"godtepose" for 100 kr. + porto :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. december 2010

LivasMor

Mie A skriver:

Er der en mulighed for at jeg kunne komme forbi og se hvad du har i størrelse 92?

Mangler især trøjer, bukser og bodyer...

Du er mere end velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Lolli

Halløj. Det kunne også være jeg var interesseret i at kigge forbi. Jeg er ekstremt højgravid og har jordemodertid i Holbæk d. 15. Men vender lige tilbage til dig - kan jo nå at føde inden. 

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Lolli skriver:

Halløj. Det kunne også være jeg var interesseret i at kigge forbi. Jeg er ekstremt højgravid og har jordemodertid i Holbæk d. 15. Men vender lige tilbage til dig - kan jo nå at føde inden. 

uha hvor spændende, tillykke tillykke
Du giver bare lyd når det er

Anmeld

10. december 2010

Lolli

LivasMor skriver:

uha hvor spændende, tillykke tillykke
Du giver bare lyd når det er

Det kan du tro og tak.

Anmeld

10. december 2010

Mumto3

Jeg kunne godt være interesseret i alt hvad du har i størrelse 98 der er lyserødt. Bluser, bukser, kjoler. Både sommertøj og vintertøj.

Har du ulden hue fra hempels?

Jeg er  ikke  interesret i overtøj (inkl hue, vanter osv., med mindre du lige har en hemples hue)

Du kan skrive en pb til mig.

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Mumto3 skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i alt hvad du har i størrelse 98 der er lyserødt. Bluser, bukser, kjoler. Både sommertøj og vintertøj.

Har du ulden hue fra hempels?

Jeg er  ikke  interesret i overtøj (inkl hue, vanter osv., med mindre du lige har en hemples hue)

Du kan skrive en pb til mig.

Jeg kigger lige hvad jeg har og sender dig en pb - jeg kigger også om jeg har flere huer fra Hempels - har lige solgt en, men mener at have en mere

Anmeld

10. december 2010

NessaXenia

hvor meget har du i str. nyfødt - 62 ? jeg er intra  i alt fra str nyfødt (48) - 62 

har du en pris på det?

og er hvad er standen? 

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Nina Sophia skriver:

hvor meget har du i str. nyfødt - 62 ? jeg er intra  i alt fra str nyfødt (48) - 62 

har du en pris på det?

og er hvad er standen? 

Uha, der er rigtigt meget, i bodyer og natdragter alene er der 40 dele, så jeg vil gætte på at der er en 150 dele i alt måske

Standen er fra "aldrig brugt" til "god men brugt". Der er alt fra Halling og benneton til Friends og name it. Intet er slidt eller forvasket, for alt dette er sorteret fra og foræret til mødrehjælpen

Er du interesseret i ALT jeg har i nævnte str.??

Anmeld

10. december 2010

Mumto3

LivasMor skriver:

Jeg kigger lige hvad jeg har og sender dig en pb - jeg kigger også om jeg har flere huer fra Hempels - har lige solgt en, men mener at have en mere

super!!! glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

LivasMor skriver:

Jeg ligger inde med SINDSYGT meget pigetøj - jeg har i dag sorteret ALT fra med pletter, huller o.lig. tilbage er der 5 HELE FYLDTE SÆKKE !!!!
Det skal bare væk, og da jeg for nylig er blevet alenemor kunne jeg godt bruge lidt ekstra til gaver, så nu giver jeg det et forsøg herinde hos jer.

Det er fra str. nyfødt (49) og til str. 98/100, der er alt fra sokker til flyverdragter i alle mærker og farver.

Jeg tænker:

10 stk alm tøj, eller undertøj/bodyer for 100 kr plus porto - og jeg smider noget ekstra (sokker, sutsko, stofbleer, hagesmække eller lig.) med i posen.

Eller

3 stk. overtøj for 100 kr. igen med lidt oveni jeg finder frem (vanter, huer o.lig.).

Jeg garanterer at alt tøj er pænt og rent og intet fejler. Jeg sørger for at blande lidt i farver og mærker.

Mvh. Natascha (og Liva).

hvor meget har du i str 92? Og evt. lidt om hvad det er og pris for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.