Update ang Frederic's indlæggelse på børne afd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

anna-jonas

Det gør mig ondt for jer, at i ikke føler at i bliver hjulpet. Måske denne hjemmeside kan hjælpe jer videre.........http://lebahn.dk/

Mange tanker fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Hvis han havde lagt bleg - slet ikke ville lege - bare sove non stop mm, ville de nok have gjort mere...

Men han fik lov at sove 13 timer om natten og 4- 4½ time til middag, så ja han var en krudt tønde uden lige... Men igen problemer med at putte ham til aften eller middag. 

Hold da op der må da være nogle alarm klokker der inger når han kan sove så meget...  og han er da ikke en baby mere

Anmeld

12. december 2010

Lolli

Åh hvor er det altså surt i ikke blev klogere denne gang heller. Altså hvor ejg bare føler med jer.

Anmeld

12. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

øv hvor en omgang, og hvor er det da synd, både for jer men da også frederic

Tja ang bollerne, har de tjekket igennem for div mad allergi, glutenallergi osv osv

håber på det bedste og sender jer en kæmpe krammer

Tak maja..

Jep han er så..

Anmeld

12. december 2010

anna-jonas skriver:

Det gør mig ondt for jer, at i ikke føler at i bliver hjulpet. Måske denne hjemmeside kan hjælpe jer videre.........http://lebahn.dk/

Mange tanker fra Mette

tak. 

Vil helt klart følge op på de sider mm. i har hjulpet med med at fremlyse..

Anmeld

12. december 2010

Mille83

Hold da op en mundfuld, har skrevet til dig nogle gange før, og jeg føler virkelig med jer.

Det er SÅ hårdt og se sit barn ikke spise/drikke det han skal og de tanker der følger med...nøj.......

Det er så træls når ALT drejer sig om mad, min lille datter Nicoline har jo samme problemer (dog kun 7 mdr gammel) og jeg frygter så meget og ende med at hver dag er en kamp om mad, men det er det samme her, de ser en pige som er fuld af energi, smiler, griner, kravler osv, så Neeeeeeeeeeeeeeej hun fejler da intet!!

Der er dog nogle dage nu der går bedre end andre, så håber virkelig og krydser for at hun en dag vil spise det hun skal , hun er ved og være godt på vej de sidste 14 dage efter min SP satte hende på en streng madplan, som gør hun virkelig bliver sulten før hun får mad og det har åbenbart hjulpet  

- tænker lidt at hvis han hele tiden får tilbudt mad er han jo aldrig sulten(bare en tanke, i har sikkert prøvet alt) men har i også prøvet og lade vær med og give mad i mange mange timer? Jeg tænker 12-24 timer? Ja det er lang tid, men måske han skal mærke hans sult? Jeg er overhovedet ikke ekspert, men man må jo give de råd videre der er virket for en selv.

Håber virkelig der sker noget den 4 januar, men det er nu lidt svært og tro på når de ikke har gjort noget før....Men i er nød til og have håb for de kan finde ud af hvad det er...

Har desværre ingen gode råd andet end jeg sender jer mine tanker og håber på i får en god jul

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Tak maja..

Jep han er så..

ja det er også en stor omgang i er igennem, håber det bedste, og man kan da håbe noget af den lækre julemad kan friste lidt

Anmeld

13. december 2010

Mille83 skriver:

Hold da op en mundfuld, har skrevet til dig nogle gange før, og jeg føler virkelig med jer.

Det er SÅ hårdt og se sit barn ikke spise/drikke det han skal og de tanker der følger med...nøj.......

Det er så træls når ALT drejer sig om mad, min lille datter Nicoline har jo samme problemer (dog kun 7 mdr gammel) og jeg frygter så meget og ende med at hver dag er en kamp om mad, men det er det samme her, de ser en pige som er fuld af energi, smiler, griner, kravler osv, så Neeeeeeeeeeeeeeej hun fejler da intet!!

Der er dog nogle dage nu der går bedre end andre, så håber virkelig og krydser for at hun en dag vil spise det hun skal , hun er ved og være godt på vej de sidste 14 dage efter min SP satte hende på en streng madplan, som gør hun virkelig bliver sulten før hun får mad og det har åbenbart hjulpet  

- tænker lidt at hvis han hele tiden får tilbudt mad er han jo aldrig sulten(bare en tanke, i har sikkert prøvet alt) men har i også prøvet og lade vær med og give mad i mange mange timer? Jeg tænker 12-24 timer? Ja det er lang tid, men måske han skal mærke hans sult? Jeg er overhovedet ikke ekspert, men man må jo give de råd videre der er virket for en selv.

Håber virkelig der sker noget den 4 januar, men det er nu lidt svært og tro på når de ikke har gjort noget før....Men i er nød til og have håb for de kan finde ud af hvad det er...

Har desværre ingen gode råd andet end jeg sender jer mine tanker og håber på i får en god jul

Dejlig at det gå fremad med jeres pige... 

Problemet er at han ikke viser sult. Sp bad mig om da han var mindre at sulte ham i del timer og så se om han ikke meldte sig. Helt uden held, da han i forvejen sov 8-9 timer fra den dag han kom ud, nu er de blot ynglet til 13-14 timer i døgnet.

Så når han har fået frokost i dp og så først spiser lidt næste morgen er det jo mange timer han har gået uden mad... Det er jo ca 20 timer uden mad. 

Andre dage kan han gå i en del dage på få mundfulde mad.

Da han var 14 mdr spise han intet i 14 dage, han var heller ikke syg af nogen art. Der tabte han sig over 1 kg. 

Han er lidt mystisk... Men herlig alligevel.

Men tak og god jul til jer også..

Anmeld

13. december 2010

Maja84 skriver:

ja det er også en stor omgang i er igennem, håber det bedste, og man kan da håbe noget af den lækre julemad kan friste lidt

En ting er sikkert, vi skal leve godt i jul....

Anmeld

13. december 2010

Kløver

En ting er sikkert, vi skal leve godt i jul....

I julen skal man have lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.