Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Ranarupta

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

Hvor er det bare fantastisk dejligt! 

Tillykke skønne Anna! Og sikke hyggeligt med den lille fine kattekylling, der ligger og sutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Kløver

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

ih hvor dejligt, tillykke med den gode scanning

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Hvor er det bare fantastisk dejligt! 

Tillykke skønne Anna! Og sikke hyggeligt med den lille fine kattekylling, der ligger og sutter

Jeg sidder bare og stirrer på billedet og forstår nok ikke helt endnu, at den ligger og spræller inde i min mave

Anmeld

10. december 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Jeg sidder bare og stirrer på billedet og forstår nok ikke helt endnu, at den ligger og spræller inde i min mave

Nej, det forstår jeg godt. Det er super-abstrakt

Men den er god nok - det er en lille bøllemis, der ligger og boltrer sig derinde 

Anmeld

10. december 2010

DK

Kæmpe stort tillykke! Hvor er det bare skøønt!!

Anmeld

10. december 2010

LinLin

Dejligt med en veloverstået NF

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tak allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.