kitty skriver:
Hov, søde. Hvad laver du her? Har du ikke en baby der skal til verden?
Den har det for godt i din lune bolig.
Vi er bare happy happy herhjemme.. Tænk at man kan smelte sådan... Suk!
Det er altså bare det største!! Og kender du ikke også tanken, at man vil gå igennem hele kampen igen for at opleve det een gang til? Sådan har jeg tænkt meget de seneste dage... 3 lange år... Men se nu... 

joooooooooo skulle jeg egentlig ikke ligge og stirre min guldklump dybt i øjnene lige nu???!! 

det var planen... men den lille derinde har åbenbart allerede bevist at den er en ægte støbning af dens mor og far.. vi kommer aaaaltid for sent når vi skal noget 

Klyngrer mig stadig til håbet om at jeg føder inden denne uge er omme... men det begynder da at se lidt tvivlsomt ud.... 
I aften skal vi til stor julefrokost med Mogens arbejde... håber det kan sætte gang i noget 
og JO kan SÅ MEGET følge din tankegang! sådan har jeg også bare tænkt 1000 gange igennem hele graviditeten! Man ville gøre det hele om 1 gang til! Ventetiden, tudeturene, anspændtheden, nervøsiteten... osv osv... ALT er glemt nu hvor man først har set det lille væsen i aktion på skærmen, og man føler bare at det hele tiden har været forudbestemt at det skulle være LIGE NETOP den man skulle være forældre til! Intet kan beskrive det med ord før man selv har oplevet.... 
er simpelthen så GLAD på jeres vegne!
Anmeld