Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

HVOR FEEEEEEEDT!!!!!!! STORT TILLYKKE (jeg havde et tal på 162 - tænk dig lige det, hva ;-)) Ha ha ha, sådan er det at være gammel-mor!

Hvor er det dejlige nyheder at NF gik godt. I har nu det første rigtige scanningsbillede med fin og sund katte-kylling, så alt er jo i den skønneste orden ;-) 

Ha en skøn weekend. Kram for mig, som skal i byen for første gang i 1 1/2 år. Så nu er det MIG, der skal have den lille sorte frem, fnis  

Jeg kan slet ikke forestille mig at få det tal. Sikke et chok det må a' været Men hun er sund og rask, og den sødeste nisse jeg har set i år. Har vist bjørnen billedet hvor hun bider i pakken, og han var også helt solgt!

Jeg får en rigtig tude-dag idag.. Har droppet vasketiden og vil bare hygge mig og slappe af.. Det er simpelthen så fantastisk!

God tur i den lille sorte. Tag en Mojito for mig, vil du? Jeg kan ikke være i den sorte længere, og Mojito må jeg drømme om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Laulund87

Ihh det er lige det indlæg jeg har ventet på!

Hvor er det bare sødt som h*n rutter på tommelfinger!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

Ihh det er lige det indlæg jeg har ventet på!

Hvor er det bare sødt som h*n rutter på tommelfinger!

Jeg er også helt solgt. Tænk at man allerede kan være moderligt stolt..

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tusind tak for alle Jeres hilsner.. Ville gerne svare alle, men så ville jeg vist spamme min egen tråd!

Vi er super glade, både fordi vi fik den gode risikovurdering, men også fordi det nu bare er helt officielt og bare helt igennem fantastisk!!

Anmeld

10. december 2010

Laulund87

kitty skriver:

Skøn følelse og jeg under dig den så meget!

Det bliver kun værre

Anmeld

10. december 2010

Karo

kitty skriver:

Bare vent..................når først den lille er kommet ud bliver man stolt over de mærkeligeste ting.

Har aldrig været så stolt over at se afføring før jeg blev mor

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Karo skriver:

Bare vent..................når først den lille er kommet ud bliver man stolt over de mærkeligeste ting.

Har aldrig været så stolt over at se afføring før jeg blev mor

OK.. Jamen så er ja da forberedt

Anmeld

10. december 2010

Ox.

Åh hvor en fin lille en

Anmeld

10. december 2010

helora

kitty skriver:

Ja, jeg småtuder lidt, og kommer nok til det hele dagen... Er bare rørt, mest over at den lille var så levende, og bare lå og sprællede og rullede rundt...

Det er så vildt at så små væsener allerede er sådan nogle små perfekte minimennesker.

Så vidt jeg husker var nf-scanningen det tidspunkt, hvor jeg for alvor kom til at forstå, at der var rigtig ægte levende væsener i min mave. Og så kom moderfølelsen for alvor. Det er så stort

Anmeld

10. december 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg kan slet ikke forestille mig at få det tal. Sikke et chok det må a' været Men hun er sund og rask, og den sødeste nisse jeg har set i år. Har vist bjørnen billedet hvor hun bider i pakken, og han var også helt solgt!

Jeg får en rigtig tude-dag idag.. Har droppet vasketiden og vil bare hygge mig og slappe af.. Det er simpelthen så fantastisk!

God tur i den lille sorte. Tag en Mojito for mig, vil du? Jeg kan ikke være i den sorte længere, og Mojito må jeg drømme om..

Det kom også som et chock for mig. Men alderen har en stor indvirkning, sagde de. Umiddelbart så betyder det jo bare, at ligger du 162 babyer op på en lang række, så har 1 af disse en kromosonfejl! 162 babyer er jo faktisk ret mange og 18.000 er da en hel del mere, ha ha ha!!!  

ÅHHHHHHH TAK FORDI DU MINDER MIG OM DET! JA for dælen, jeg skal da have en mojitooooo!!! Da da da daaaaaa da, da da da daaaaaa da......!!! Det er julefrokost med mødregruppen uden mænd og børn, så DET skal nok blive spændende, fnis 

Nyd din hyggedag. Jeg har fået gjort rent. Spændende, hva???

KNUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.