Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Thereseh

Hvor er det bare dejligt at høre. 

Cute at den ligger og sutter på tommel 

Min termin blev også rykket, til NF, så nu hedder den 19/6. Vi er nogle stykker der ligger tæt på hinanden, herinde.  Sjovt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Sofia

Stort tillykke med den lille killing

Anmeld

10. december 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

HVOR FEEEEEEEDT!!!!!!! STORT TILLYKKE (jeg havde et tal på 162 - tænk dig lige det, hva ;-)) Ha ha ha, sådan er det at være gammel-mor!

Hvor er det dejlige nyheder at NF gik godt. I har nu det første rigtige scanningsbillede med fin og sund katte-kylling, så alt er jo i den skønneste orden ;-) 

Ha en skøn weekend. Kram for mig, som skal i byen for første gang i 1 1/2 år. Så nu er det MIG, der skal have den lille sorte frem, fnis  

Anmeld

10. december 2010

Karo

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

Hvor er den fin

Så er du ovre 1 trimester

Dejligt at den har det godt, og at alt er som det skal være

Anmeld

10. december 2010

VNB

kitty skriver:

Hov, søde. Hvad laver du her? Har du ikke en baby der skal til verden? Den har det for godt i din lune bolig.

Vi er bare happy happy herhjemme.. Tænk at man kan smelte sådan... Suk!

Det er altså bare det største!! Og kender du ikke også tanken, at man vil gå igennem hele kampen igen for at opleve det een gang til? Sådan har jeg tænkt meget de seneste dage... 3 lange år... Men se nu...

joooooooooo skulle jeg egentlig ikke ligge og stirre min guldklump dybt i øjnene lige nu???!!

det var planen... men den lille derinde har åbenbart allerede bevist at den er en ægte støbning af dens mor og far.. vi kommer aaaaltid for sent når vi skal noget

Klyngrer mig stadig til håbet om at jeg føder inden denne uge er omme... men det begynder da at se lidt tvivlsomt ud....

I aften skal vi til stor julefrokost med Mogens arbejde... håber det kan sætte gang i noget

og JO kan SÅ MEGET følge din tankegang! sådan har jeg også bare tænkt 1000 gange igennem hele graviditeten! Man ville gøre det hele om 1 gang til! Ventetiden, tudeturene, anspændtheden, nervøsiteten... osv osv... ALT er glemt nu hvor man først har set det lille væsen i aktion på skærmen, og man føler bare at det hele tiden har været forudbestemt at det skulle være LIGE NETOP den man skulle være forældre til! Intet kan beskrive det med ord før man selv har oplevet....

er simpelthen så GLAD på jeres vegne!

Anmeld

10. december 2010

helora

Sikke en skøn kattekylling. Et kæmpe stort tillykke med den lille

Det er næten det skønneste tidspunkt at nå dertil, hvor man kan åbenbare graviditeten og glæde sig sammen med hele verden.

Anmeld

10. december 2010

Moar2011

dejligt at høre

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Thereseh skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre. 

Cute at den ligger og sutter på tommel 

Min termin blev også rykket, til NF, så nu hedder den 19/6. Vi er nogle stykker der ligger tæt på hinanden, herinde.  Sjovt 

Ja, vi er faktisk en del omkring det tidspunkt!

Ih, hvor jeg glæder mig!!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

helora skriver:

Sikke en skøn kattekylling. Et kæmpe stort tillykke med den lille

Det er næten det skønneste tidspunkt at nå dertil, hvor man kan åbenbare graviditeten og glæde sig sammen med hele verden.

Ja, jeg småtuder lidt, og kommer nok til det hele dagen... Er bare rørt, mest over at den lille var så levende, og bare lå og sprællede og rullede rundt...

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Stort tillykke med den lille killing

Tak søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.