Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.303 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. december 2010

otlitrom

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Miia90

super at alt er som det skal være

held og lykke med resten af graviliteten

Anmeld

10. december 2010

Kruse90

jubii hvor skønt

Vildt i har kunnet holde det hemmeligt så længe

Kram

Anmeld

10. december 2010

Lise

Tillykke med veloverstået NF scanning, og superflot risikovurdering!

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Neeeiii, det er bare så godt. Er så glad på jeres vegne efter den kamp det har været.

Stoooort tillykke med bebsen, og nu er der kun den laaaaaange ventetid tilbage til kyllingen er ruget færdig!

AG

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

jubii hvor skønt

Vildt i har kunnet holde det hemmeligt så længe

Kram

Det har ikke været helt hemmeligt.. De ved det på arbejdet, og et par stykker fra min klasse har vidst det. Og så de nærmeste venner! Men nu er det sådan Facebook-officielt, om man kan sige dt på den måde..

Suk altså, hvor er det bare skønt

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

en glad Kitty

EJ HVOR SKØNT SØDE!!! SIKKE EN LILLE DEJLIG EN!!!! OG FOTOGEN ER DEN!!!!

LENE

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Neeeiii, det er bare så godt. Er så glad på jeres vegne efter den kamp det har været.

Stoooort tillykke med bebsen, og nu er der kun den laaaaaange ventetid tilbage til kyllingen er ruget færdig!

AG

Ja, der er laaaang tid til Juni, men ikke når jeg tænker på den BA jeg skal have færdig inden Det er lidt forskelligt, efter hvilken målestok man ta'r..

Anmeld

10. december 2010

VNB

neeeeeeeeeej hvor er den bare SØD!!!

Lille pus som ligger der og hygger sig i den lune mave! Hvor er det altså bare godt og fantastisk for jer!

Er det ikke bare skønt at den store nyhed nu er officiel ude og du RIGTIG kan begynde at strutte med maven og glæde jer helt vildt? Sådan havde jeg det ihvertfald efter NF!

Glæder mig rigtig meget til at se det lille vidunder til sommer!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

VNB skriver:

neeeeeeeeeej hvor er den bare SØD!!!

Lille pus som ligger der og hygger sig i den lune mave! Hvor er det altså bare godt og fantastisk for jer!

Er det ikke bare skønt at den store nyhed nu er officiel ude og du RIGTIG kan begynde at strutte med maven og glæde jer helt vildt? Sådan havde jeg det ihvertfald efter NF!

Glæder mig rigtig meget til at se det lille vidunder til sommer!

Hov, søde. Hvad laver du her? Har du ikke en baby der skal til verden? Den har det for godt i din lune bolig.

Vi er bare happy happy herhjemme.. Tænk at man kan smelte sådan... Suk!

Det er altså bare det største!! Og kender du ikke også tanken, at man vil gå igennem hele kampen igen for at opleve det een gang til? Sådan har jeg tænkt meget de seneste dage... 3 lange år... Men se nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.