"godtepose" for 100 kr. + porto :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. december 2010

ZamanogDania

Hvad har du i str 80-86? Har du noget flygerdragt? Jeg kunne hente den selv. Skriv gerne pris. Jeg vil ikke have bodyer. Kun længærmet hvis du har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Lunae

Jeg er interesseret i str 68-74! Hvad har du der?

Anmeld

10. december 2010

prettybutterfly

Hej, jeg er interesseret i tøj i str 92-100. Hvor meget har du tilbage og er det hele pænt, velholdt, uden pletter/huller.

(Tror gerne jeg vil købe alle de bukser og bluser du har tilbage(måske også bodyer) i denne størrelse, så please skriv hvor meget af hver du har)

VH Mona

Anmeld

11. december 2010

NessaXenia

LivasMor skriver:

Uha, der er rigtigt meget, i bodyer og natdragter alene er der 40 dele, så jeg vil gætte på at der er en 150 dele i alt måske

Standen er fra "aldrig brugt" til "god men brugt". Der er alt fra Halling og benneton til Friends og name it. Intet er slidt eller forvasket, for alt dette er sorteret fra og foræret til mødrehjælpen

Er du interesseret i ALT jeg har i nævnte str.??

jah, hvad ville prisen for alt det i  48 - 62 ?

Anmeld

11. december 2010

millesofie

prøver lige lykken

har du noget i str 92?? det mangler vi nemlig og vi bruger sokker i str 23

Anmeld

12. december 2010

LivasMor

Hej piger.

Jeg er lige ved at sortere alt i størrelser, for at finde ud af hvor meget der er af hver str.

Jeg melder tilbage senere i dag - der er stor efterspørgsel på str. 92 - jeg prøver at se om jeg ikke kan tilgodese alle der har spurgt i den størrelse

Nina Sophia, jeg kigger lige hvor meget jeg har fra nyfødt - 62, hvis der er så meget jeg tror, kan vi lave en pris på omkring 500 + porto for alt, vil tro porto er omkring 125-150 kr, for er nok nødt til at sende det i en flyttekasse

OBS! ALT tøj er pænt og velholdt - alt med huller og pletter er foræret til mødrehjælpen

Anmeld

12. december 2010

LenaJohansen

Jeg er meget intresseret i body'er størrelse 56-62 i farverne lilla og lyserød, hvis det er noget du ligger inde med ? Og gerne langærmede...

Anmeld

12. december 2010

LivasMor

ZamanogDania skriver:

Hvad har du i str 80-86? Har du noget flygerdragt? Jeg kunne hente den selv. Skriv gerne pris. Jeg vil ikke have bodyer. Kun længærmet hvis du har.

Jeg har omkring 4-5 STORE bæreposer fyldt i 80-86

Jeg mener at have en flyverdragt også - kigger lige

Anmeld

12. december 2010

LivasMor

Fisenberg skriver:

prøver lige lykken

har du noget i str 92?? det mangler vi nemlig og vi bruger sokker i str 23

Jeg har stadig en stor bærepose fyldt i str. 92

Sokker synes jeg er rigtig svært at finde ud af str. på det står nemlig ikke på dem

Anmeld

12. december 2010

LivasMor

Lunae skriver:

Jeg er interesseret i str 68-74! Hvad har du der?

Jeg har en del i de str. bla. en del rigtig søde sæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.