"godtepose" for 100 kr. + porto :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.253 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. december 2010

LivasMor

Jeg ligger inde med SINDSYGT meget pigetøj - jeg har i dag sorteret ALT fra med pletter, huller o.lig. tilbage er der 5 HELE FYLDTE SÆKKE !!!!
Det skal bare væk, og da jeg for nylig er blevet alenemor kunne jeg godt bruge lidt ekstra til gaver, så nu giver jeg det et forsøg herinde hos jer.

Det er fra str. nyfødt (49) og til str. 98/100, der er alt fra sokker til flyverdragter i alle mærker og farver.

Jeg tænker:

10 stk alm tøj, eller undertøj/bodyer for 100 kr plus porto - og jeg smider noget ekstra (sokker, sutsko, stofbleer, hagesmække eller lig.) med i posen.

Jeg garanterer at alt tøj er pænt og rent og intet fejler. Jeg sørger for at blande lidt i farver og mærker.

Mvh. Natascha (og Liva).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

lollandpigen

Ville vær einterresseret i tøj str 98... men kan jeg evt se nogle billeder??

Anmeld

10. december 2010

Ox.

Jeg har ikke brug for undertøj/bodyer, men hvad skal du ha' for 10 stk almindelig tøj og 1 overdel (tænker på en sød jakke evt.) i strl 86?

Anmeld

10. december 2010

Mie A

Hejsa

Hvor på vestsjælland er du fra? Jeg mangler tøj i størrelse 92 - men vil ikke købe noget, uden at jeg har set det.

Mie

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

lollandpigen skriver:

Ville vær einterresseret i tøj str 98... men kan jeg evt se nogle billeder??

Jeg ville hellere end gerne vise billeder, problemet er bare at jeg tror der er omkring 500 stykker tøj, så det er mig en anelse uoverskueligt at vælge ud hvad der skal tages billeder af - jeg må sige at du må prøve at tage chancen, netop derfor har jeg sat prisen så lavt

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Ox. skriver:

Jeg har ikke brug for undertøj/bodyer, men hvad skal du ha' for 10 stk almindelig tøj og 1 overdel (tænker på en sød jakke evt.) i strl 86?

Det er forståeligt nok, nogle ting har man bare rigeligt af
Vi kan sige 125 + porto

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Mie A skriver:

Jeg bor i Holbæk

Anmeld

10. december 2010

Mie A

LivasMor skriver:

Jeg bor i Holbæk

Er der en mulighed for at jeg kunne komme forbi og se hvad du har i størrelse 92?

Mangler især trøjer, bukser og bodyer...

Anmeld

10. december 2010

Ox.

LivasMor skriver:

Det er forståeligt nok, nogle ting har man bare rigeligt af
Vi kan sige 125 + porto

Det lyder rimeligt, er der en beskrivelse af hvad det er der kommer i eller lign?

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Ox. skriver:

Jeg kan prøve at blande en pose og sende dig en besked om indhold, så kan vi rette til hvis der er noget du ikke er vild med

Du må gerne skrive ønsker til hvilken slags tøj og farver hvis du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.