Hold da op en mundfuld, har skrevet til dig nogle gange før, og jeg føler virkelig med jer.
Det er SÅ hårdt og se sit barn ikke spise/drikke det han skal og de tanker der følger med...nøj.......
Det er så træls når ALT drejer sig om mad, min lille datter Nicoline har jo samme problemer (dog kun 7 mdr gammel) og jeg frygter så meget og ende med at hver dag er en kamp om mad, men det er det samme her, de ser en pige som er fuld af energi, smiler, griner, kravler osv, så Neeeeeeeeeeeeeeej hun fejler da intet!!
Der er dog nogle dage nu der går bedre end andre, så håber virkelig og krydser for at hun en dag vil spise det hun skal
, hun er ved og være godt på vej de sidste 14 dage efter min SP satte hende på en streng madplan, som gør hun virkelig bliver sulten før hun får mad og det har åbenbart hjulpet
- tænker lidt at hvis han hele tiden får tilbudt mad er han jo aldrig sulten(bare en tanke, i har sikkert prøvet alt) men har i også prøvet og lade vær med og give mad i mange mange timer? Jeg tænker 12-24 timer? Ja det er lang tid, men måske han skal mærke hans sult? Jeg er overhovedet ikke ekspert, men man må jo give de råd videre der er virket for en selv.
Håber virkelig der sker noget den 4 januar, men det er nu lidt svært og tro på når de ikke har gjort noget før....Men i er nød til og have håb for de kan finde ud af hvad det er...
Har desværre ingen gode råd andet end jeg sender jer mine tanker og håber på i får en god jul 
Anmeld