerens udseende som nyfødt. Kirstine lignede et meget underligt eksperiment hvor man havde klonet et spædbarn med en gammel kinesisk mand  og en siameser-kat Dog synes jeg naturligvis at hun var det ypperst inde for skønhed som verden endnu havde set. Det kan jeg dog måske godt se er en sandhed med modifikationer idag, he he...  

Anmeld

14. december 2010

DK

twinboys skriver:

Nejjjjjj uhhhh og så får de mange pigehjerter til at smelte...

Ja naturligvis.. og det er jo også okay. Men hvad med når de får KØREKORT Maibritt????!!!!!! Og drikker ØL! Og SHOTS!!! Og dine er endda to, så de har sikkert råd til at købe deres EGEN bil, tilsammen! Så kan de gøre lige hvad de vil!!!

WHAT det bliver SÅ farligt, altså! Og der er kun 10 år til!

Anmeld

14. december 2010

Zafir

Naaaai!!!... Er du så langt allerede??? Kan slet ikke forstå det..!!

Hvor er du lækker og hvor er storesøster bare en SMUKSAK!!!

Anmeld

14. december 2010

DK

Zafir skriver:

Naaaai!!!... Er du så langt allerede??? Kan slet ikke forstå det..!!

Hvor er du lækker og hvor er storesøster bare en SMUKSAK!!!

Ja jeg er, det er gået lyn stærkt, ikke?

Tak for komplimenterne! Både til den store og den lille

Anmeld

14. december 2010

Kamulla

GUUDDD hvor har du en smuk mave og en RIGTIG smuk datter... 

Anmeld

14. december 2010

AD

DK skriver:

Tak!

Nej hun startede i børnehaveklassen i Egebjerg i år. Hun bliver "først" 7 år 1. juledag, og vi vurderede det var for tidligt for hende at starte i skole sidste år da hun jo kun var 5,5 år der. Grunden til det blev Egebjerg og ikke Østbirk er at hun også gik i Egebjerg børnehave, plus at skolebussen kører lige forbi vores hus og til skolen! Meget praktisk!

Nåååå okay. Det var bare fordi vi også bor i nærheden af Østbirk og min datter er også lige startet i 0.kl. Skal du føde på Horsens sygehus?

Kh Dina 

Anmeld

14. december 2010

twinboys

DK skriver:

Ja naturligvis.. og det er jo også okay. Men hvad med når de får KØREKORT Maibritt????!!!!!! Og drikker ØL! Og SHOTS!!! Og dine er endda to, så de har sikkert råd til at købe deres EGEN bil, tilsammen! Så kan de gøre lige hvad de vil!!!

WHAT det bliver SÅ farligt, altså! Og der er kun 10 år til!

Åhhhhhhhhhhhhhhhh stop stop stop får helt mavepine... De får først lov til at flytte hjemmefra når de er 40år... smiler

Anmeld

14. december 2010

DK

Sallisørøver skriver:

GUUDDD hvor har du en smuk mave og en RIGTIG smuk datter... 

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.